معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه:

برای حفظ صنعت باید طرح نو داشته باشیم

الفت در نشست بررسی ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب با تأکید بر اینکه برای حفظ صنعت باید طرح نو داشته باشیم، اقتصاد را ابزاری برای اقتدار دانست و بر شکوفا شدن آن تاکید کرد. تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۹۱۳۱

برای حفظ صنعت باید طرح نو داشته باشیمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمد باقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه امروز در نشست بررسی ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به منشور گام دوم افزود: برای جامعه حقوقدانان در این منشور تکالیف مستقیم و غیر مستقیمی در نظر گرفته شده است و هر حرکتی در جامعه باید مبتنی بر حقوق باشد.

الفت اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف باید جایگاه خود را از زمان انقلاب شناسایی کنیم و بدانیم صنعت و تجارتی که در مورد آن مشکلاتی داریم، در کجای کار است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه تصریح کرد: ما برای گام دوم انقلاب و حفظ صنعت باید طرح نو داشته باشیم و با اتکا به گذشته نمی‌توان گام دوم را برداشت بلکه گام‌ها را باید درست برداریم.

وی ادامه داد: مباحث اقتصادی به طور کلی در کشور مغفول مانده و این یک ضعف جدی است که باید به اقتصاد و رونق آن بپردازیم.

الفت ضمن تأکید بر اینکه ابزار اقتدار اقتصاد است، افزود: باید برای تقویت اقتصاد کار کنیم و اگر امروز اقتصاد توسعه پیدا نمی‌کند به دلیل این است که هنوز نتوانسته‌ایم روابط صحیح تنظیم و برای آن قواعد تعریف کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه ادامه داد: باید کار کنیم و وظیفه حقوقی را در تمام موضوعات گام دوم ایفا کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه ستاد پیگیری‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را راه اندازی کردیم و یکی از وظایف آن حمایت حقوقی از واحد‌های تولیدی است.

وی گفت: منشور گام دوم انقلاب برای ما راه حل مشکلات را ترسیم کرده و اگر به آن توجه کنیم می‌توانیم بهترین استفاده را از آن ببریم، در قوه قضاییه هم گروه‌های متعدد تشکیل داده و برنامه‌های عملیاتی برای وظایف خود در چارچوب این منشور نوشتیم و آمادگی داریم که آن را با حقوقدانان به اشتراک بگذاریم تا از این وضعیت خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری میزان، سلسله نشست‌های دوشنبه‌های گام دوم انقلاب با هدف شناسایی، تحلیل و بررسی راهکار‌ها و دستورالعمل رفع مشکلات حقوقی و قضایی ایران و با بررسی ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان