اواسط هفته گذشته شرکت مدیران خودرو با دعوت از خبرنگاران و برخی از نمایندگان خود مدل ارتقاء یافته چری تیگو ۷ را به بازار معرفی نمود، تیگو ۷ لوکس ترین محصول موجود شرکت چری در بازار ایران است که با ورود خود تعریف جدیدی از پیشرفت و کیفیت را در محصولات چری به وجود آورد

اواسط هفته گذشته شرکت مدیران خودرو با دعوت از خبرنگاران و برخی از نمایندگان خود مدل ارتقاء یافته چری تیگو 7 را به بازار معرفی نمود، تیگو 7 لوکس ترین محصول موجود شرکت چری در بازار ایران است که با ورود خود تعریف جدیدی از پیشرفت و کیفیت را در محصولات چری به وجود آورد.
در شرایط فعلی که بازگشت تحریم ها و خروج بسیاری از برندها و افزایش بی سابقه قیمت ها سبب رکود و بهم ریختگی بازار خودرو شده، شاید بتوان خودروهای چری را که به لحاظ طراحی، تکنولوژی و مهندسی رشد چشمگیری داشته اند گزینه مناسبی برای خریداران دانست. افتتاح مراکز تحقیق و توسعه در اروپا و آمریکا گواه پیشرفت فوق العاده این برند و محصولات آن است.
شرکت چری با انجام سرمایه گذاری در ایران و احداث فاز دوم کارخانه خود که کاملا مدرن و مطابق استانداردهای روز طراحی شده، سعی دارد تا حضور پر قدرت خود را در بازار ایران حفظ کند و با ارائه محصولات لوکس خود از نبود خودروهای وارداتی حداکثر استفاده را نماید.
فروش موفق تیگو 7 در این روزها نشان داد که بازار علیرغم شرایط فعلی به دنبال تامین نیازهای خود است و از روی دیگر حس اعتماد مشتریان به محصولات چینی در حال بهبود است، تیگو 7 به عنوان پرچمدار محصولات لوکس چینی، در طول یکسال گذشته فروش موفقی را تجربه نمود و توانست درجه رضایت بالایی را جلب کند، طراحی جذاب در کنار کیفیت مطلوب و امکانات فنی و رفاهی مناسب از تیگو 7 یک شاسی بلند موفق ساخته که مورد توجه مشتریان نیز قرار گرفته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر