نگاهی به نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۸!

صف خودرو‌های شرکت کننده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال شامل خودرو‌هایی است که نشانگر حال و آینده‌ی صنعت خودرو بوده و از شاسی بلند‌های بنزین سوز و خودرو‌های پیکاپ تراک مانند لینکلن آویاتور ۲۰۲۰ و جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ تا خودرو‌های برقی مانند BMW Vision iNEXT و ریویان ۱T را در بر می‌گیرد

نگاهی به نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018!

نمایشگاه خودرو لس آنجلس از روز جمعه آغاز شده و تا نهم ماه دسامبر در مرکز همایش‌ شهر لس آنجلس ادامه خواهد یافت. در این نمایشگاه خودرو سازان بزرگی مانند BMW و مرسدس بنز در کنار برند‌های استارت آپ مانند ریویان و بایتون از خودرو‌های تولیدی و کانسپت خود رونمایی می‌کنند.

صف خودرو‌های شرکت کننده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال شامل خودرو‌هایی است که نشانگر حال و آینده‌ی صنعت خودرو بوده و از شاسی بلند‌های بنزین سوز و خودرو‌های پیکاپ تراک مانند لینکلن آویاتور 2020 و جیپ گلادیاتور 2020 تا خودرو‌های برقی مانند BMW Vision iNEXT و ریویان 1T را در بر می‌گیرد. نمایشگاه خودرو لس آنجلس آغاز یک دوره‌ی شش ماهه را مورد توجه قرار داده که در آن خودرو سازان به مشتریان آنچه را که می‌توان انتظار داشت که طی چند سال آینده در نمایشگاه‌های خودرو مشاهده کرد را به نمایش می‌گذارند:

مدل GT R Pro 2020 کمپانی مرسدس AMG طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در تاریخ 28 ماه نوامبر 2018 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس و در شهر لس آنجلس برگزار شد، معرفی شده است.

فضای داخلی پورشه 911 کارِرا 4S 2020 نیز طی کنفرانس مطبوعاتی پورشه در همین تاریخ و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است.

از دیگر خودروهایی که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم می‌توان به مدل گلادیاتور روبیکان 2020 کمپانی جیپ که طی کنفرانس مطبوعاتی این خودرو ساز معرفی شد اشاره کرد.

در این نمایشگاه همچنین از فضای داخلی مدل کانسپت مستقل برقی کمپانی BMW به نام Vision iNEXT در حین کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در روز 28 ماه نوامبر 2018 رونمایی شد.

مدل کانسپت کمپانی فولکس واگن یعنی مدل Buzz Cargo 2022 نیز طی کنفرانس مطبوعاتی این خودروساز در این نمایشگاه معرفی شده است.

از دیگر خودرو‌هایی که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در معرض نمایش قرار گرفتند می‌‌توان به مدل گلادیاتور 2020 کمپانی جیپ اشاره کرد.

رئیس کمپانی لینکُلن موتور یعنی Joy Falotico در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال به معرفی لینکلن آویاتور 2020 پرداخت.

کمپانی جیپ مدل گلادیاتور روبیکان 2020 خود را در روز 28 ماه نوامبر 2018 در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

لینکلن آویاتور 2020 در حین یک کنفرانس خبری توجه حضار در این نمایشگاه را به خود جلب نمود.

جیپ گلادیاتور 2020 از دیگر خودرو‌هایی بود که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال در معرض نمایش قرار گرفت.

در این نمایشگاه همچنین شاهد بازدید حضار از فضای داخلی لینکولن آویاتور 2020 بودیم.

ورژن دو دیفرانسیل تویوتا پریوس 2019 دیگر خودرویی بوده که در حین کنفرانس مطبوعاتی تویوتا در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال معرفی شده است.

به علاوه، از مدل کانسپت e-Evolution کمپانی میتسوبیشی نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.

فضای داخلی جیپ گلادیاتور روبیکان 2020 نیز طی کنفرانس مطبوعاتی این شرکت به نمایش گذاشته شد.

علاوه بر این، اتاق کانسپت کمپانی میتسوبیشی یعنی مدل e-Evolution نیز در حین کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال معرفی شده است.

کانسپت خود مختار کمپانی BMW یعنی مدل iNEXT نیز از دیگر خودرو‌هایی بود که در این نمایشگاه و در حین کنفرانس مطبوعاتی این شرکت معرفی شد.

از دیگر خودرو‌هایی که در این نمایشگاه شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم می‌توان به مدل برقی کمپانی کیا یعنی مدل Soul 2019 اشاره کرد.

فضای داخلی نیسان ماکسیما 2019 نیز طی کنفرانس خبری این خودرو ساز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال به نمایش گذاشته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان