ماهان شبکه ایرانیان

این فیلم ها می توانند جایزه های اسکار امسال را از آن خود کنند [قسمت دوم]

همانطور که گفتیم در این لیست فیلم‌های شادی مانند سرزمین لا لا (La La Land) و فیلم‌های درام و جدی مانند نور مهتاب (Moonlight) و چندین فیلم عجیب و دور از انتظار وجود دارد که مطمئنا مراسم اسکار امسال را به یکی از چالش برانگیز ترین اسکار‌‌ها تبدیل ‌خواهد کرد؛ برای بررسی این موضوع با بنیتا همراه باشید.

همانطور که گفتیم در این لیست فیلم‌های شادی مانند سرزمین لا لا (La La Land) و فیلم‌های درام و جدی مانند نور مهتاب (Moonlight) و چندین فیلم عجیب و دور از انتظار وجود دارد که مطمئنا مراسم اسکار امسال را به یکی از چالش برانگیز ترین اسکار‌‌ها تبدیل ‌خواهد کرد؛ برای بررسی این موضوع با بنیتا همراه باشید.

 فیلم کمدین (The Comedian)

اسکارتاریخ اکران: 12 دسامبر (22 آذر 95)

رابرت دنیرو، برنده‌ی 2 جایزه‌ی اسکار در این فیلم نقش یک کمدین مسن را بازی می‌کند. کارگردان این فیلم «تیلور هک فورد» است.

 فیلم دنیل (Denial)

اسکارتاریخ اکران: 30 سپتامبر (9 مهر 95)

این فیلم داستان زندگی واقعی «میک جکسن» است که به کارگردانی «دیوید هر» ساخته شده است. در این فیلم ریچل ویسز نقش یک نویسنده به نام «دبورا لیپستاد» را بازی می‌کند که با یک فردی که منکر هولوکاست است درگیر می‌شود.میزان فروشاین فیلم تاکنون 3 میلیون دلار بوده است.

 فیلم صحرایی (Desierto)

اسکارتاریخ اکران: 14 اکتبر (23 مهر 95)

«گایل گارسیا برنال» و «جفری دین مورگان» در مرز بین آمریکا و مکزیک گیر افتاده‌اند. این فیلم به کارگردانی «جوناس کوارون» ساخته شده است.میزان فروش این فیلم تاکنون1٫6 میلیون دلار است.

 فیلم ال (Elle)

اسکارتاریخ اکران: 11 نوامبر (21 آبان 95)

این فیلم که به کارگردانی پاول ورهوونز ساخته شده است، غوغایی در بخش فیلم‌های خارجی زبان جشنواره‌ی کن به وجود آورد. ایزابل هوپر در نقش زنی است که به او تجاوز شده است ولی نمی‌خواهد قبول کند که یک قربانی باشد و به زندگی ادامه می‌دهد.

 فیلم چشمانی در آسمان (Eye in the Sky)

اسکارتاریخ اکران: 11 مارچ (21 اسفند 94)

یکی از فیلم‌های مستقل امسال که فروش خوبی داشت، فیلم «چشم‌هایی در آسمان» به کارگردانی «گوین هود» بود.  در این فیلم که درباره‌ی هواپیما‌های بدون سرنشین است «هلن میرن» بازی می‌کند.میزان فروش این فیلم تاکنون 18٫7 میلیون دلار بوده است.

 فیلم هیولاهای فوق‌العاده و محل زندگی آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them)

اسکارتاریخ اکران: 18 نوامبر (28 آبان 95)

جی کی رولینگ، نویسنده‌ی کتاب‌های هری پاتر، نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این فیلم است. اگر داستان این فیلم در ادامه‌ی داستان هری پاتر باشد و با توجه به بازی «ادی ریدمین» احتمالا فروش بسیار خوبی خواهد داشت و توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

 فیلم نرده‌ها (Fences)

اسکارتاریخ اکران: 25 دسامبر (6 دی 95)

اگست ویلسون، برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر، داستان یک خانواده در سال 1950 را به نمایش می‌گذارد. دنزل واشنگتن و ویولا دیویس هم در این فیلم بازی می‌کنند البته باید بدانید که دنزل، کارگردان این فیلم هم است. دنزل و ویولا هر دو برنده‌ی جایزه‌ی تونی برادوی (Tony Broadway) هستند پس مسلما با وجود این بازیگران بنام، فیلم جالبی خواهد شد.

 فیلم فلورانس فاستر جنکینز (Florence Foster Jenkins)

اسکارتاریخ اکران: 12 آگوست (22 مرداد 95)

مریل استریپ، بازیگر بسیار توانمند هالیوود در این فیلم بازی می‌کند و می‌تواند با بازی خوبش برای بیستمین بار نامزد دریافت جایزه‌‌ی اسکار شود.میزان فروش این فیلم تا کنون 27٫4 میلیون دلار بوده است.

 فیلم طلا (Gold)

اسکارتاریخ اکران: 25 دسامبر (5 دی 95)

در این فیلم به کارگردانی استفن گاهام، «متیو مک کانگی» نقش مردی را بازی می‌کند که از منهتن آمریکا به جنگل‌های اندونزی می‌رود تا طلا و مواد معدنی با ارزشی پیدا کند.

 فیلم (Hacksaw Ridge)

اسکارتاریخ اکران: 4 نوامبر (14 آبان 95)

مل گیبسون بعد از 10 سال غیبت تصمیم گرفته که فیلمی برگرفته از داستان واقعی در مورد پزشک متعهد ارتش به نام «دسموند داس» بسازد. این نقش را «اندرو گارفیلد» بازی می‌کند.

 فیلم (Hell or High Water)

اسکارتاریخ اکران: 12 آگوست (22 مرداد 95)

 

این فیلم یکی از فیلم‌های موفق در ژانر جنایی و مخصوص بزرگسالان است. کارگردان این فیلم دیوید مکنزی است و جف بریجز نقش یک کابوی تگزاسی را بازی می‌کند. ستارگان دیگری مانند کریس پین و بن فاستر هم در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. میزان فروشاین فیلم تا کنون26٫7 میلیون دلار بوده است.

 فیلم سلام، اسم من دوریس است (Hello, My Name is Doris)

اسکارتاریخ اکران: 11 مارچ (21 اسفند 94)

در این فیلم، «سالی فیلد» نقش یک خانم 60 ساله را بازی می‌کند که عاشق یک مرد جوان‌تر از خودش می‌شود. نقش این مرد جوان را مایکل شواترز بازی می‌کند. تا کنون استقبال زیادی از این فیلم شده است و میزان فروش این فیلم تا کنون 14٫4 میلیون دلار بوده است.

 فیلم چهره‌های پنهان (Hidden Figures)

اسکارتاریخ اکران: 25 دسامبر (5 دی 95)

این فیلم در مورد سه زن ریاضی‌دان با بازی تاراجی پی هنسن و اکتاویا اسپنسر و جانله مانی است که تصمیم می‌گیرند در پروژه‌ای به سازمان ناسا کمک کنند. این فیلم بر اساس واقعیت است و تئودور ملفی آن را کارگردانی کرده است. فارل ویلیامز علاوه بر تهیه‌ی موزیک این فیلم، یکی از تهیه کنندگان اصلی هم هست.

 فیلم من، دنیل بلیک (I, Daniel Blake)

 اسکارتاریخ اکران: 23 دسامبر (3 دی 95)

این فیلم به کارگردانی کن لوآچ، روایتگر داستان یک مرد بیمار با بازی دیو جونز است که تصمیم دارد با نظام رفاهی بریتانیا مبارزه کند. این فیلم برنده‌ی نخل طلای جشنواره‌ی فیلم کن شد.

 فیلم جکی (Jackie)

اسکارتاریخ اکران: 2 دسامبر (12 آذر 95)

ناتالی پرتمن، بازیگر برنده‌ی اسکار، در این فیلم نقش ژاکلین کندی را بازی می‌کند که با جریان ترور شوهرش درگیر است. این فیلم به کارگردانی پابلو لارین، برنده‌ی جوایزی در فستیوال فیلم ونیز شد.

 فیلم کوبو و دو رشته (Kubo and the Two Strings)

اسکارتاریخ اکران 19 آگوست (29 مرداد 95)

 

این فیلم انیمیشن در استودیو انیمیشن سازی(Laika and CEO) تولید شده و فروش بسیار بالایی داشته است.میزان فروش این فیلم تا کنون 67.7 میلیون دلار بوده است.

 فیلم لا لا لند (La La Land)

اسکارتاریخ اکران: 9 دسامبر (19 آذر 95)

«لا لا لند» یک فیلم موزیکال به کارگردانی و نویسندگی دیمن شزل است که جوایز زیادی را بعد از اکران خصوصی‌اش به دست آورده است؛ خانم «اما استون» و آقای «رایان گاسلینگ» در این فیلم بازی می‌کنند.

 فیلم شیر (Lion)

اسکارتاریخ اکران: 25 نوامبر (5 آذر 95)

این فیلم داستان مردی هندی را روایت می‌کند که به دنبال پدر و مادر واقعی خود می‌گردد و در جشنواره‌ی فیلم تورنتو نظرات مثبتی را به خود جلب کرد. گرت دیویس کارگردان این فیلم درام است.

 فیلم زنده در شب (Live by Night)

اسکارتاریخ اکران: 25 دسامبر (5 دی 95)

این فیلم بر اساس رمانی نوشته‌ی دنیس لیهان ساخته شده است و ژانری جنایی دارد. بن افلک علاوه بر کارگردانی این فیلم، به عنوان نقش اصلی هم بازی می‌کند.

 قسمت قبل ماجرا  را می‌توانید در « این فیلم ها می توانند جایزه های اسکار امسال را تصاحب کنند [قسمت اول]» ببینید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان