کدام تیم ها از این شرایط سود می برند؟

بی توجهی صبا به سرنوشت دیگر تیم ها

صبای قم در بازی برابر نساجی با شش گل شکست خورد تا با ۶۶ گل خورده بدترین خط دفاعی مسابقات این فصل لیگ یک را به خودش اختصاص دهد.

به گزارش " ورزش سه" تیم صبای قم که از هفته ها قبل سقوطش به لیگ پایین تر مسجل شده بود در آخرین بازی اش برابر تیم نساجی با نتیجه شش بر یک شکست خورد. این تیم در بازی قبلی اش برابر اکسین البرز نیز با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شده و رکورد 14 گل خورده در دو بازی را ثبت کرد. صبای قم در حال حاضر با 66 گل خورده و میانگین 2.2 گل خورده در هر بازی را به دست آورده است. نکته قابل توجه اما این است که نتایج تیم صبا با وجود سقوط این تیم اما برای دیگر تیم ها حائز اهمیت است به طور مثال نساجی با این برد در هفته های حساس پایانی شرایط خوبی پیدا کرد.


با این وجود سرمربی تیم صبای قم بعد از شکست سنگین تیمش در بازی های اخیر این موضوع را به جوانگرایی تیمش مرتبط دانسته و آن را بی اهمیت می داند هرچند شاید بد نباشد، بدانیم که صبا زمانی یکی از قدرت های فوتبال ایران بود و افتخاراتی را نیز به دست آورد. تیمی که بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، یحیی گل محمدی و بسیاری دیگر در آن بازی کرده اند. با این حال مسعود راشکی آخرین مربی تیم صبای قم در این فصل بعد از شکست روز گذشته این تیم در برابر نساجی گفت:« تمام کادرفنی نساجی ملی پوش بودند و نتیجه گرفتن مقابل این تیم خیلی سخت است. بازیکنان این تیم لیگ برتری هستند.»


او افزود:« گلزن تیم ما هجده سال داشت. شاید خیلی ها بگویند آبرویت و شخصیت مربیگری ات زیر سوال می رود اما من پای اعتقادم ایستاده ام. این که شش گل بود هرچند تا هم گل بخوریم فدای یک تار موی این بازیکنان جوان. همه دیدند که ما جوانمردانه بازی کردیم و حتی تا دقیقه 40 یک بر صفر بودیم اما دو گل بدخوردیم و وقتی نتیجه سه بر صفر می شود جمع کردن تیم کار سختی است.»


اما آنچه اهمیت دارد این است که صبا تنها سرنوشت خودش را در دست ندارد و نتایجی که تیم های مقابل این تیم می گیرند می تواند در سرنوشت خیلی دیگر از تیم ها نیز تاثیر گذار باشد. تیم هایی مثل بادران و فجر سپاسی که در این هفته های پایانی با صبا بازی دارند یک سه امتیاز را از هم اکنون برای خودشان حساب کرده اند و این به ضرر تیم های دیگر مثل خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان است. صبا با توجه به پیشینه‌ مثبتی که در فوتبال ایران دارد با این روند بیش از هرچیزی تمامی افتخارات و تلاش های قبلی این باشگاه را زیر سوال می برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان