بارش‌های اخیر برق ۸ روستا را قطع کرد

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در پی بارش‌ها برق هشت روستا با حدود ۵۰۰ خانوار جمعیت در این شهرستان قطع شد که تا صبح امروز برق هفت روستا وصل شده و تنها برق یک روستا با ۴۰ خانوار همچنان قطع است.

بارش‌های اخیر برق 8 روستا را قطع کرد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری در گفتگویی با بیان اینکه شهرستان‌های فریمان، مشهد، کلات، تربت جام و صالح آباد در پی وقوع بارش‌های سیلابی چهارشنبه شب دچار خسارت شده‌اند، اظهارکرد: 32 میلیمتر باران در 24ساعت گذشته در فریمان بارید که شماری از منازل روستایی دچار آبگرفتگی شده است.

وی افزود: همچنین چند راه روستایی نیز در فریمان مسدود است و یا تردد با سختی در میان گل و لای انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی به بارش 33 میلیمتری باران در کلات نیز اشاره کرد و گفت: در پی بارش‌ها برق هشت روستا با حدود 500 خانوار جمعیت در این شهرستان قطع شد که تا صبح امروز برق هفت روستا وصل شده و تنها برق یک روستا با 40 خانوار همچنان قطع است.

عباسی نیشابوری اظهارکرد: علاوه بر اینکه جاده سیمان یا همان بلوار رسالت مشهد دچار آبگرفتگی و کندی تردد شده، تعدادی از منازل روستای گوجگی در 35 کیلومتری این کلانشهر نیز دچار آبگرفتگی شده است.

وی افزود: وقوع تگرگ و باران در بخش نصرآباد تربت جام نیز منجر به انسداد راه روستاهای جعفرآباد و حسن آباد شد.

عباسی نیشابوری گفت: بارش‌ها در شهرستان صالح آباد نیز باعث آبگرفتگی 18 منزل در روستای رحیم آباد شد که احتمالا در این منطقه کمپ اسکان برپا شود، پل جاده روستای حاجی آباد این شهرستان نیز آسیب دیده و احتمالا این منطقه نیز دچار خسارت جدی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان