ماهان شبکه ایرانیان

معرفی کرم ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست ها

معمولا کرم ضد آفتاب به اندازه‌ی دیگر لوازم آرایش از محبوبیت برخوردار نیست

معمولا کرم ضد آفتاب به اندازه‌ی دیگر لوازم آرایش از محبوبیت برخوردار نیست. همه‌ی ما بعد از دیدن جدیدترین مدل ریمل که مژه‌های کم‌پشت و کوتاه را بلند و پرپشت نشان می‌دهد، احساس هیجان و رضایت خواهیم کرد اما این احساس در مورد کرم ضد آفتاب وجود ندارد زیرا معمولا پوست صورت را به شکل گچ، سفید کرده و منافذ پوست را می‌بندد. اما کرم ضد آفتاب مزایایی دارد که محبوبیت آن را زیاد می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید از پوستتان در برابر اشعه‌های ناشی از تابش نور خورشید محافظت کنید در ادامه با بنیتا همراه باشید تا محصول مناسب برای نوع پوستتان را به شما معرفی کنیم.

محصول مرتبط: کرم روز 3 کاره درمدن مدل Day Protocole با ⁺SPF 50 حجم 50 میل (پوست های نرمال تا چرب)

پوست چرب

ضد آفتاب برای پوست چربCredit: Byrdie

استفاده از کرم ضد آفتاب بدون روغن بهترین محصول برای پوست‌های چرب نیست. ما به شما استفاده از ضد آفتاب خشک و پودری را پیشنهاد می‌کنیم. ضد آفتاب (Jane Iredale) نمونه‌ای از این محصولات است که عاری از مواد شیمیایی و معدنی بوده و باعث گرفتگی منافذ پوست نمی‌شود. همچنین این محصول در 2 رنگ شفاف و طلایی و با اس‌پی‌اف 30 درصد عرضه شده است. این محصول تا 40 دقیقه در برابر آب مقاوم است.

پوست خشک

ضد آفتاب برای پوست خشکCredit: Byrdie

پوست‌های خشک نیازمند مرطوب کننده‌هایی هستند که به راحتی جذب شوند. هر محصولی که بیش از حد غلیظ باشد روی پوست ماسیده و چسبناک می‌شود. ضد آفتاب (Josie Maran) که حاوی روغن آرگان بوده و اس‌پی‌اف 47 درصد دارد یک محافظ آب‌رسان برای پوست‌های خشک است. مواد تشکیل دهنده‌ی آن حاوی مواد مغذی برای پوست بوده و غیر شیمیایی و طبیعی است.

پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساسCredit: Byrdie

افراد دارای پوست‌های بسیار حساس نباید از ضد آفتاب‌های شیمیایی استفاده کنند. محصولات دارای اکسید روی، برای این دسته از افراد مناسب هستند مانند ضد آفتاب (Epicuren) که دارای اکسید روی و اس‌پی‌اف 27 درصد است. اکسید روی یک ماده‌ی کاملا طبیعی و فیلتر کننده‌ی اشعه‌ی یو وی (UV) بوده که به خوبی روی پوست می‌نشیند. شاید فورا تصویر یک صورت با بینی‌ سفید که با لایه‌ی ضخیمی از ضد آفتاب پوشانده شده در نظرتان تداعی شود اما این محصول کاملا بی‌رنگ بوده و سرشار از مواد مغذی مناسب پوست است.

پوست مستعد آکنه

ضد آفتاب برای پوست مستعد آکنهCredit: Byrdie

نیاز پوست‌های مستعد آکنه برای انتخاب ضد آفتاب مناسب مانند پوست‌های چرب است. اما اگر دارای این نوع پوست هستید باید نسبت به مواد تشکیل دهنده‌ی آن آگاهانه‌تر برخورد کنید. اگر پوستتان مستعد آکنه است باید به دنبال محصولاتی باشید که حاوی روغن و پارابن نباشند و ضد حساسیت و بدون عطر باشند. غیر جوش زا بودن نیز یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این محصولات است و به این معناست که مانع از بسته شدن منافذ پوست می‌شوند. ضد آفتاب (EltaMD) محصول مورد علاقه‌ی متخصصان پوست است زیرا تمام خواصی که در بالا گفته شد را دارا می‌باشد.

پیری پوست

ضد آفتاب برای پیری پوستCredit: Byrdie

پوست‌های دارای این ویژگی نیازمند حداکثر میزان مراقبت هستند. ضد آفتاب (Eve Lom) با اس‌پی‌اف 50 درصد لقب نسل جدید ضد آفتاب را به خودش داده است. زیرا از پوست، در برابر اشعه‌ی یو وی ای (UVA)، یو وی بی (UVB)، رادیکال‌های آزاد، آلودگی هوا و تخریب‌های محیطی محافظت می‌کند و پوست را محکم و درخشان می‌کند. سفت کردن پوست، درخشندگی، مرطوب سازی و افزایش کلاژن، از ویژگی های مهم این ضد آفتاب است و پوست شما را جوان کرده و رنگ آن را به مرور زمان درخشان‌تر می‌کند.

پوست تحریک شده

ضد آفتاب برای پوست تحریک شدهCredit: Byrdie

بدترین چیز برای پوست‌های تحریک شده و یا ملتهب استفاده از محصولات سنگین است. ضد آفتاب (Amarte) یک محصول فوق‌العاده سبک با اس‌پی‌اف 50 درصد است و با زدن آن هیچ وزنی را روی پوستتان احساس نخواهید کرد. همچنین این محصول حاوی آنتی اکسیدان و ضد التهاب بوده و از پوست های تحریک شده محافظت می‌کند.

مناسب برای همه نوع پوست

ضد آفتاب برای همه نوع پوستCredit: Byrdie

بهترین انتخاب برای افرادی که در انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب دچار سردرگرمی شده‌اند این است که از ضد آفتاب های مناسب برای تمام انواع پوست استفاده کنند. ضد آفتاب (Goldfaden MD) دارای وزن کم بوده، از شما در برابر اشعه‌ی (یو وی اِی )و (یو وی بی) محافظت کرده و دارای اس‌پی‌اف 30 درصد است. نوع شفاف آن بدون عطر، بدون روغن و بدون لکه است. حتی می‌توانید آن را روی آرایش خود نیز بزنید. همچنین این محصول حاوی آنتی اکسیدان چای قرمز بوده که به بازسازی پوست کمک می‌کند. بنابراین می‌توانید آن را چندین بار در طول روز تمدید کنید. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان