ماهان شبکه ایرانیان

دبیر اجرایی همایش ملی پیشگیری از خشونت در کرمان در گفت‌وگو با میزان:

پیش نویس سند جامع پیشگیری از خشونت در کرمان تدوین می‌شود

دبیر اجرایی همایش ملی پیشگیری از خشونت در کرمان گفت: ۲۴۰ مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی پیشگیری از خشونت؛ چالش‌ها و راهکار‌ها ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، پیش نویس سند جامع پیشگیری از خشونت در کرمان تدوین می‌شوددبیر اجرایی همایش ملی «پیشگیری از خشونت؛ چالش‌ها و راهکارها» از تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت در کرمان خبر داد و گفت: بیش از 240 مقاله علمی توسط اندیشمندان و پژوهشگران داخلی به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از ارزیابی، مقالات پذیرفته شده در سطح سخنرانی، چاپ و پوستر ارائه خواهند شد.

محمد باقر اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: همایش «پیشگیری از خشونت؛ چالش‌ها و راهکارها» با حضور  مسئولان قضایی و کارشناسان متخصص در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنرکرمان برگزار خواهد شد.

این مقام قضایی افزود: در برگزاری این همایش سازمان‌های مختلف مشارکت داشته اند و اساتید صاحب نظر در حوزه‌های جرم شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی، فقهی و حقوقی در این همایش شرکت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:از مقالات واصل شده و پژوهش‌های انجام گرفته سند جامع پیشگیری از خشونت تدوین و برنامه راه در این حوزه مشخص خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان