۹ انیمیشن جذاب سال ۲۰۱۸ که شما را به دنیای کودکی‌تان برمی‌گرداند

امسال فیلم‌های انیمیشنی زیادی اکران خواهد شد که شاید زمان کافی برای دیدن همه آن‌ها نداشته باشید. ما در اینجا به معرفی مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها به راحتی انتخاب کنید و در زمان اکران به همراه اعضای کوچک‌تر خانواده‌تان (یا به تنهایی) به تماشایشان بنشینید. ۱ ـ شگفت‌انگیزان ۲ INCREDIBLES ۲

امسال فیلم‌های انیمیشنی زیادی اکران خواهد شد که شاید زمان کافی برای دیدن همه آن‌ها نداشته باشید. ما در اینجا به معرفی مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها به راحتی انتخاب کنید و در زمان اکران به همراه اعضای کوچک‌تر خانواده‌تان (یا به تنهایی) به تماشایشان بنشینید.
1 ـ شگفت‌انگیزان 2 INCREDIBLES 2

بالاخره بعد از 13 سال طولانی دنباله انیمیشن بسیار موفق دیزنی و پیکسار، «شگفت‌انگیزان»، به روی پرده خواهد رفت. در این دنباله، باب یا همان آقای شگفت‌انگیز در خانه می‌ماند تا از کوچک‌ترین فرزندش، جک جک، مراقبت کند و در عین حال تلاش می‌کند تا قدرت‌های خود را بسط و توسعه دهد. در همین حال همسرش هلن یا همان الستاگرل در بیرون از خانه در تلاش برای نجات دنیا است.
2 ـ هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی  HOTEL TRANSYLVANIA 3: SUMMER VACATIONسلنا گومز خواننده محبوب برای سومین بار در نقش مِیوِس برمی‌گردد؛ خون‌آشام جوانی (100 ساله) که عاشق یک انسان می‌شود و مسیر زندگی آرام او و پدرش که مالک هتلی برای هیولاها هستند را برای همیشه تغییر می‌دهد. در سومین قسمت این انیمیشن مِیوس پدرش را با یک مسافرت خانوادگی برای استراحت و تفریح در یک کشتی کروز سورپرایز می‌کند؛ اما زمانی که دراکولا کاپیتان مشکوک کشتی؛ اریکا را ملاقات می‌کند شیفته‌ی او می‌شود و حالا مِیوس است که سعی می‌کند از پدرش محافظت کرده و او را از اریکا دور نگه دارد.
3 ـ پاکوچیک SMALLFOOT

افسانه “پاگنده ” یکی از ماندگارترین افسانه‌های محلی در تمام دوره‌ها است و بعضی از مردم هنوز کاملاً متقاعد نشده‌اند که این واقعاً یک افسانه باشد. حالا این انیمیشن خنده‌دار پیچش بامزه‌ای به این داستان داده. این انیمیشن درباره یک یتی (یا همان پاگنده) است که اعتقاد دارد که موجودات گریزپایی که به اسم انسان یا “پاکوچیک ” شناخته می‌شوند افسانه نیستند و واقعاً وجود دارند.
4 ـ شرلوک نومز  SHERLOCK GNOMESاین انیمیشن که دنباله‌ای بر «نومئو و ژولیت» 2011 است، دوباره داستان کلاسیکی دیگر به وسیله نوم‌ها (مجسمه‌هایی به شکل جن‌های زیرزمینی کوتوله که برای تزئین باغچه‌ها استفاده می‌شوند) به تصویر درمی‌آورد. این دفعه نوبت شرلوک هولمز است. نومئو و ژولیت، کارآگاه مشهور شرلوک نومز را استخدام می‌کنند تا درباره راز ناپدید شدن تزئینات باغ تحقیق کند.
5 ـ پیتر خرگوشه PETER RABBITبه نظر می‌رسد که تمام انیمیشن‌های کلاسیک دوران کودکی ما دارند به صورت فیلم “لایو اکشن ” بازسازی می‌شوند و البته ما نیز با این مسئله هیچ مشکلی نداریم. داستان «پیتر خرگوشه» در شمایل واقعی اما کمی عجیب‌وغریب است؛ پیتر به مبارزه با مزرعه‌داری که جدیداً به همسایگی‌شان آمده و تلاش دارد از شر پیتر و دوستانش خلاص شود، می‌پردازد.
6 ـ رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار 2 RALPH BREAKS THE INTERNET: WRECK IT RALPH 2حالا که رالف خرابکار و وانیلوپ موفق به شکست دادن تروبو شده‌اند، نوبت به یک ماجراجویی دیگر رسیده است. رالف و وانیلوپ یک مسیر وای ـ فای در آرکید (ماشین‌های بازی سکه‌ای) خود پیدا می‌کنند که آن‌ها را به سراسر دنیای اینترنت می‌برد و ماجراجویی‌های خنده‌داری را برایشان رقم میزند.
7 ـ DUCK, DUCK, GOOSEدر این ماجراجوئی خانوادگی، یک غاز خودشیفته مجرد به نام پِنگ که بیشتر بر روی تمرینات پرواز دیوانه‌وار و خطرناک خود متمرکز است و توجه کمی بر مهاجرت سالانه پیش رویش دارد. هنگامی که پنگ به شکلی تصادفی با گروهی از اردک‌ها برخورد می‌کند و باعث جدا افتادن یک خواهر و برادر از خانواده‌شان می‌شود، او سعی می‌کند تا عواقب کار خود را بپذیرد و آن دو را پیش گروهشان برگرداند. در مسیر سفرشان پنگ مسئولیت‌پذیری و عشق بدون قید و شرط را از دو دوست کوچک و جدیدش می‌آموزد.
8 ـ مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی SPIDER-MAN: INTO THE SPIDER-VERSE

در حالی که داستان «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» ماجرای آشنا و به ظاهر کلیشه‌ای نوجوانی با توانایی‌های عنکبوت مانند را دنبال می‌کند که سعی دارد بین زندگی ابرقهرمانی‌اش و زندگی مدرسه تعادل برقرار کند، این اقتباس انیمیشنی اما کاملاً جدید و با طراوت است. در این فیلم اسپایدرمن مایلز مورالس است نه پیتر پارکر؛ یک پسر سیاه‌پوست و لاتین (که خود به تنهایی که اتفاقی ویژه محسوب می‌شود).
9 ـ چگونه گرینچ کریسمس را دزدید HOW THE GRINCH STOLE CHRISTMASدرست است، این داستان همین الآنش هم یک اقتباس کارتونی و یک اقتباس فیلمی با بازی جیم کری و تیلور مامسن دارد؛ اما دلیلی دارد که چرا این جدیدترین اقتباس انیمیشنی می‌تواند جذاب باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد: این انیمیشن به طور کامل با تکنیک CGI ساخته شده است!
منبع: seventeen.com

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر