ماهان شبکه ایرانیان

مدیر مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان:

مهم‌ترین رسالت ستاد مردمی پیشگیری از جرم، تحقق اصل هشتم قانون اساسی است/ تشکیل ۶۹ هسته تخصصی و عمومی

مدیر مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ستاد مردمی پیشگیری از جرم، تحقق اصل هشتم قانون اساسی است گفت: تاکنون تعداد ۶۹ هسته مردمی پیشگیری از وقوع جرم در استان شکل گرفته است.

مهم‌ترین رسالت ستاد مردمی پیشگیری از جرم، تحقق اصل هشتم قانون اساسی است/ تشکیل 69 هسته تخصصی و عمومیحسین صالحی مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: شناسایی ظرفیت‌های مردمی و تعامل با آن‌ها به منظور جذب حداکثری دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم از برنامه‌های این ستاد، در سال جاری می‌باشد.

وی در این رابطه اظهارکرد: تاکنون تعداد 69 هسته مردمی پیشگیری از وقوع جرم  در استان شکل گرفته است که این روند افزایشی ادامه خواهد داشت.

صالحی ضمن اشاره به تشکیل 29 هسته تخصصی و 40 هسته عمومی در این استان چهارمحال و بختیاری افزود: هسته‌های روانشناسان، جامعه شناسان، محیط زیست، حقوق شهروندی، سایبری و اساتید دانشگاه از جمله هسته‌های تخصصی ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم استان هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: مهترین رسالت ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم، تحقق اصل هشتم قانون اساسی مبنی بر ایجاد ظرفیت به منظور نظارت عمومی شهروندان بر فعالیت دستگاه‌های دولتی و سازماندهی مشارکت مردم در تسریع فرآیند جامعه پذیری است.

مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعال سازی و ساماندهی گزارشات دیده بانان استان در بستر سامانه سجام، برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران استانی و شهرستانی به منظور تبیین اهداف و رویکرد‌های ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم، شناسایی ظرفیت‌های مردمی و تعامل با آنها از اساسی‌ترین برنامه‌های ستاد مردمی در سال جاری است.

وی گفت: اطلاع رسانی به منظور جذب حداکثری دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان و برگزاری دوره‌های آموزشی دیده بانان با محوریت آموزش‌های مجازی از  دیگر برنامه‌های ستاد مردمی معاونت اجتماعی دادگستری استان در سال جاری خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان