ال‌جی V۳۰s با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸

در خبرهای گذشته گفتیم که قرار است ال‌جی V۳۰ ارتقا پیدا کند و دست پُر با پیشرفت‌ها و امکانات به‌روزتر به کنگره جهانی موبایل امسال بیاید.

ال‌جی V30s با 256 گیگابایت حافظه داخلی در کنگره جهانی موبایل 2018

در خبرهای گذشته گفتیم که قرار است ال‌جی V30 ارتقا پیدا کند و دست پُر با پیشرفت‌ها و امکانات به‌روزتر به کنگره جهانی موبایل امسال بیاید.

به گفته مقامات رسمی شرکت ال‌جی، این گوشی به جای G7 معرفی می‌شود. مدل جدید از تلفن‌های پرچمدار ال‌جی که V30s نامیده می‌شود بر فناوری هوش مصنوعی و چیزی که ال‌جی لنز (LG Lens) نامیده می‌شود متمرکز خواهد بود.

به نظر می‌رسد مدل V30s ال‌جی 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد؛ یعنی دو برابر حافظه داخلی V30+ و 4 برابر حافظه داخلی خود V30.

فناوری ال‌جی لنز که قرار است در ال‌جی V30s عرضه شود دستیار تصویری انحصاری شرکت ال‌جی است. شما می‌توانید عکس کالایی را بگیرید، سپس هوش مصنوعی سوژه را می‌شناسد و قیمت را به شما می‌گوید. فناوری لنز می‌تواند متون را نیز ترجمه کند؛ چیزی شبیه QuickTranslator. علاوه بر این، قادر است به کاربر اطلاعاتی بر پایه موقعیت مکانی او ارائه دهد. تشخیص کدهای QR و بارکد نیز از دیگر قابلیت‌های این فناوری پیشرفته است.

آن طور که پیش‌بینی می‌شود ال‌جی V30s اول از همه وارد بازار کره جنوبی می‌شود و با قیمتی حدود 920 دلار به فروش می‌رسد.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان