ماهان شبکه ایرانیان

۷ راز صبحانه قوی ترین سلبریتی ها

صبحانه وعده غذایی است که هرگز نباید آن را دست کم بگیرید

صبحانه وعده غذایی است که هرگز نباید آن را دست کم بگیرید. در واقع خوردن یک وعده غذایی سالم برای شکستن روزه شبانه نه تنها می‌تواند سطوح انرژی شما را پر کند بلکه مواد لازم برای سوخت ساز بدن و انرژی مغز شما را نیز تامین می کند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده ساعت 11:30صبح، قبل از اینکه اولین ایمیل خود را باز کنید دلتان بخواهد برای بار چندم قهوه بنوشید؟ دلیلش این است که به درستی صبحانه نخورده‌اید.

مادلین شاو (Madeleine Shaw) متخصص تغذیه سلبریتی‌ها معتقد است صبحانه می‌تواند باعث درخشندگی پوست شده و خطوط و چین و چروک‌های ریز را از بین ببرد. بنابراین همانطور که گفتیم، صبحانه وعده غذایی است که نباید آن را دست کم بگیرید، اما اگر به دنبال ایده‌های جدید هستید، ما برای شما لیستی از رازهای صبحانه افراد معروف تهیه کرده‌ایم پس با بنیتا همراه باشید. 

بیانسه (Beyoncé)

صبحانهCredit: Instagram/@beyonce

او همیشه وعده‌های غذایی مهم را جدی می‌گیرد و صبحانه هم از این قاعده مستثنی نیست. او در مصاحبه با مجله‌ای گفت: من همیشه برای صبحانه سفیده تخم مرغ، اسموتی سبزیجات و یا غلات کامل با شیر کم چرب می‌خورم. او حتی در دوره‌ای که گیاه خوار شده بود هم رژیم صبحانه مغذی خود را رعایت می‌کرد و همانطور که در تصویر پایین سمت چپ می‌بینید پودینگ وانیلی با بری تازه و اسموتی سبزیجات و شیر بادام می‌خورد.

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

صبحانه

اگر دوست دارید اول صبح، صبحانه سبکی بخورید از ایده جنیفر لوپز استفاده کرده و اسموتی یا شیک مغذی بخورید. کلید اصلی در استفاده از مقادیر مناسب مواد غذایی است زیرا در غیر این صورت احساس گرسنگی خواهید کرد. او در مصاحبه‌ای که با یک مجله در مورد عادات غذایی روزانه‌اش انجام داد گفت که صبحش را با شیک پروتئین آغاز می‌کند به طوری که 90 کالری پودر پروتئین با طعم شکلات را در آب یا شیر کوینولا حل کرده و استفاده می‌کند او همچنین نوشیدنی‌های بدون کافئین را جایگزین نوشیدنی‌های کافئین دار کرده است. 

گوینیت پالترو (Gwyneth Paltrow)

صبحانهCredit: Instagram/@gwynethpaltrow/@genuwellness

او یک کتاب آشپزی دارد و دوست دارد برای صبحانه مواد غذایی تازه را باهم ترکیب کند.

تخم مرغ؟ آن را روی نان تست فاقد گلوتن و آووکادوی قطعه قطعه شده همراه با اسفناج آبپز کنید.

یک بشقاب اسموتی؟ موز، زالزالک خشک شده، انواع بری‌ها، دانه چیا و تکه‌های نارگیل را با هم در یک ظرف ریخته و سپس آن را با مقداری شیر برنج، روغن نارگیل و گرانولا فاقد گلوتن مخلوط کنید.

ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)

صبحانهCredit: Instagram/@reesewitherspoon

آیا کسی هست که دوست نداشته باشد صبحانه‌اش را در آشپزخانه او بخورد؟ او این عکس با مزه از صبحانه‌اش را که شامل تخم مرغ و بیکن است در اینستاگرام خود منتشر کرده است. او سعی می‌کند همه چیز را متعادل نگه دارد، از بلغور جو سالم با تکه‌های سیب گرفته تا پنکیک، بیکن، موز تمشک و مرکبات.

درو باریمور (Drew Barrymore)

صبحانهCredit: Instagram/@drewbarrymore

او اگرچه از سال 2004 تا کنون گیاه خوار است اما پروتئین حیوانی را به رژیم غذایی خود اضافه کرده است. مثلا تخم مرغ یکی از مواد غذایی مورد علاقه او برای صبحانه است. او برای صبحانه یک تخم مرغ عسلی را روی خمیر ترش گذاشته و با ریحان تازه، گوجه فرنگی قطعه قطعه شده، فلفل سیاه و پنیر نرم می‌خورد. اینکه می‌گویند او در طول سفر آب میوه تازه و غذاهای محلی آن شهر را نمی‌خورد صحت ندارد زیرا همانطور که در تصویر پیداست او مشغول خوردن یک صبحانه ژاپنی است.

کیت هادسون (Kate Hudson)

صبحانهCredit: Instagram/@katehudson

او انسانی فوق‌العاده سالم است و برای صبحانه منابع غنی پروتئین مانند تخم مرغ، مرغ گریل شده و ماهی سالمون می‌خورد. او همچنین از نوشیدنی‌های انرژی زا مانند اسموتی ‌سبزیجات، آب پرتغال، آب گریپ فروت و البته قهوه تلخ استفاده می‌کند.

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)

صبحانهCredit: Instagram/@VictoriaBeckham

او به تازگی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که معمولا برای صبحانه مقدار زیادی میوه تازه، چای نعنا و قهوه اسپرسو می‌خورد. او همچنین عکس‌هایی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و گهگاهی مانند همه ما از خوردن تخم مرغ و آووکادو برای صبحانه لذت می‌برد.  






قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان