Toy Story ۴:‌ همه آنچه که باید درباره اسباب بازی های جدید بدانید

زمانی که نخستین فیلم «داستان اسباب‌بازی» Toy Story در سال ۱۹۹۵ به نمایش درآمد، تماشاگران سراسر جهان با گروهی از اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی و نمادین آن از جمله وودی (تام هنکس)، باز لایتیر (تیم آلن)، بو پیپ (آنی پاتس)، آقای سیب زمینی (دان ریکلس)، رکس (والاس شاون) و خیلی‌های دیگر آشنا شدند

زمانی که نخستین فیلم «داستان اسباب‌بازی» Toy Story در سال 1995 به نمایش درآمد، تماشاگران سراسر جهان با گروهی از اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی و نمادین آن از جمله وودی (تام هنکس)، باز لایتیر (تیم آلن)، بو پیپ (آنی پاتس)، آقای سیب زمینی (دان ریکلس)، رکس (والاس شاون) و خیلی‌های دیگر آشنا شدند. در طول دوره نمایش این 3 فیلم، فیلم‌های کوتاه و نمایش‌های تلویزیونی، هواداران را مشتاق کردند که چیزهای بیشتری از این اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی ببیند، چه آن‌ها که خوب بودند و چه آن‌ها که بد.

در 31 خرداد ماه امسال اکران دنباله چهارم داستان اسباب‌بازی، 9 سال پس از داستان اسباب‌بازی 3 که در سال 2010 اکران شد، شروع شد. همانند تمام مجموعه‌های قبلی، داستان اسباب‌بازی 4 یک گروه جدید از اسباب‌بازی‌ها را شامل فورکی، بانی، داکی، افسر گیگل مک‌دیمپلز، گابی گابی، و دوک کابوم، معرفی خواهد کرد و البته آن‌ها تنها شخصیت‌هایی هستند که ما تاکنون می‌شناسیم.
در این مطلب سعی کرده‌ایم، بر همه آنچه که تاکنون در مورد این اسباب‌بازی‌های جدید و نمادین (هم دوست و هم دشمن) می‌دانیم، مروری داشته باشیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

6 – صداپیشه فورکی یک ستاره نام آشنا کمدی خواهد بود.

داستان اسباب بازی 4 فورکی

همان‌طور که اولین تیزها و تریلرها هم نشان داده‌اند، شاید برجسته ترین اسباب‌بازی جدید دنیای داستان اسباب‌بازی‌ها فورکی کوچک و عصبی باشد. او از یک چنگال، نخ کاموا، دو چشم مصنوعی و چند چیز کوچک دیگر ساخته شده است. در واقع فورکی پروژه هنری بانی در مدرسه بوده که به عنوان یک اسباب‌بازی زنده شده است. او کاملاً عصبی به تصویر کشیده شده ‌است و یک بحران وجودی واقعی را که آیا واقعا یک اسباب‌بازی هست یا نه، تحمل می‌کند.
کاراکتر فورکی توسط کسی صداگذاری شده که کم و بیش شخصیت‌های عصبانی را در مجموعه‌های کمدی مختلف بازی کرده است. تونی هیل بیشتر به خاطر بازی شگفت‌انگیزش در نقش باستر بلوث در سریال تلویزیونی «پرورش شکست‌خورده» Arrested Development و همچنین نقش گری والش در سریال کمدی «ویپ» Veep شناخته می‌شود. او به همین منوال خواهد توانست به یک چنگال عصبی یک زندگی از جنس اسباب‌بازی ببخشد.

5 – افسر گیگل مک دیمپلز کوچک ترین اسباب بازی در دنیای اسباب بازی ها است.

داستان اسباب بازی 4 وودی افسر گیگل

یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های «داستان اسباب‌بازی 4»، بازگشت غافلگیرانه دختر چوپان دوست داشتنی، بو پیپ است که در «داستان اسباب‌بازی 3» حضور نداشت. با این حال، بو پیپ در «داستان اسباب‌بازی 4» کاملاً متفاوت از آخرین زمانی است که او را دیده‌ایم. او مستقل تر و ماجراجوتر به نظر می‌رسد و با یک لباس کاملاً جدید و متفاوت ظاهر شده است. بو پیپ قرار است تندخوتر از گذشته باشد و به وودی وجه دیگری از زندگی اسباب‌بازی‌ها را نشان دهد که او تاکنون از وجود این زندگی بی‌اطلاع بوده است.
یکی از مزایای اضافه کردن بو پیپ، گنجاندن یک شریک جرم کوچک به نام افسر گیگل مک‌دیمپلز است. به گفته جاش کولی، کارگردان این فیلم، “گیگل قطعا کوچک‌ترین اسباب‌بازی در جهان داستان اسباب‌بازی‌ها است. او از عروسک‌های جیبی کوچکی که در دهه 1980 و 1990 محبوب بودند الهام‌گرفته شده است. “

4 – بانی و داکی توسط یک زوج کمدین معروف صداگذاری شده اند.

 داستان اسباب بازی 4 باز بانی داکی

تونی هیل تنها شخصیت طنزی نیست که به «داستان اسباب‌بازی 4» ملحق شده است. تیزرهای دیگر این فیلم که شامل اولین تیزرهای منتشر شده در نوامبر 2018 است، نشان می‌دهند که یک تعاملی بین قهرمان فضایی مورد علاقه همه، باز لایت یر، با دو عروسک پر شده از پوشال و دارای رنگ‌های زنده، بانی و داکی، شکل گرفته است. تاکنون، این دو در هر لحظه در کنار یکدیگر به تصویر کشیده شده‌اند.
قطعا برای طرفداران کمدی در سال‌های اخیر نام کیجان‌مایکل کی و جردن پیل آشنا خواهد بود. این دو استعداد درخشان کمدی به ترتیب صداگذاری داکی و بانی را بر عهده داشته‌اند.

3 – گابی گابی تبه کار جدید داستان اسباب بازی

داستان اسباب بازی 4 گابی گابی

«داستان اسباب‌بازی» همیشه پر از کاراکترهای دوست-داشتنی و زیبا بوده اما هیچگاه در شکل دادن یک نقش منفی یا تبه‌کار افسانه‌ای موفق عمل نکرده است. «داستان اسباب‌بازی 4» به الگوی جدید خود ادامه خواهد داد و یک تبه‌کار واقعی را با گنجاندن کریستینا هندریکس در نقش گابی گابی به نمایش خواهد گذاشت.
گابی گابی یک عروسک نخی از دهه 1950 میلادی است که یک ایراد تهدیدآمیز واقعی در جعبه صدایش دارد. او بیش از 60 سال است که در یک فروشگاه عتیقه‌فروشی زندگی می‌کند و به خاطر جعبه شکسته‌اش کسی او را نمی‌خواهد. زندگی طولانی در فروشگاه عتیقه او را به یک پدرخوانده تبدیل کرده و باعث شده او گروهی از آدمک‌های شکم‌گو (زمان صحبت کردن لب‌هایشان تکان نمی‌خورد) به نام بنسن را دور خود جمع کند. به گفته کارگردان این فیلم، جاش کولی، گابی گابی از عروسک تینا سخنگو از سریال «منطقه نیمه‌روشن» The Twilight Zone اپیزود عروسک زنده الهام گرفته شده است.

2 – دوک کابوم ادای احترامی است به دهه 1970

داستان اسباب بازی 4 دوک کابوم کیانو ریوز

ابتدا شایعه‌ای در اینترنت پخش شد مبنی بر این¬که کیانو ریوز قرار است یک کاراکتر جدید در «داستان اسباب‌بازی 4»‌ باشد. همان‌طور که انتظار می‌رفت این خبر همه را ذوق‌زده کرد. در اوایل سال 2019 حضور ریوز در فیلم تایید شد و همان موقع مشخص شد که او صداپیشه شخصیت جدید داستان، دوک کابوم است و یک جورهایی شبیه بدل‌کاران به نظر می‌رسید.
به تازگی جزئیات بیشتری از شخصیت دوک کابوم مطرح شده است که نشان می‌دهد موارد جالب بیشتری از آنچه ما از او می‌بینیم، وجود دارد. “دوک کابوم یک اسباب-بازی متعلق به دهه 1970 میلادی است که قرار است به نوعی شبیه معروف‌ترین بدلکار کانادایی باشد. وودی با او در یک مغازه عتیقه‌فروشی روبرو می‌شود. دوک موتور بدل‌کاری قدرتمندی دارد، او همیشه آماده خودنمایی کردن با ژست‌های بدل‌کاری‌اش است و بسیار با اعتماد‌به نفس و مغرور است. با این حال، وودی به سرعت متوجه می‌شود که دوک یک پاشنه آشیل دارد: او هرگز قادر نیست بدل‌کاری‌های حیرت‌انگیزی که در تبلیغات اسباب‌بازی گفته می‌شود به اجرا در بیاورد.

1 – یک قهرمان کوچک دیگر هم به گروه ملحق می شود.

داستان اسباب بازی 4 کامبت کارل

گیگل مک‌دیمپلز ممکن است کوچک‌ترین اسباب‌بازی دنیای اسباب‌بازی‌ها باشد اما او تنها متحد گروه اسباب‌بازی‌ها نیست که به این گروه دوست‌داشتنی ملحق می‌‌شود. فیلم کوتاه «داستان اسباب‌بازی ترس» Toy Story of Terror به بینندگان یک پدر و پسر تحت عنوان کمبت‌کارل و کمبت‌کارل جوان معرفی کرد.
صداپیشه این نقش کارل ویترز افسانه‌ای است. این قهرمان اکشن و همتای کوچک او، در تلاش برای کمک به اسباب‌بازی‌ها برای برگرداندن امنیت در این ماجرای شب هالوین هستند. حالا، با توجه به این‌که آن دو جز اسباب‌بازی‌هایی هستند که قبل از شروع اکران فیلم دیده شده‌اند ممکن است برای طرفداران خیلی جذاب نباشند، اما حداقل مبارزه کمبت‌کارل جوان برای تبدیل شدن به یکی از بهترین شخصیت‌های دوست‌داشتنی این فیلم‌ سینمایی بلند تماشایی خواهد بود.
این مطلب برگرفته از نوشته Katerina Daley در سایت screenrant.com است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان