ماهان شبکه ایرانیان

پایان شیرین در ورزشگاه آشنا؛&#۱۶۰;

تشویق یکپارچه دراگان در اهواز

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق فولادخوزستان پس از رساندن خونه به خونه به فینال رقابت های جام حذفی به شدت مورد تشویق هواداران اهوازی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در دوره سیزدهم لیگ برتر برای نخستین بار پا به فوتبال ایران گذاشت و موفق شد با کسب عنوان خوب هفتمی، فصل را با ملوان خاتمه دهد.


در ادامه این مربی به فوتبال اهواز رفت و در فصل های چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر، هدایت فولادخوزستان را برعهده گرفت؛ جایی که خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای او به همراه داشت.


اسکوچیچ در اولین فصل حضور خود در راس کادر فنی قرمزپوشان اهوازی رتبه پنجم جدول رده بندی را علیرغم تمام حواشی موجود و جدا شدن برخی بازیکنان کلیدی اش به دست آورد؛ ولی کسب رتبه سیزدهم در فصل بعدی باعث شد تا این مربی با تلخی از این تیم جدا شود.


اسکوچیچ پس از مدتی با قبول هدایت تیم خونه به خونه وارد چالش جدیدی در دوران مربیگری خود شد. سرمربی کروات خونه به خونه همواره در مصاحبه های خود، از حضور این تیم در نیمه نهایی جام حذفی یاد می کرد و یکی از ماموریت های خود را موفقیت در جام حذفی می دانست.


در واقع امروز همان روزی بود که اسکوچیچ مدت ها منتظر آمدنش بود و شاگردانش با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق شدند، علیرغم اینکه نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند در نیمه دوم گل تساوی را بزنند و دو گل دیگر در وقت های اضافه پایان شیرینی را برای این مربی در ورزشگاهی که خاطرات زیادی از آن در ذهن دارد، رقم زد.


پس از پایان بازی هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز به تشویق یکپارچه سرمربی تیم فاتح و البته سرمربی سابق فولادخوزستان در روزهایی پرداختند که سیروس پورموسوی و همکارانش به شدت تحت فشار قرار دارند.


گفتنی است چندی پیش و پس از پیروزی پیکان برابر فولادخوزستان، اهوازی ها مجید جلالی سرمربی سابق خود را نیز تشویق کرده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان