حیدریان دوباره به گیتی پسند رسید؛

هفته آخر لیگ برتر فوتسال و چهار مدعی قهرمانی

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در اوج حساسیت برگزار می‌شود و چهار تیم همزمان شانس رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را دارند.

هفته آخر لیگ برتر فوتسال و چهار مدعی قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال ساعت 16 فردا چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود و چهار تیم گیتی پسند، دبیری تبریز، مس سونگون و حفاری اهواز این شانس را دارند که جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

گیتی پسند که در صدر جدول قرار دارد، در حالی مدعی اصلی قهرمانی است که می توانست مدتها پیش عنوان «قهرمان زودهنگام» لیگ برتر را از آن خود کند ولی افت شدید اصفهانی ها و حواشی داخلی، مسیر قهرمانی را برای گیتی پسند دورتر کرد. مشکلاتی که برای افشین کاظمی و بعدتر برای مهدی جاوید رخ داد، کار را به جایی رساند که گیتی پسند از چهار بازی، سه شکست را متحمل شد. شاگردان رضا لک در گیتی پسند، در هفته پایانی باید به مصاف یاسین پیشرو قم بروند. هدایت یاسین با رضا حیدریان است که تیمش نه شانس قهرمانی دارد و نه خطری برای سقوط تهدیدش می کند. حیدریان که چهار سال پیش هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، در بازی آخر لیگ مقابل گیتی پسند قرار گرفت و به خاطر تبانی بازیکنانش، این تیم اصفهانی قهرمان شد. حیدریان حالا با انگیزه زیادی برابر گیتی پسند قرار می گیرد تا بتواند آن خاطره تلخ را از ذهنش پاک کند.

تیم دبیری تبریز که در نیم فصل دوم روند صعودی را طی کرد، با یک امتیاز اختلاف نسبت به گیتی پسند، در رده دوم قرار دارد. جواد اصغری مقدم این فصل نتایج درخشانی گرفت و تا هفته پایانی مدعی قهرمانی باقی ماند. دبیری در دیدار پایانی لیگ باید با آذرخش بندرعباس بازی کند و در صورتی قهرمان می شود که ضمن پیروزی در این مسابقه، گیتی پسند برابر تیم یاسین شکست بخورد.

مس سونگون هم که این فصل افت و خیز زیادی داشت، در پایان هفته بیست و پنجم در رده سوم جدول قرار گرفت تا نسبت به دو تیم دبیری و گیتی پسند شانس کمتری برای قهرمانی داشته باشد. شکست تیم های اول و دوم و پیروزی مس برابر ارژن شیراز می تواند این تیم را به عنوان قهرمانی برسد. گفته می شود علی افضل سرمربی مس به خاطر مصاحبه های تند و اعتراض به فدراسیون فوتبال، از حضور در کنار تیمش در این مسابقه محروم است.

دیگر تیمی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، ملی حفاری اهواز است. این تیم هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و گیتی پسند را شکست داد تا تمام معادلات به هفته پایانی کشیده شود. حفاری فردا در کرج به مصاف مقاومت می رود. قهرمانی حفاری در صورتی رقم می خورد سه تیم بالای جدول شکست بخورند و حفاری هم با تفاضل گل زیادی پیروز شود. هرچند شرایط قهرمانی حفاری بسیار سخت است ولی اندک شانس این تیم باعث شد تا سازمان لیگ فوتسال یک جام هم برای این مسابقه پیش بینی کند.

هرچقدر شرایط بالای جدول در هفته پایانی داغ و حساس است، در انتهای جدول همه چیز آرام و بی حاشیه دنبال می شود. دانشگاه آزاد و طرح و توسعه قزوین دو تیمی هستند که طی دو هفته گذشته سقوطشان به لیگ دسته اول قطعی شده و به همین خاطر خطری سایر تیم ها را تهدید نمی کند.

برنامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال که فردا چهارشنبه برگزار می شود، به شرح زیر است

* گیتی پسند اصفهان – یاسین پیشرو قم

* شهرداری ساوه – فرش آرا مشهد

* مقاومت البرز – ملی حفاری اهواز

* طرح و توسعه الوند – دانشگاه آزاد تهران

* شهروند ساری – تاسیسات دریایی تهران

* دبیری تبریز – آذرخش بندرعباس

* لبنیات ارژن فارس – مس سونگون ورزقان

جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر

1- گیتی پسند اصفهان 57 امتیاز
2- دبیری تبریز 56 امتیاز
3- مس سونگون 55 امتیاز
4- ملی حفاری 54 امتیاز
--------------------------------
12- آذرخش 15 امتیاز
13- دانشگاه آزاد 11 امتیاز - سقوط به لیگ دسته اول
14- طرح و توسعه 8 امتیاز - سقوط به لیگ دسته اول

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر