راهنمای خوش‌پوشی در پاییز &#۸۲۱۱; قسمت اول

به همان اندازه که خداحافظی از تعطیلات تابستانی سخت است، انتخاب یک تیپ پاییزی جذاب هم می‌تواند سخت و مشکل باشد. پس اگر شما هم جزو آن دسته از خانم­‌هایی هستید که پوشیدن لباس مناسب فصل برایتان اهمیت زیادی دارد، در این مقاله همراه بامیلوبلاگ باشید.

راهنمای خوش‌پوشی در پاییز – قسمت اول

به همان اندازه که خداحافظی از تعطیلات تابستانی سخت است، انتخاب یک تیپ پاییزی جذاب هم می‌تواند سخت و مشکل باشد. پس اگر شما هم جزو آن دسته از خانم­‌هایی هستید که پوشیدن لباس مناسب فصل برایتان اهمیت زیادی دارد، در این مقاله همراه بامیلوبلاگ باشید.

حداقل یک بار برای هر خانمی پیش آمده است که موقع باز کردن در کمد و انتخاب لباس، از خود پرسیده باشد “چی بپوشم؟” فصل پاییز که به تعبیری پادشاه فصل­‌ها نامیده می‌شود، برای همه ما یادآور شروع استفاده از لباس‌های گرم و ضخیم است؛ چرا که کاهش دمای هوا ما را به سمت تغییر استایل روزمره‌­مان می‌برد. در این راهنما و مقاله بعدی قرار است به شما کمک کنیم تا در پاییز امسال، جذاب‌تر به نظر برسید!

تیپ پاییزی

تنها از یک دست لباس استفاده نکنید

به قول قدیمی‌ها هوای پاییز موذی است. دمای هوا در طول شبانه‌روز، دائما تغییر می‌کند به طوری که صبح‌ها خنک، اواسط روز گرم و شب‌ها مجددا دمای هوا پایین می‌آید. برای همین لازم است از لایه‌های متعدد لباس استفاده کنید تا هر زمان که لازم شد، لباس‌هایتان را کم یا زیاد کنید. برای مثال اگر شما در طول روز برای رسیدن به محل کار، دانشگاه و غیره از خانه خارج می‌شوید و سپس زمانی را در محیط‌های گرم و بسته می‌گذرانید، پیشنهاد ما به شما این است که از لباس نرمال روزانه خود به همراه یک رویه یا ژاکت سبک استفاده کنید تا هر زمان که احساس گرما کردید به راحتی بتوانید حجم لباس‌هایتان را کم کنید.

 

لباس‌های ضخیم را برای زمستان نگه دارید

از آن جا که درکشور ما با فرا رسیدن پاییز دمای هوا رو به سردی می‌رود، عده‌ای گمان می‌کنند با اولین کاهش دما یا تغییر رنگ درختان، باید آماده پوشیدن بلوزهای بافتنی و کاپشن‌های اسکی شوند! خانم‌های عزیز، تیپ پاییزی شما باید با تیپ زمستانی‌تان متفاوت باشد. همان طور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، بهتر است ترکیبی از لباس‌های تابستانی به همراه لباس‌های گرم پاییزه را انتخاب کنید. اگرچه پیشنهاد ویژه ما برای خانم‌هایی که استایل کلاسیک را می‌پسندند، استفاده از بافت‌های بلند و ظریف به همراه شلوار جین و نیم‌بوت‌هایی از جنس جیر است، اما شما می‌توانید از انواع رویه‌های پاییزی همراه با پیراهن یا شومیز و دامن استفاده کنید. اگر ژاکت یا بارانی سال پیشتان برای این فصل زیادی گرم است، می‌توانید لباس جدیدی به کمدتان اضافه کنید یا آن‌ها را با شومیزهای آستین بلند و بلوزهای نخی ست کنید تا در مکانی مانند کافه و رستوران به راحتی بتوانید آن را به صندلی یا چوب‌لباسی آویزان کنید.

تیپ پاییزی

تا این قسمت از مقاله، درباره تغییر استایل روزمره و استفاده از لایه‌های مختلف و ضخامت مناسب لباس‌هایمان در فصل پاییز صحبت کردیم. نکته مهمی که در اینجا می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، ترکیب و ست لباس مناسب تیپ شخصیتی شما است.

انتخاب لباس بیرونی مناسب برای تیپ پاییزی

لباس بیرونی مناسب فصل پاییز چیست؟ بگذارید در ابتدا توضیح کوچکی درباره لباس بیرونی یا Outwear بدهیم. منظور از لباس بیرونی در اینجا رویه اصلی لباس شما است که در فصل‌های گرم شامل انواع مدل‌های مانتو بوده و در این فصل ممکن است به انواع بارانی، پالتو، سوییت‌شرت و غیره تغییر پیدا کند. برای این‌که انتخاب را برای شماآسان‌تر کنیم، برایتان چند پیشنهاد داریم:

اگر در جایی زندگی می‌کنید که پاییزهای معتدلی دارد، از ژاکت‌ها و مانتوهای پاییزه یا کت‌های ظریف استفاده کنید. اما اگر محل زندگی شما پاییزهای سرد یا پر بارانی دارد، بهتر است از پالتوهای نیمه ضخیم یا بارانی‌های بلند استفاده کنید. ژاکت‌های بافتنی و گرم نیز انتخاب مناسبی برای این مناطق به نظر می‌رسند.

اگر تیپ شما غالبا اسپرت است، پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع سویشرت، گرمکن و هودی‌ است. استفاده از سوییت‌شرت‌های کلاه‌دار و هودی در بین نوجوانان نیز محبوبیت زیادی دارد.

در هر حال و با انتخاب هر یک از انواع لباس‌های بیرونی، فراموش نکنید اکنون، فصل پاییز است و ممکن است اواسط روز هوا گرم شود. پس بهتر است از ترکیب لباس بیرونی با یک لباس سبک‌تر استفاده کنید تا بتوانید با دمای محیط سازگار شوید؛ نه سرما بخورید و نه به طرز ناخوشایندی عرق کنید.

تیپ پاییزی

شلوار یا دامن؟

شلوار یا دامن، انتخاب آن کاملا بسته به سلیقه و تیپ خود شما است اما برای این فصل توصیه ما به شما این است که از شلوار و دامن‌های بلند استفاده کنید. اگر به شلوارهای کوتاه یا کاپری علاقه‌مند هستید، بهتر است از نیم‌بوت‌های ساق‌دار استفاده کنید. پوشیدن جوراب‌های بلند یا جوراب شلواری ساده و تیره رنگ همراه با دامن‌های پشمی یا بافتنی نیز انتخاب مناسبی برای یک تیپ پاییزی است.

تیپ پاییزی

کفش‌های گرم و نرم برای تیپ پاییزی

پاییز دقیقا همان زمانی است که باید کم‌کم کفش‌های عروسکی، جلو باز و صندل‌هایتان را کنار بگذارید و به سراغ پوشیدن کفش‌های پوشیده تر مانند بوت، نیم بوت و چکمه بروید. در این قسمت چند ایده جذاب برای کامل‌تر کردن تیپ پاییزی شما داریم:

اگر از طرفداران آگ و چکمه‌های خزدار هستید، پاییز بهترین زمان برای پوشیدن این نوع کفش است.

چکمه‌های بندی و ارتشی همیشه جایگاه ویژه‌ای میان نوجوانان و جوانان داشته تا ظاهری متفاوت به شما دهد، مخصوصا اگر آن را با کاپشن‌های ارتشی اسپرت، ست کرده باشید.

اگر محل زندگی شما جزو مناطق سردسیر در پاییز به حساب می‌آید، می‌توانید پوشیدن نیم‌بوت و بوت‌های سوارکاری را نیز به لیست لباس های این فصل خود اضافه کنید. اما اگر پاییز ملایمی پیش روی شما است، پوشیدن کفش‌های اسپرت بندی، انواع کتونی و اسنیکر هم برای استقبال از نیمه دوم سال، عالی است.

تیپ پاییزی

اکسسوری‌های پاییزی

مراحل خوش‌پوشی شما هرگز بدون استفاده از اکسسوری‌های مناسب، کامل نمی‌شود. آخرین قسمت از انتخاب لباس‌های مناسب برای داشتن یک تیپ پاییزی دلربا، انتخاب اکسسوری‌های پاییزی است؛ کلاه، شال و شال گردن‌های بافتنی ظریف به همراه دستکش برای مناطق سردسیر، نه تنها شما را از سوز پاییزی در امان نگه می‌دارند، به هماهنگی بیشتر ظاهر شما با این فصل زیبا، کمک خواهند کرد. استفاده از شال‌های پاییزه با رنگ‌های گرم و طرح راه راه یا چهارخانه، انتخابی کلاسیک خواهد بود که هرگز از رقابت در صحنه مد خارج نمی شود. پوشیدن دستکش‌های بدون انگشت رنگارنگ، علاوه بر محبوبیت میان نوجوانان، برای سایر رده های سنی که به تیپ‌های پاییزی اسپرت علاقه دارند نیز انتخاب جذابی خواهد بود.

تیپ پاییزی

در قسمت اول از راهنمای خوش‌پوشی در پاییز، درباره روش انتخاب لباس‌های مناسب فصل برای داشتن یک تیپ پاییزی جذاب استفاده کردیم. با ما در قسمت دوم راهنمای خوش‌پوشی در پاییز همراه شوید تا با شما درباره ترفندهای داشتن ظاهری جذاب‌تر، بیشتر صحبت کنیم.

شما برای تیپ پاییزی چه پیشنهادهایی دارید؟‌ شما از کدام از این استایل‌ها استفاده می‌کنید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان