طراحی داخلی آرایشگاه زنانه، شیک ترین با سبک فرانسوی!

بسیاری از افراد در طراحی سالن­ زیبایی، وسایل تزئینی را مطابق با سلیقه مشتریان ­شان، انتخاب می­ کنند. البته این راهی مناسب برای جذب مشتری است، اما نباید فراموش کرد که کارکنان بیشترین تاثیر را از محیط کارشان، دریافت می ­کنند و نکته قابل توجه این است که این تاثیر را به مشتریان خود، منتقل خواهند کرد

بسیاری از افراد در طراحی سالن­ زیبایی، وسایل تزئینی را مطابق با سلیقه مشتریان ­شان، انتخاب می­ کنند. البته این راهی مناسب برای جذب مشتری است، اما نباید فراموش کرد که کارکنان بیشترین تاثیر را از محیط کارشان، دریافت می ­کنند و نکته قابل توجه این است که این تاثیر را به مشتریان خود، منتقل خواهند کرد. پس بهتر است طراحی سالن زیبایی سلیقه پرسنل را نیز، بر آورده کند. سبک­ های متفاوتی برای دکور کردن یک سالن زیبایی وجود دارد که سبک فرانسوی از بهترین آنها به شمار می رود، چرا که در سبک ­های طراحی فرانسوی، ظرافت و هنر به اوج می­رسد. در این مطلب با هم ویژگی­ های اصلی سبک فرانسوی را برای دیزاین یک سالن زیبایی مرور می کنیم.

طراحی دیوار آرایشگاه

انتخاب صندلی به شیوه فرانسوی

برای راحتی مشتریان و نیز جذاب ­تر شدن سالن، از صندلی ­های نرم قوس­ دار استفاده کنید. این صندلی­ ها از ویژگی­ های اصلی سبک فرانسوی هستند.  

مبل راحتی در سالن زیبایی

مبلمان اتاق انتظار

علاوه بر صندلی­ های سالن، باید به راحت بودن مبلمان اتاق انتظار نیز توجه کرد. در این بخش می­ توانید المان های بیشتری از سبک فرانسوی را به­ نمایش بگذارید. لزومی ندارد همه قطعات مبلمان، هم­ شکل و هم رنگ باشند، شما می ­توانید تنها یک یا دو قطعه از مبلمان سبک فرانسوی را، در کنار بقیه اجزا قرار داده و ترکیبی زیبا به­ وجود آورید. این ترکیب می تواند ضمن ایجاد تنوع، اصالت سبک فرانسوی را نیز نشان دهد. وجود انحناهای زیبا در منبت کاری صندلی­ ها و نیز نشیمن و پشتی نسبتا پهن و راحت، مشخصه صندلی های فرانسوی است.

شلف مناسب آرایشگاه

چرم، شیشه و چوب را به فضا بیاورید

در سبک فرانسوی، استفاده ترکیبی از بافت­ ها اهمیت زیادی دارد و جذابیت محیط را بیشتر می­ کند. صندلی­ های چرمی به همراه میزها و قفسه ­های شیشه ­ای یا فلزی، به دلیل استحکام و نگهداری راحت، مناسب استفاده در سالن ­های زیبایی هستند. به­ کارگیری چرم در کنار استیل و چوب در کنار شیشه، فضا را متعادل کرده و از یکنواختی خارج می­ کند.

طراحی دیوار در سالن فرانسوی

نقش و نمادهای فرانسوی

استفاده از پارچه­ های نرم و لطیف، با رنگ­ های ملایمی مثل صورتی یا بنفش با طراحی سیاه و سفید برای پرده­ ها یکی دیگر از مهم­ترین فاکتورهای سبک فرانسوی است. نقش­ ها و نماد­ های فرانسوی را که از جمله آنها طرح ­های دمسک (داماسک) و گیاهان رونده هستند در این طراحی از یاد نبرید.

قاب آینه مناسب آرایشگاه

قاب با منبت کاری فرانسوی

دکور کردن سالن با استفاده از عکس ­های سیاه و سفید و آینه­ های تزئینی با قاب­ های مناسب و زیبا، به شیک ­تر شدن فضا کمک می­ کند. البته فرم قاب ­ها نیز باید از منبت ­های فرانسوی تبعیت کند.

قفسه و کمد در سالن زیبایی فرانسوی

چیدمان سالن زیبایی

سفری به پاریس!

می­ توانید با استفاده از لامپ و لوسترهای تزئینی فرانسوی، فضایی را برای مشتریان ­تان ایجاد کنید که گویی به محل آرامی مانند پاریس سفر کرده ­اند.

آرایشگاه فرانسوی

سادگی و ظرافت را فراموش نکنید

فراموش نکنید که در طراحی فرانسوی همه چیز درباره تزئینات و ظرافت است. استفاده بیش از حد از تزئینات، ظرافت آن را از بین خواهد برد. فقط چند آیتم با سبک خاص کافی است تا هویت لازم را به محیط بدهد. بنابراین از ترکیب عناصر ساده و سبک­ دار، استفاده کنید تا در عین نمایش سبک در محیط کارتان، به سادگی و ظرافت آن لطمه نزنید.

تصویر میز اپن آشپزخانه تاشو

میز کابینتی تاشو

499,000تومان
حوله دستی 265 گلریس

حوله کد 23-265 گلریس

6,500تومان
صندلی انتظار سه نفره مدل وینر

صندلی انتظار سه نفره مدل وینر نظری

439,000تومان

همراهان عزیز شما می توانید برای تهیه مبلمان و دیگر لوازم مورد نیاز خود به سایت چیدانه مراجعه کنید و از قسمت کالاها، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

نویسنده: سمیه منوچهری ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان