یک نوزاد چینی ۴ سال پس از درگذشت پدر و مادرش به دنیا آمد

رسانه های چینی اخیرا از تولد نوزادی خبر داده اند که چند سال پس از درگذشت پدر و مادرش بر اثر یک تصادف به دنیا آمده است.

یک نوزاد چینی 4 سال پس از درگذشت پدر و مادرش به دنیا آمد

رسانه های چینی اخیرا از تولد نوزادی خبر داده اند که چند سال پس از درگذشت پدر و مادرش بر اثر یک تصادف به دنیا آمده است.

پدر و مادر این کودک که «تیانتیان» نام دارد، در سال 2013 جان خود را از دست دادند اما از آنجایی که قصد بچه دار شدن از طریق لقاح مصنوعی IVF را داشتند، قبلا رویان خود را به بیمارستان «نانجینگ» اهدا کرده بودند.

رویان

تیانتیان و خانواده اش (برای حفظ حریم شخصی، چهره افراد تا حدودی مات شده است)

این رویان در دمای منفی 196 درجه در یک مخزن نیتروژن نگهداری می شد اما از آنجایی که قانون مشخصی برای مالکیت آن وجود نداشت، پدربزرگ و مادربزرگ تیانتیان به برای کسب مالکیت آن تلاش های بسیاری را صورت دادند.با این حال پس از کسب این مالکیت مشکل دیگر غیر قانونی بودن استفاده از رحم های اجاره ای در چین بود و به همین خاطر آنها رویان را به لائوس منتقل کردند. از سوی دیگر ایرلاین ها هم از حمل یک فلاسک پر از مایع نیتروژن خودداری می کردند و آنها ناچار شدند با ماشین رویان را به لائوس منتقل کنند.

از آنجایی که به دنیا آوردن این کودک در لائوس ممکن بود او را از حق شهروندی چین محروم کند، پدربزرگ و مادربزرگ وی ناچار شدند خانمی که رحمش را به آنها اجاره داده بود، برای وضع حمل به چین منقل کنند.

ظاهرا دردسرهای این خانواده تمامی نداشت چرا که پس از وضع حمل هم چون پدر و مادر تیانتیان فوت کرده بودند، تشخیص هویت چینی وی با مشکل مواجه بود و به همین خاطر هر دو پدربزرگ و هر دو مادربزرگ وی ناچار شدند برای اثبات هویت نوه شان آزمایش DNA بدهند.

گرچه این کودک هرگز والدین خود را ملاقات نخواهد کرد اما به نظر می رسد پدربزرگ و مادربزرگ های او برای برآورده کردن نیازهای نوه شان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان