سونی با سه محصول جدید در راه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸

دو تلفن هوشمند ایکس زد ۲ و یک سورپرایز!

سونی با سه محصول جدید در راه کنگره جهانی موبایل 2018

دو تلفن هوشمند ایکس زد 2 و یک سورپرایز!

از شایعات جدیدی که منتشر شده است به روشنی می‌توان پی برد که سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت در کنگره جهانی موبایل 2018 به روی صحنه خواهند رفت اما به نظر می‌رسد یک سورپرایز دیگر نیز قرار است به خانواده محصولات سونی اضافه شود.

حساب کاربری فیس بوک سونی موبایل در آفریقای جنوبی مردم را دعوت کرده تا شاهد رونمایی از سه مدل جدید اکسپریا در کنگره جهانی موبایل 2018 باشند.

در تصویری که به این پست اختصاص داده‌ایم یک Xperia XA2 Ultra را مشاهده می‌کنید زیرا اطلاعات چندانی از این محصول نداریم. تلفن هوشمند XA2 duo هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما از اعلان پخش زنده کنگره جهانی موبایل می‌توان فهمید که قرار است محصول جدید در بازار جهانی عرضه شود.

حالا به نظر شما چه محصولی به سری دوگانه پرچمدار XZ2 خواهد پیوست؟ آیا یک مدل Xperia XZ2 Premium خواهد بود یا نسخه S از مدل کنونی؟ یا شاید اصلاً در خانواده پرچمداران نیست و یک تلفن هوشمند میان‌رده قرار است به خانواده اکسپریا اضافه شود؟

باید کمی صبر کرد… اما نه خیلی! دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی سونی در MWC 2018 همه چیز مشخص خواهد شد و بالاخره با سه محصول جدید اکسپریای سونی آشنا می‌شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان