ماهان شبکه ایرانیان

فراخوان تبلیغات در نمایشگاه کتاب اعلام شد

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اعلام شیوه تبلیغات در داخل بخش‌های نمایشگاه خبر داد.

فراخوان تبلیغات در نمایشگاه کتاب اعلام شد

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی با اشاره به برگزاری جلسه «کارگروه بازرگانی و تبلیغات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» گفت: روز دوشنبه (27 اسفندماه) این جلسه برگزار شد و در آن درباره شیوه انجام تبلیغات در داخل مصلای امام خمینی(ره) به عنوان محل برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بحث و تبادل نظر شد.

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: بر اساس مصوبه این کارگروه تمامی انجمن‌های فرهنگی، شرکت‌های تعاونی(مرتبط با کتاب)، همچنین کانون‌های فرهنگی و تبلیغاتی و شرکت‌هایی که اجازه کار تبلیغاتی دارند، می‌توانند  پیشنهادهای خود را در خصوص تبلیغات بخش‌های عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، بین‌الملل (عربی و لاتین) و الکترونیک تا تاریخ 98/1/22 به دبیرخانه کمیسیون معاملات سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در تهران، خیابان انقلاب بین فلسطین و صبا پلاک 1080 موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ارسال کنند.

او تصریح کرد: البته به تقاضاهایی که پس از این تاریخ ارسال شود، رسیدگی نخواهد شد.

«کارگروه بازرگانی و تبلیغات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با حضور نمایندگانی از صنف نشر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در جلسه «کارگروه بازرگانی و تبلیغات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی» مهدی اسماعیلی‌راد، هومان حسن‌پور، مهدی حافظی، مهدی سهل‌آبادی، رضا بصیرت و حسین صفری حضور داشتند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت 1398 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان