آینده نامشخص کریس پاین و کریس همزورث در فیلم جدید مجموعه فیلم‌های Star Trek

احتمالاً دیگر کریس پاین Chris Pine و کریس همزورث Chris Hemsworth به‌جایی که هیچ‌کس تابه‌حال نرفته است، باز نمی‌گردند.
بحث‌هایی مبنی بر حضور دوباره این دو ستاره در فیلم «پیشتازان فضا 4» Star Trek 4 بود، اما منابعی خبر از عدم توافق دو کمپانی پارامونت پیکچرز Paramount Pictures و اسکای‌دنس مدیا Skydance Media بر سر این موضوع دادند و در آخر هر دو کمپانی عدم موافقت خود با این موضوع را اعلام کردند.
در ادامه قرار بود نسبت به حضور سایر بازیگران فیلم‌ قبل، ازجمله جو سالدانا Joe Saldana، زاکری کینتو Zachary Quinto، کارل اربن Karl Urban7، سایمون پگ Simon Pegg و جان چو John Cho، تصمیم‌گیری شود.
قرار بود پاین، مانند سه فیلم قبلی این مجموعه، بار دیگر در نقش قهرمان داستان علمی تخیلی، کاپیتان کیرک Captain Kirk، نقش‌آفرینی کند و همزورت نیز که قبلاً نقش پدر او را در ماجرای سفر در زمان، بازی کرده بود، نیز بار دیگر در این داستان حضور داشته باشد.قرارداد فیلم به دلیل همیشگی به مشکل خورد: به دلیل مشکلات مالی. پاین و همزورت در لیست بازیگران درجه‌یک هالیوود هستند که در حال حاضر در فیلم‌های کمپانی دی‌سی DC یا مارول Marvel بازی می‌کنند و درخواست دستمزدی مانند این کمپانی‌ها را داشتند. به گفته منابعی، کمپانی پارامونت با این درخواست مخالفت کرده و گفته‌اند «پیشتازان فضا» مانند فیلم‌های مارول و فیلم‌های «جنگ ستارگان» Star Wars نیست و سعی در ثابت نگه داشتن بودجه خود دارد.
اما این دو بازیگر بر خواسته خود پافشاری داشتند. پاین سال‌هاست که برای بازی در مجموعه فیلم «واندر وومن» Wonder Woman قرارداد دارد، او یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه داستان را بازی می‌کند. همزورت از زمان همکاری پارامونت با مجموعه فیلم‌های «پیشتازان فضا»، به لیست بازیگران فیلم چهارم، اضافه شد.
علی‌رغم گفته‌های کمپانی مبنی بر ثابت نگه داشتن بودجه، بودجه فیلم‌های گذشته متفاوت بوده است. اثر قبلی این مجموعه، «فراتر از پیشتازان فضا» Star Trek Beyond، با بودجه ساخت 190 میلیون دلاری خود، فروشی در حدود 343 میلیون دلار داشت که به گفته یکی از عوامل فیلم، کمپانی برای این اثر، نه‌تنها سودی به دست نیاورد، بلکه می‌توان گفت باعث ضرر کمپانی شد.فیلم «پیشتازان فضا» سال 2009، در حدود 386 میلیون دلار و «پیشتازان فضا به‌سوی تاریکی» Star Trek into Darkness با فروش 467 میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه است. این در حالی است که فیلم‌های کمپانی مارول و دی‌سی و یا «جنگ ستارگان» به‌طورمعمول تا 700 میلیون دلار فروش می‌کنند. به نظر می‌رسد علی‌رغم تلاش‌های زیادش، فروش فیلم‌های «پیشتازان فضا» از یک حدی بالاتر نمی‌رود.
سرنوشت «پیشتازان فضا 4» مشخص نیست، ممکن است کیرک و پدرش بار دیگر در ماجرای جدید آن حضور داشته باشند و دو کمپانی با درخواست آن‌ها موافقت کند.
با همه این‌ها، کمپانی‌های پارامونت و اسکای‌دنس، با همکاری کمپانی بد روبات Bad Robot جی.جی. آبرامز J.J. Abrams به ساخت این فیلم ادامه می‌دهند. برای اولین بار در این مجموعه فیلم، کارگردانی زن، اس.جی. کلارکسون S.J. Clarkson، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.
کمپانی پارامونت و کمپانی سی‌ای‌ای CAA، نماینده پاین و همزورت& نیز تا به امروز در مورد این اختلافات صحبتی نکرده‌اند.
این مطلب از نوشته بوریز کیت Borys Kit در سایت هالیوود ریپورتر The Hollywood Reporter، برگرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر