عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

همه‌ی همسران همیشه دوست دارند بهترین رابطه‌های زناشویی را با یکدیگر داشته باشند ولی اغلب در رابطه‌های زناشویی خود با مشکل مواجه می‌شوند. شاید گاهی گذرتان به دادگاه‌ها و مشاوره‌های خانواده خورده باشد و همیشه تجمع بسیار زیادی از زن و شوهرهایی را دیده‌اید که برای طلاق و یا رفع مشکل آمده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با بنیتا همراه باشید.

همه‌ی همسران همیشه دوست دارند بهترین رابطه‌های زناشویی را با یکدیگر داشته باشند ولی اغلب در رابطه‌های زناشویی خود با مشکل مواجه می‌شوند. شاید گاهی گذرتان به دادگاه‌ها و مشاوره‌های خانواده خورده باشد و همیشه تجمع بسیار زیادی از زن و شوهرهایی را دیده‌اید که برای طلاق و یا رفع مشکل آمده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با بنیتا همراه باشید.

پس از تحقیقات مشخص شد که بیشتر زن و شوهرها نمی‌دانند که چگونه باید کاری کنند تا همسرشان ترغیب به رابطه جنسی شود و بدون این‌که اهمیتی به خواسته‌ی همسرشان بدهند دست به کار می‌شوند و همیشه به سد بزرگ برخورد می‌کنند و به جای این‌که کمی تحقیق کنند و حتی از متخصصان امر کمک بخواهند در خانه شروع به بهانه‌گیری می‌کنند تا شاید بتوانند همسرشان را برای رابطه جنسی ترغیب کنند، اما این کار شاید در بعضی مواقع جواب بدهد اما بعد از مدتی باعث می‌شود تا مشکل حادتر شود.

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسیCredit: Social Mingles

تمام زن و شوهرها باید یک نکته‌ی کلیدی را بدانند و آن نکته، این است که همیشه برای همسرشان آراسته باشند، زیرا آراسته بودن رمز موفقیت بین همسران است. در گذشته تقریبا تمام زن‌ها و مردها تنها برای تولید مثل با یکدیگر ازدواج می‌کردند و اهمیتی به تمیزی و بوی خوش بدن خود نمی‌دادند اما شاید سوال پیش بیاید که چرا در گذشته رابطه‌ها دوام بیشتری داشت؟

البته این درست است اما در گذشته عقیده‌ی غلطی وجود داشت مبنی بر این که دختری که با لباس سفید به خانه بخت می‌رود باید با کفن سفید بازگردد. متاسفانه دخترها بعد از ازدواج در صورت بد بودن رابطه‌شان به قول معروف می‌سوختند و می‌ساختند و تا آخر عمرشان حسرت به دل می‌ماندند تا بتوانند یک رابطه‌ی خوب و لذت بخش با همسرشان داشته باشند؛ آن هم همسری که تنها خستگی و بوی بد عرق تن خود را به خانه می‌آورد. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم متخصصان به این موضوع پی بردند که زن و شوهرها اگر می‌خواهند یک رابطه‌ی خوب و با دوام داشته باشند باید مرتب به سر و وضع خود برسند و باید تلاش کنند تا همیشه بدن آن‌ها بوی خوب بدهد.

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

Credit: pheromoneperfum

این شد که بحث استفاده از عطر مطرح شد و کاشف به عمل آمد که استفاده از عطر برای بهتر کردن رابطه‌های جنسی به مصر باستان باز می‌گردد. گفته می‌شود در آن زمان از مشک نوعی آهو که بوی بسیار فوق‌العاده‌ای نیز دارد به تنشان می زدند تا بتوانند همسران خود را برای برقرار کردن رابطه جنسی ترغیب کنند و در بیشتر مواقع قطعا موفق نیز بوده‌اند.

به گفته‌ی روانشناسان، عطرهای خوش‌بو باعث آرامش و نیز باعث ایجاد میل جنسی در انسان می‌شوند. البته انتخاب عطرهایی که باعث ایجاد میل جنسی می‌شوند بسیار خوش بو و به اصطلاح عطرفروشان ملایم هستند. اگر در انتخاب عطر اشتباه کنید به قول معروف همسرتان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد و حتی ممکن است خود شما هم میل جنسی‌تان را به خاطر انتخاب غلط از دست بدهید. هر قدر هم خوش‌رو و مهربان باشید در صورت بد بودن بوی عطر و تن خود نمی‌توانید همسرتان را ترغیب به رابطه‌ی جنسی کنید. اگر برای خریدن عطری که باعث تحریک میل جنسی در همسرتان می‌شود دچار شک و تردید شده‌اید کافی است که بدانید همسرتان از چه گل‌هایی خوشش می‌آید و می‌توانید عطر همان گل را نیز تهیه کنید و یا این که می‌توانید از فروشنده‌ی عطر بپرسید که چه عطرهایی پرطرفدار هستند و همان عطر را امتحان کنید.

عطر گل سنبل

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

Credit: nstperfume

ایجاد میل جنسی در میان تمام انسان‌ها یکسان نیست؛ بلکه دیده شده که یک فرد به محض استشمام بوی یک نوع عطر از خود بی‌خود شده و برای رابطه جنسی آماده شده است اما بوی همان عطر در دیگری هیچ اثری نداشته است. یک خبر خوب برای زنانی که همسرشان دیگر مثل گذشته به آن‌ها توجه نمی‌کند و از آخرین رابطه‌ای که با همسرشان داشته‌اند زمان طولانی گذشته این است که عطر گل سنبل در مردان بسیار کارساز است، زیرا این عطر باعث رفع خستگی و حتی باعث ایجاد آرامش می‌شود. این دو اصل در رابطه‌ها بسیار مهم هستند، زیرا در صورتی که یک فرد خسته و بی‌حوصله باشد رغبتی برای داشتن رابطه‌ی جنسی با همسرش ندارد. این در حالی است که عطر گل سنبل باعث تحریک میل جنسی آقایان می‌شود. تحقیقات نشان داده که بوی این گل بر روی قسمتی از مغز که به شادی و نشاط اختصاص دارد تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد و باعث می‌شود مردها بیشتر به همسرشان توجه کنند.

عطر گل یاس

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

Credit: Organic Facts

عطر گل یاس از دیگر عطرهایی است که در مردان ایجاد میل جنسی می‌کند و به قدری کارآمد است که هنگامی‌که زن این عطر را به بدن و یا لباس خود می‌زند، همسر حتی در بدترین شرایط و به قول معروف در بدترین روزهای زندگی خود با استشمام این بو به همسرش ابراز علاقه می‌کند و مرد را آماده‌ی رابطه جنسی می‌کند.

عطر گل رز سر خ

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

Credit: xoVain

عطر گل رز سرخ و یا همان گل محمدی در تحریک زنان بسیار کارآمد است و گفته می‌شود در ایتالیا مردها برای ایجاد علاقه و ترغیب زنان برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی موفق به دستان و حتی به ریش‌های خود مقداری عطر گل محمدی می‌زدند تا بتوانند همسرشان را برای رابطه آماده کنند. به گفته‌ی محققان، گل محمدی حتی سرسخت‌ترین زنان را نیز آماده‌ی رابطه جنسی با همسران خود می‌کند و باعث می‌شود زن نسبت به همسرش مهربان‌تر و خوش‌روتر نیز شود. گل محمدی حتی در گذشته‌های دور برای مردها بسیار کارآمد بوده است و همیشه به قول معروف عصای دست مردها بوده است تا بتوانند میل جنسی زنان خود را تحریک کنند. همان‌طور که گفتیم ممکن است این عطر در بعضی از انسان‌ها کارایی نداشته باشد. پس در صورتی که موفق نشدید به ما خرده نگیرید!

بوی بادام درختی و بادام زمینی

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

 Credit: findhomeremedy

یک بوی آشنا و ارزان قیمت که می‌تواند مردها را دوباره در قلب همسرشان جا دهد. بوی بادام درختی دارای محرکه‌های جنسی است که باعث ایجاد میل جنسی در زنان می‌شود. مردانی که تا به امروز در رابطه‌های جنسی با همسران خود موفق نبوده‌اند باید از روغن بادام درختی به بدن و موهای خود بزنند زیرا روغن بادام درختی در صورتی که با بوی بدن مرد ترکیب شود بوی حاصله باعث ایجاد میل جنسی در زنان می‌شود. البته این نکته را نیز باید دانست که نباید به مقدار زیاد در هر نوبت به بدن عطر زد، زیرا ممکن است پوست بیش از اندازه چرب شود و تمام زحمات به هدر برود. آقایان اگر می‌خواهند بوی بادام درختی بهتر شود قبل از استفاده حتما حمام کنند؛ زیرا حمام کردن باعث برطرف کردن بوی بد عرق می‌شود و باعث بهتر ترکیب شدن بوی بدن مرد با بوی بادام می‌شود. به گفته محققان، روغن بادام زمینی نیز به جز تحریک زنان می‌تواند باعث نرم شدن پوست بدن مردان شود چراکه بیشتر خانم‌ها از زبر و سفت بودن پوست همسران خود گله‌مند هستند.

عطر و بوی وانیل

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسیCredit: elementsbathandbody

عطر و بوی وانیل مطمئنا هوش از سر هر انسانی می‌برد به خصوص زنان که با استشمام بوی وانیل بسیار آرام و سرخوش می‌شوند. وانیل حتی در رم باستان برای مردان نیز بسیار کارآمد بوده است، زیرا مردانی که همسرانشان هیچ‌گاه میل جنسی نداشتند، با اضافه کردن مقداری وانیل به غذاهای خود باعث می‌شدند تا زنان با استشمام عطر وانیل، برای رابطه‌ی جنسی آماده شوند. زنان به جز بو با خوردن وانیل نیز می‌توانند میل جنسی خود را بازیابند. در بیشتر عطرهای مردانه از اسانس وانیل برای تحریک زنان استفاده می‌کنند. حتی بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های عطرسازی جهان از بوی وانیل برای ساخت انواع عطرها استفاده می‌کنند.

بوی مرکبات

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسیCredit: PopSugar

تحقیقات نشان داده است که بوی مرکبات برای تحریک مردها بسیار موثر است. پس از آزمایش بر روی چند زن نشان داده شد، هنگامی‌که زن‌ها بوی پرتقال می‌دهند میل جنسی مردها تحریک می‌شود. پس از گفت‌وگو با همسران این زن‌ها، متوجه شدند که مردها با استشمام بوی پرتقال احساس می‌کردند که زنان آنان جوان‌تر و زیباتر نیز شده‌اند. پس زنان از همین حالا دست به کار شوند و از بوی مرکبات برای ایجاد علاقه‌ی بیشتر در همسران خود از بوی مرکبات استفاده کنند چون بوی مرکبات بر سلول‌های مغز تاثیر مثبت می‌گذارند و به مرد می‌فهمانند که همسرشان نسبت به گذشته جذاب‌تر و زیباتر نیز شده است.

لذت برن از زندگی حق هر انسانی است

عطر و تاثیر آن در افزایش میل جنسی

 Credit: Medical News Today

همه باید بدانند که تنها بوی عطرهای گران قیمت نیستند که می‌توانند باعث ایجاد میل جنسی در انسان شوند؛ بلکه با مطالعه این مقاله می‌توانید تا سال‌ها از رابطه زناشویی‌تان لذت ببرید و این مقاله نیز می‌تواند در پس‌انداز پول‌ به شما یاری برساند. لذت برن از زندگی حق هر انسانی است و رابطه‌های جنسی میان زن و شوهران بسیار مقدس هستند. در قرآن آمده است که نظافت جزئی از ایمان است. اگر می‌خواهید یک رابطه‌ی سراسر لذت‌ داشته باشید همیشه به نظافت و بوی بدن خود اهمیت دهید. بوی خوب تنها مختص به یک جنس نیست بلکه زن‌ها و مردها باید به یک اندازه به بوی بدن خود برای داشتن رابطه خوب اهمیت بدهند.

در همین زمینه می‌توانید از نکات مطلب خوراکی‌های تاثیر گذار بر میل جنسی بهره ببرید.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان