بهترین مارک عینک آفتابی برای محفاظت چشم ها

یکی از مهم ترین وسایل مد، عینک آفتابی است. عینک آفتابی جدا از اینکه محافظت از چشمان شما را در برابر اشعه های مضر خورشید بر عهده دارد، به تیپ و استایل شما نیز اعتبار خاصی خواهد بخشید. انتخاب عینک آفتابی مناسب یکی از چالش های افراد است.

یکی از مهم ترین وسایل مد، عینک آفتابی است. عینک آفتابی جدا از اینکه محافظت از چشمان شما را در برابر اشعه های مضر خورشید بر عهده دارد، به تیپ و استایل شما نیز اعتبار خاصی خواهد بخشید. انتخاب عینک آفتابی مناسب یکی از چالش های افراد است. عینک آفتابی که از چشم شما محافظت می کند، نباید خسته کننده باشد. با ما همراه باشید تا تعدادی از برندهای معروف عینک آفتابی را به شما معرفی کنیم.

برندهای معروف عینک آفتابی

عینک های آفتابی محافظ برابر اشعه فرابنفش (UV)

وظیفه عینک آفتابی محافظ UV، محافظت از چشم در برابر اشعه های قدرتمند فرابنفش است. اشعه ماوراء بنفش می تواند در بعضی موارد باعث ایجاد آب مروارید و آسیب به شبکیه چشم شود زیرا به راحتی به چشم شما نفوذ می کند. اشعه UVB توسط قرنیه شما جذب می شود و از اشعه UVA مضرتر و قوی تر است. بهترین و ساده ترین راه برای محافظت از خودتان این است که با خرید عینک آفتابی که محافظت کامل خود را انجام دهید.

عینک های محافظ UV

عینک های آفتابی پلاریزه شده (Polarized)

عینک آفتابی Polarized عینک آفتابی است که تشعشع، انعکاس و شدت نور را خنثی می کند. تشعشع یکی از بزرگترین مسائل در هنگام رانندگی، راه رفتن و یا حتی در برابر خورشید است. عینک های قطبی شده با پوشش شیمیایی نامرئی سبب کاهش شدت نور می شوند و به شدت درخشش می یابند. عینک Polarized همیشه لزوما محافظ UV نیست. برای خرید اطمینان حاصل کنید که عینک به طور کامل ناحیه چشم شما را پوشش می دهد تا از تغییر رنگ پوست، آفتاب سوختگی، برنزه شدن و غیره جلوگیری شود.

عینک آفتابی پلاریزه شده

 

برندها و مارک های معروف عینک های آفتابی

 

1. Ray-Ban

Ray-Ban اولین گزینه انتخاب در هر لیستی برای خرید عینک آفتابی است. از دهه 1930 تاکنون پرفروش ترین آنها است. این برند دارای قیمت بالایی است. Ray-Ban به یک غول تبدیل شده است و عینک آفتابی برای مردان، زنان و بچه ها ساخته است.

عینک ری بن

 

2. Oakley Women

یک شرکت که کار خود را به عنوان یک تولید کننده تجهیزات ورزشی آغاز کرد و یکی از محصولات آن ها تولید و ساخت عینک آفتابی بود. عینک های Oakley قوی، با دوام و مناسب برای فعالیت در فضای باز هستند و این چیزی است که محبوبیت این نام تجاری را به دست آورده است. از محصولات ورزشی و عینک آفتابی مد روز به عینک آفتابی نسخه محصولات Oakley به معنی کیفیت و سبک است.

عینک آفتابی

 

3. Persol

"Persol" به معنای "برای خورشید" در ایتالیایی ترجمه می شود. این قدیمی ترین عینک آفتابی شرکت تولیدی در جهان است. این تولید عینک آفتابی برای خلبانان حمل و نقل هوایی و رانندگان وسایل نقلیه را آغاز کرد و سپس به عینک های طبی، عینک آفتابی،  لوازم آرایشی و غیره روی آورد. این علامت به عنوان یک نام تجاری لوکس در روز تاسیس شد و همچنان تا همین امروز باقی مانده است.

برندهای معروف عینک آفتابی

 

4. Polaroid

شرکت Polaroid با اختراع هایی مانند فیلم های ارزان تر در سال 1920 منتشر شد، انقلابی در اختراع ایجاد کرد. پس از آن، آنها با استفاده از این تکنولوژی برای ساختن عینک های آفتابی که بالاترین سطح محافظت از UV را دارند، به کار خود ادامه می دهند و به همین دلیل آنها در خط مقدم هستند. حتی امروز، این تکنولوژی برای هواپیما، غواصان، دوچرخه سواران و غیره استفاده شد. بعدا از این فن آوری برای ساخت عینک آفتابی عادی، مصرف دارو و غیره استفاده شد.

برندهای معروف عینک آفتابی

 

5. Maui Jim

Maui Jim یک شرکت در هاوایی است. بنابراین، به دنبال تم هاوایی است. این شرکت، ساخت عینک های آفتابی را برای ورزش های آبی شروع کرد و به سرعت سریع به خطوط دیگر منتقل شد. بعدها، آنها به ساخت عینک آفتابی طبی، عینک تجویز، و غیره روی آوردند. امروزه، Maui Jim طیف گسترده ای از محصولات را برای ارائه دارد و نام تجاری است که بسیاری از مردم می خواهند با آن ارتباط برقرار کنند.

عینک های معروف آفتابی

 

6. Police

پلیس یکی دیگر از نام های تجاری ایتالیایی است که در دهه 1980 آغاز شده است. این شرکت در تولید عینک آفتابی تخصص دارد. وقتی مردم شروع به دوست داشتن طرح ها، کیفیت و گزینه های پلیس کردند، تبدیل به یکی از برندهای معروف گردید. این شرکت بعدها، تولید محصولاتی مانند عطر و لباس را نیز در کار خود قرار داد.

برندهای معروف عینک آفتابی

 

7. Kate Spade

Kate Spade کار خود را در نیویورک و از سال 1993 به عنوان یک خانه مد آغاز کرد. محصولات آن ها شامل کیف های رنگارنگ، پوشاک، کفش، کیف های دستی و عینک آفتابی است که همه آنها اندازه هم محبوب هستند. یک انرژی رنگارنگ و پر جنب و جوش همراه با این نام تجاری وجود دارد.
برندهای معروف عینک آفتابی
 

 

8. Prada

پرادا، یک نام تجاری لوکس ایتالیایی است و اولین مجموعه خود را در سال 2000 راه اندازی کرد. پرادا یک نام تجاری رویایی برای اکثر زنان است و عینک های آن فقط به فهرست آنها اضافه می شود. عینک آفتابی Prada دارای جذابیت بسیار عجیب و غریب و قدیمی برای آنها است، اما مدرن و بی نظیر شیک هستند، به همین دلیل است که اکثر زنان پرادا را انتخاب می کنند.

عینک های آفتابی معروف

 

9. Christian Dior

کریستین دیور، یک شرکت فرانسوی برای طراحی و تولید لباس، کیف های دستی، عطر و عینک های خود شناخته شده است که به نظر می رسد که باارزش ترین برند آن است. عینک دایور بیش از 20 سال پیش در ارتباط با گروه Safilo ساخته شده است. چشم انداز قابل توجهی برای شکستن موانع و عبور از مرزهای مد به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنان در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند تا عینک های مدرن، زنانه و مد روز را به نمایش بگذارد و در عین حال حفاظت کامل را ارائه دهد.

برندهای عینک طبی

 

10. Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana در سال 1958 آغاز شد و یکی دیگر از شرکت های ایتالیایی است که با ساخت لباس های لوکس شروع به کار کرد. پس از موفقیت بزرگی در صنایع مد، تجارت خود را گسترش داد. عینک D & G بخشی از برند نام تجاری است. امروزه آرزوی وجود محصولات مارک دار در اکثر نقاط جهان وجود دارد.

برندهای معروف عینک های آفتابی

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان