معاون دادستان مشهد تاکید کزد

لزوم سامان دهی کارگران ساختمانی

معاون دادستان مشهد در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم گفت: طی طرحی مقرر شد کارگران علاوه بر اینکه آموزش های فنی و حرفه‌ای ببینند شناسنامه دار ‌شوند و متقاضی کارگر از طریق شهرداری، کارگر متخصص را شناسایی کرده و به کار گیرد.

طرح ساماندهی کارگران ساختمانی در دستور کار/ شهرداری هر چه سریع‌تر موضوع را در سرتاسر شهر به موقع اجرا گذاردقاضی بخشی محبی معاون دادستان مشهد در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با تاکید بر ساماندهی کارگران ساختمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در مشهد تعداد قابل توجهی از قشر زحمتکش کارگر وجود دارند نیاز است ساماندهی شوند، متاسفانه بسیاری از کارگران به حقوق خود واقف نیستند و از سوی دیگر عزت نفس آنها باید حفظ شود.

وی ادامه داد: طی طرحی مقرر شد کارگران علاوه بر اینکه آموزش های فنی و حرفه‌ای ببینند شناسنامه دار نیز ‌شوند و متقاضی کارگر از طریق شهرداری، کارگر متخصص را شناسایی کرده و به کار می‌گیرد.

قاضی بخشی محبی گفت: در این طرح علاوه بر شهرداری، تکالیفی برای فرمانداری بهزیستی و اداره کار و سازمان فنی وحرفه ای دیده شده  که باید شهرداری هر چه سریع‌تر موضوع را در سرتاسر شهر به موقع اجرا گذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر