طرز تهیه پیتزا آلفردو با طعم و مزه فوق العاده عالی

در این مطلب برای علاقمندان به پخت انواع فست فود های جدید و خوشمزه، طرز تهیه پیتزا آلفردو تشکیل شده از سینه مرغ و سس آلفردو را معرفی می نماییم.

طرز تهیه پیتزا آلفردو با طعم و مزه فوق العاده عالی

پیتزا از جمله خوشمزه و لذیذترین فست فود ها می باشد که در همه جای دنیا طرفدار دارد؛ پیتزا آلفردو یکی از انواع پیتزا های خوش طعم است که از سینه مرغ و سس برای تهیه آن استفاده می شود، حال در این مطلب قصد داریم، طرز تهیه پیتزا آلفردو را آموزش دهیم که به راحتی و در زمان کم می توانید در منزل تهیه کرده و میل نمایید.

اگر از علاقمندان و دوستداران انواع پیتزا هستید، در این بخش، روش پخت پیتزا آلفردو به شیوه خانگی را معرفی خواهیم کرد، شما عزیزان می توانید، بعد از یادگیری این فست فود خوش طعم و خوشمزه که طعم مشابهی با پاستا آلفردو دارد، آن را به آسانی در منزل آماده کرده و به عنوان یکی از وعده های غذایی خانواده خود و یا در مهمانی هایتان سرو نمایید؛ پیتزا های خانگی دارای طعم متفاوت و خوشمزه تر از پیتزاهایی هستند که از بیرون خریداری می شوند، ضمن اینکه سالم و بهداشتی تر می باشند، بنابراین پیشنهاد می کنیم با طرز تهیه این فست فود خانگی تا پایان همراه ما باشید.

آموزش تهیه پیتزا آلفردو

در مطالب قبلی، طرز تهیه پاستا چیکن آلفردو، پیتزا پپرونی و پیتزا سبزیجات را در اختیار علاقمندان به طبخ انواع پیتزا قرار داده ایم. اکنون در این مطلب می توانید با روش تهیه پیتزا آلفردو آشنا شوید.

مواد مورد نیاز

  • خمیر پیتزا : یک عدد
  • سینه مرغ پخته شده : 2 عدد
  • سس آلفردو : 3/4 پیمانه
  • ژامبون بیکن سرخ شده : 5 ورق
  • قارچ ورقه شده : نصف پیمانه
  • پیاز کوچک : یک عدد
  • پنیر موزارلا رنده شده : یک پیمانه

طرز تهیه پیتزا آلفردو خوش طعم به همراه آموزش سس

برای تهیه پیتزا آلفردو در منزل در مرحله اول، سس آلفردو را آماده کرده و آن را کنار بگذارید، در زیر دستور تهیه این سس را در اختیارتان قرار می دهیم.

در ابتدا، مقداری کره را داخل یک شیر جوش  ذوب کرده و خامه صبحانه را به آن اضافه  کنید، سپس این مخلوط را به مدت 5 دقیقه بر روی حرارت هم بزنید و بعد پنیر پارمزان (مقدار آن از خامه بیشتر باشد) و سیر رنده شده را اضافه کرده و در صورت تمایل هم می توانید، مقداری آویشن یا جعفری خُرد شده به سس اضافه کنید.

طرز تهیه پیتزا آلفردو

اکنون بعد از تهیه کردن سس، به سراغ خمیر پیتزا رفته و آن را آماده کنید، برای سرعت بخشیدن به کارتان می توانید از خمیر پیتزای فوری و یا خمیر های پیتزای آماده استفاده نمایید و یا اینکه با کلیک بر روی طرز تهیه خمیر پیتزا می توانید با روش تهیه آن در مطالب قبلی آشنا شوید.

سپس قالب پیتزا را چرب کرده و خمیر را بر روی آن پهن کنید، به صورتی که فیت قالب شود و اگر لازم بود، دور خمیر را برش بزنید و آن را درون فر که قبلا در دمای 200 درجه سانتی گراد قرار داده اید، گذاشته و اجازه دهید به مدت زمان 8 دقیقه در فر بماند تا نیم پخته شود.

اکنون خمیر نیمه پخته را از فر خارج کرده و روی آن را سس آلفردو ریخته و پخش کنید، به طوری که تمام سطح خمیر را پوشانده و تنها یک حاشیه 2 سانتی در دور تا دور خمیر خالی بماند.

در این مرحله از طرز تهیه پیتزا آلفردو ، پیاز، ژامبون بیکن و سینه مرغ پخته شده را به دلخواه خود ریز کرده و به همراه قارچ ورقه شده و به صورت یکنواخت بر روی قسمتی از خمیر پیتزا که آن را با سس پوشانده اید، پخش کنید.

سپس بر روی مواد قبلی، پنیر موزارلا رنده شده پاشیده و مجددا قالب را درون فر به مدت زمان 7 تا 10 دقیقه قرار دهید تا پنیر موجود در آن ذوب شود. اکنون پیتزا آلفردو آماده سرو شده و شما می توانید آن را از فر خارج کرده و چند دقیقه صبر کنید تا خنک شود، سپس میل نمایید.

نکته : برای اینکه پیتزا آلفردو طعم بهتری داشته باشد، می توانید از مقداری پودر آویشن برای پاشیدن بر روی آن استفاده کنید.

طرز تهیه پیتزا چیکن آلفردو

امیدواریم این مطلب در رابطه با طرز تهیه پیتزا آلفردو، رضایت شما دوستان عزیز علاقمند به این بخش خوشمزه را جلب کرده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با انواع غذا های متنوع ایرانی و نیز انواع دسر و فست فود ارائه شده در مطالب قبلی آرگا، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان