لباس عید؛ مدل مانتو بهاره با رنگ سال (۲)

در مقاله دیگری از روزچین مدل‌های متنوع مانتو بهاره بنفش را به شما ارائه کردیم. با‌‌توجه‌به اهمیتی که خانم‌ها در استایل و تیپ خود به مانتوی بهاره می‌دهند و استقبال گرمی که از مطلب قبلی این موضوع شد، در این مقاله مدل‌های شیک و مزون‌دوز مانتوهای بهاره با رنگ بنفش را برایتان گردآوری کرده‌ایم

لباس عید؛ مدل مانتو بهاره با رنگ سال (2)

در مقاله دیگری از روزچین مدل‌های متنوع مانتو بهاره بنفش را به شما ارائه کردیم. با‌‌توجه‌به اهمیتی که خانم‌ها در استایل و تیپ خود به مانتوی بهاره می‌دهند و استقبال گرمی که از مطلب قبلی این موضوع شد، در این مقاله مدل‌های شیک و مزون‌دوز مانتوهای بهاره با رنگ بنفش را برایتان گردآوری کرده‌ایم. این مانتوها غالباً مورد علاقه‌ افراد مشهور و شناخته شده است؛ از‌این‌رو انتخاب شایسته‌ای برای روزهای بهاری شماست.

مانتو بهاره بنفش که مورد علاقه سلبریتی‌ها

معمولاً لباس و مانتویی که افراد مشهور و سلبریتی‌ها به تن می‌کنند، مورد استقبال اکثر افراد قرار می‌گیرد. مانتو بهاره بنفش‌رنگ آن‌قدر پرطرفدار و خواستنی است که مختص به سال و روز خاصی نیست و برای همیشه قابل استفاده است. اما با‌توجه‌به اینکه رنگ سال 2018 بنفش اعلام شده است افراد دوست دارند مانتویی با این تِم رنگ بپوشند.

مانتو بهاره بنفش

مانتوی بهاره شما می‌تواند به‌صورت بنفش یکدست باشد یا اینکه از این رنگ در دوخت آن استفاده شده باشد. این کاملاً به سلیقۀ شما بستگی دارد. اگر مدلی را دوست داشتید و مورد پسندتان بود و در بازار نیافتید، با خرید پارچه از خیاط خود بخواهید آن را برایتان بدوزد.

مانتو بهاره بنفش

در مدل‌های بالا، طراح خوش‌سلیقه از تکه‌دوزی‌‌های بنفش‌رنگ در دوخت مانتو استفاده کرده است. رنگ بنفش با زرد، طوسی و سفید ترکیب‌های بی‌نظیری را تشکیل می‌دهند.

مانتو بنفش رنگ

رنگ یاسی مانتو‌های بالا بسیار پرجلوه است، انتخاب جنس کرپ و لَخت برای این مدل‌ها نقطه قوت آن‌هاست؛ زیرا این پارچه اصلاً چروک نمی‌شود و عمر بالایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم از این جنس مانتو حتماً در استایل خود استفاده کنید.

مانتو بهاره بنفش یاسی

اگر به‌دنبال استایلی متفاوت برای خود در بهار 97 هستید، مانتویی خاص بپوشید، و اگر به‌دنبال مانتویی ویژه و متفاوت از همیشه هستید، حتماً مدل‌های بالا را امتحان کنید، قطعاً با این مانتوها شما بسیار جذاب و خاص خواهید شد.

مدل مانتو بهاره بنفش

مدل مانتوی کیمونو همیشه جذاب است، اگر دوست دارید مانتویی ساده اما زیبا داشته باشید، به شما این دو مدل در پوستر بالا را پیشنهاد می‌کنیم.

مانتو بهاره بنفش

مانتوهای کُتی و گلدار را افراد معدودی می‌پسندند، به آن‌ها این دو مدل را معرفی می‌کنیم.

مانتو بهاره بنفش

برای مانتوی مجلسی بلند در سال جدی می‌توانید از مدل‌های حریر که در پوستر بالا مشاهده می‌کنید بپوشید.

مانتو بهاره بنفش اسپرت

مانتو بهاره بنفش اسپرت

مانتو بهاره بنفش

از اینکه مقاله‌های ما در مد و فشن را دنبال می‌کنید سپاسگزاریم. همراهمان بمانید… .

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان