دشمن خوشمزه رابطه زناشویی را می شناسید؟

آیا تاثیرات مخرب مصرف شکر در رابطه زناشویی و رابطه جنسی را می دانید؟ محققان یافتند که چگونه شکر می تواند به سلامت ما آسیب برساند و با این حال محققان در حال بررسی تاثیر مصرف بیش از حد شکر در سلامتی در دراز مدت هستند .

آیا تاثیرات مخرب مصرف شکر در رابطه زناشویی و رابطه جنسی را می دانید؟  محققان یافتند که چگونه شکر می تواند به سلامت ما آسیب برساند و با این حال محققان در حال بررسی تاثیر مصرف بیش از حد شکر در سلامتی در دراز مدت هستند .
شکر یکی از عناصری است که همگان از آن در روز استفاده می کنند و با این وجود مضراتی در مورد آن وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید . یکی از متخصصان تغذیه به نام Cassandra Barns ، هشدار داد که قند بسیار مضر است و می تواند جریان خون را تحت تاثیر خود قرار بدهد . در طی یک بررسی و تحقیق ، محققان یافتند که چگونه شکر می تواند به سلامت ما آسیب برساند و با این حال محققان در حال بررسی تاثیر مصرف بیش از حد شکر در سلامتی در دراز مدت هستند .
یکی از مضرات بسیار خطرناک و ناخوشایند استفاده زیاد از شکر ، مبتلا شدن به دیابت نوع دوم می باشد که در حال حاضر در معرض اپیدمی قرار دارد و این موضوع از نظر دانشمندان و محققان صحت دارد .

به همین دلیل میلیون ها نفر ممکن است بدون هیچ گونه آگاهی به دیابت نوع دوم مبتلا شوند و به همین دلیل پس از انتشار این خبر ، افرادی که از این موضوع آگاهی یافتند بسیار غافلگیر شدند .

تاثیرات مخرب مصرف شکر در رابطه زناشویی و رابطه جنسی

با کمی مطالعه در مورد خطراتی که پس از ابتلا به دیابت نوع دوم که بدن را در معرض خود قرار می دهند (خطراتی از جمله نابینایی ، حمله قلبی ، مشکلاتی در پا و … که این موارد شاخص ترین خطرات احتمالی پس از ابتلا به دیابت نوع دوم هستند ) می توان یک نتیجه گیری کلی کرد که اگر از شکر استفاده کنیم برایمان مفید است یا مضر؟! با این حال تعداد کمی از افراد از این موضوع آگاهی دارند و باید تمام افراد را این موضوع آگاه کرد .

 

شکر و تاثیر مخرب آن در عملکرد جنسی و رابطه زناشویی

در طی یک بررسی جامه توسط CuraLin Diabetic و 2022 نفر شرکت کننده بریتانیایی ، محققان علاوه بر تایید مبتلا شدن به دیابت نوع دوم در طی استفاده بیش از حد شکر ، توانستند تاثیر شکر در عملکرد جنسی را بیابند .

با استفاده از مصرف بیش از حد شکر ، اختلالاتی در نعوظ انجام می شود و به این دلیل است که قند خون بالا می تواند به دستگاه عصب و عروق خونی آسیب برساند . فشار خون بالا و بیماری های قلبی که اغلب همراه با دیابت می باشند ، اغلب می توانند باعث این مشکل بشوند .

دیابت نوع دم نیز حتی می تواند بر عملکرد جنسی خانم ها نیز تاثیر بگذارد ، زیرا با آسیب رسیدن به عروق خونی می تواند به خون رسانی به واژن را تحت تاثیر خود قرار دهد . این آسیب می تواند باعث کاهش لذت جنسی در خانم ها بشود .

با این حال اگر شما مشکلاتی در عملکرد جنسی دارید ، نشان دهنده این نیست که شما مبتلا به دیابت نوع دوم هستید . اما اگر شما اضافه وزن دارید یا از غذاهای شیرین به شدن استفاده می کنید باید به دکتر مراجعه نمایید و چک شوید .

همچنین بررسی CuraLin نیز دریافت که بیش از نیمی از افراد شرکت کننده در این تحقیق از خطراتی که پس از مبتلا شدن به دیابت نوع دوم می توانند بدن را در معرض خطر قرار دهند ، هیچ اگاهی نداشتند . شکر و شیرینی ها دشمن بزرگ رابطه زناشویی هستند

 

از این پس چکار کنیم؟

عدم اگاهی از خطرات پس از دیابت نوع دوم یک موضوع هستند و یک موضوع دیگر هم این است که ما نمی توانیم آگاه شویم که ایا به دیابت نوع دوم مبتلا هستیم یا خیر؟! به همین دلیل باید در طی برخی آزمایشات از سلامتی خود آگاه شویم .

بررسی CuraLin نشان داد که 25 درصد از مبتلایان حتی با وجود توصیه های پزشکی و بهداشتی حتی 30 دقیقه در روز ورزش نمی کنند و این یک آمار خطرناک می باشد .

بنابراین باید روزانه حداقل 30 دقیقه ورزش کنید و میزان استفاده از شکر را به حداقل میزان کاهش دهید .

Dr Wendy Denning ، یک پزشک عمومی در لندن ، تاکید کرد که تنها خود افراد مبتلا هستند که می توانند از این مشکل و موضوع پیشگیری کنند و برای پیشگیری از این موضوع راه هایی وجود دارند مانند ورزش کردن ، رژیم غذایی مناسب ، خواب به اندازه و استفاده از داروهای طبیعی می توانند این مشکل را کاملا بهبود دهند .

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان