ماهان شبکه ایرانیان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد:

پرداخت مرحله پنجم وام ضروری بازنشستگان کشوری

به گزارش اقتصادآنلاین، جمشید تقی زاده در حاشیه تجدید میثاق مدیرعامل، مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ ها و شرکت های تابعه این صندوق با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با اعلام این خبر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 97 تعداد 33 هزار فقره وام 5 میلیون تومانی نوبت پنجم به بازنشستگان کشوری پرداخت و به حساب آنها واریز می شود.

تقی زاده افزود: تاکنون و با احتساب این تعداد در مجموع 165 هزار نفر از 200 هزار نفر مرحله نخست، وام 5 میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: ثبت نام مرحله دوم برای 200 هزار فقره وام 5 میلیون تومانی باقیمانده نیز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

تقی زاده یادآور شد: از ابتدای بهمن ماه تاکنون بیش از 200 هزار نفر در سایت اینترنتی صندوق برای دریافت وام مرحله دوم ثبت نام کردند که در پایان و بر اساس امتیاز بندی مشخص، پرداخت وام به صورت نوبت بندی انجام خواهد شد. پرداخت این وام بر اساس امتیازبندی عواملی چون کمترین تعداد وام دریافتی و کمترین حقوق دریافتی انجام می شود و در نیمه نخست سال 98 پرداخت آن آغاز می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان