ماهان شبکه ایرانیان

هوآوی Mate ۱۰ Lite؛ یک میان‌رده پرقدرت و ارزان

سری Mate ۱۰ از محصولات هوآوی مدتی است به بازار عرضه شده‌اند و تلفن هوشمند Mate ۱۰ Lite اولین محصول این خانواده است. گزارشات حاکی از آن است که میت ۱۰ لایت ارزان‌ترین تلفن هوشمند در این خانواده می‌رود که از امکانات و قابلیت‌های شگفت‌انگیز و پیشرفته‌ای برخوردار است.

هوآوی Mate 10 Lite؛ یک میان‌رده پرقدرت و ارزان

سری Mate 10 از محصولات هوآوی مدتی است به بازار عرضه شده‌اند و تلفن هوشمند Mate 10 Lite اولین محصول این خانواده است. گزارشات حاکی از آن است که میت 10 لایت ارزان‌ترین تلفن هوشمند در این خانواده می‌رود که از امکانات و قابلیت‌های شگفت‌انگیز و پیشرفته‌ای برخوردار است.

در این مطلب، می‌خواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های بارز Mate 10 Lite بپردازیم. با ما همراه باشید.

نمایشگر

نمایشگر Mate 10 Lite هوآوی پنل 5٫9 اینچ بی‌نظیری است که وضوح 1080×2160 پیکسل دارد و کمی نسبت به پنل‌های 1080 پیکسل معمولی واضح‌تر است و از خود میت 10 نیز وضوح بالاتری دارد. یکی دیگر از جنبه‌هایی که طرفداران هوآوی را به سمت این محصول میان‌رده می‌کشاند نسبت تصویر 18:9 آن است. میت 10 لایت از شیشه دوونیم بعدی روی نمایشگر که کمی انحنا دارد برخوردار است. صفحه نمایش 83 درصد از روی گوشی را می‌پوشاند و کاربران می‌توانند هم صفحه بزرگی داشته باشند و هم به راحتی آن را در دست بگیرند.

دوربین

Mate 10 Lite اگر اولین نباشد بی‌شک یکی از نادر گوشی‌های میان‌رده‌ای است که دوربین دوگانه در بدنه خود دارد. در پشت دوربین‌های 16 و 2 مگاپیکسل قرار دارد و دوربین‌های سلفی 13 و 2 مگاپیکسل در جلوی آن طراحی شده است. با این دوربین دوگانه، کاربران می‌توانند عمق میدان را تغییر دهند و از ترکیب جزییات حسگرها برای وضوح بهتر در مقایسه با رقبای خود بهره ببرند.

بسته قدرت و انرژی

هوآوی از پردازنده اختصاصی خود به نام کایرن 659 در این گوشی استفاده کرده که یک تراشه هشت هسته‌ای 2٫36 گیگاهرتز است. شاید بتوان این تراشه را قوی‌ترین تراشه در میان تلفن‌های هوشمند میان رده خواند که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه میکرو اس.دی ترکیب می‌شود. باتری 3340 میلی‌آمپر نیز به این دستگاه انرژی می‌دهد پشتیبانی هایبرید از دو سیم کارت برای میت 10 لایت در نظر گرفته شده است. امکانات ارتباطی این محصول میان رده هوآوی قابلیت‌هایی متداول نظیر NFC، بلوتوث 4٫2، جی.پی.اس با GLONASS و شبکه 4G LTE هستند.

نرم‌افزار

Mate 10 Lite با اندروید 7٫0 نوقا اجرا می‌شود و از آنجا که این محصول با برند هوآوی عرضه می‌شود از رابط کاربری EMUI 5.1 برخوردار است. هنوز مشخص نیست که این گوشی به اندروید اوریو به روز رسانی می‌شود یا خیر. اما اگر این آپدیت برای Mate 10 Lite عرضه شود، امکاناتی شبیه امکانات یک پرچمدار خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان