سرقت نافرجام ماند، ماجرای «بنیتا» تکرار نشد!

وظیفه شناسی و هوشیاری شهروندان مشهدی، موجب شد تا سرقت یک دستگاه خودرو که نوزادی درون آن قرار داشت، در مشهد نافرجام بماند و ماجرای «بنیتای تهران» تکرار نشود. این حادثه شب شنبه در حاشیه فضای سبز بولوار شهید فکوری مشهد هنگامی رخ داد که اعضای یک خانواده برای تفریح به فضای سبز رفته بودند.

سرقت نافرجام ماند، ماجرای «بنیتا» تکرار نشد!وظیفه شناسی و هوشیاری شهروندان مشهدی، موجب شد تا سرقت یک دستگاه خودرو که نوزادی درون آن قرار داشت، در مشهد نافرجام بماند و ماجرای «بنیتای تهران» تکرار نشود. این حادثه شب شنبه در حاشیه فضای سبز بولوار شهید فکوری مشهد هنگامی رخ داد که اعضای یک خانواده برای تفریح به فضای سبز رفته بودند.
 
در این لحظه دختر خانواده، نوزاد را برای چند ثانیه داخل خودرو تنها گذاشت تا کیسه زباله را درون سطل آشغال بیندازد، اما ناگهان دزد معتادی که از آن جا عبور می‌کرد با دیدن در‌های باز خودرو وسوسه شد و بلافاصله پشت فرمان قرار گرفت. دختر خانواده ناگهان با دیدن این صحنه شوک زده، فریاد کشید و از مردم کمک خواست.
 
شهروندانی که در محل حضور داشتند بلافاصله با احساس وظیفه شناسی وارد عمل شدند و با وجود آن که دزد معتاد، آن‌ها را با چاقو تهدید می‌کرد، ولی باز هم از فرار سارق 21 ساله جلوگیری کردند تا این که نیرو‌های انتظامی از راه رسیدند و عامل این سرقت نافرجام را به کلانتری انتقال دادند.
 
بنابراین گزارش، در حالی که نوزاد 15 ماهه از این ماجرای وحشتناک جان سالم به در برد و ماجرای بنیتای تهران در مشهد تکرار نشد، این دزد جوان اعتراف کرد که قبل از انجام سرقت، مشروبات الکلی نوشیده است! تحقیقات در این باره ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه خراسان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان