شغل های عجیب وغریب !

اگه از حال من جویا باشید که میدونم صد سال سیاه هم نیستید.

شغل های عجیب وغریب !

 های اِوری بادی. های کافئنی .

 حال و احوالتون چطور مطوره ؟

این روز ها چیکار می کنید ؟

 اگه از حال من جویا باشید که میدونم صد سال سیاه هم نیستید.

باید بدونید که در خسته ترین حالت ممکن در حالی که ساعت ها در باشگاه بودم و عین اسب ورزش کردم و بعدشم امتحان زبان داشتم و همچنین کلی کار های دیگه اومدم اینجا تا دوباره براتون بترکونم.

 

 ولی خداوکیلی ، ای لک لک هایی که من رو برای بابا و مامانم آوردید ، اگه این پست رو می خونید، توروخدا بیایید منو بردارید و با خودتون ببرید همونجا که بودم.

چرا که زندگی بس فشار آلود شده و من توانایی و تحمل جریدگی رو ندارم ، درسته که با اومدن من چرخه تولید ملی یه تکون اساسی خورد ولی خب اخه به چه قیمتی لعنتیا ؟

به هر حال با وجود اینهمه فشار های وارده ، منت خدای عزوجل که تونستم این ترم کلاس زبان رو با سلامتی و  زیبایی تموم کنم  و تا شروع ترم بعدی و یکم تعطیلاتش حسابی رفرش بشم .

باشد که بتونم بعد این همه سگ دو زدن  یه شغل درست حسابی پیدا کنم و از منجلاب بی پولی خارج بشم اصلا کنتر که نمی ندازه ایشالا سال دیگه همین جمع سواحل هاوایی در حال درینک های شرعی زدن و غرق شدن در کلی پول باد آورده .

ولی جدا از شوخی کار پیدا کردن هم داخل این مملکت ماجرا ا داره ها ، قبول دارید ؟ اول که باید 20 سال کلی درس بخونی تا بتونی لیسانس یا ارشد بگیری، بعدش بدون رزومه کاری هیچ جایی نمیتونی کار پیدا کنی 😐 . خیلی خنده داره واقعا ، اخه یکی نیست بگه من که تازه درسم تموم شده سابقه کارم کجا بود آخه ؟

قسمت قشنگ همه این داستان اینه که یه شب میای خونه و بعد از کلنجار رفتن با هزار نفر برای پیدا کردن کار ،سعی میکنی یکم حواست رو با اینستاگرام گرم کنی یهو میبینی جلل خالق !

 هزاران نفر اون ور دنیا هستند که یه سری شغل های عجیب و غریب و مسخره دارند که تو بعد از 20 و چندی سال هیچ وقت حتی اسمشون رو هم نشنیدی و اتفاقا برای انجام این کار های چرت و پرت کلی پول مفت هم میگیرن و به جای ما داخل سواحل هاوایی درینک غیرشرعی میخورند و حالش رو میبرند .

 حالا بعد از اینهمه حرف هایی که زدم و رو مختون راه رفتم ، بهتره که با هم با یه سری شغل های عجیب غریب آشنا بشیم و همراه هم حسرت بخوریم .

 تستر غذا های حیوانات خانگی

شاید باورتون نشه گایز ها ، ولی یه عده انسان وجود دارند که بهشون غذای سگ و گربه و … میدن که بخورند و ارزش غذایی و طعم غذا ها رو ارزیابی کنند ، حالا شما هی بشین واسه دکترا بخون .

 درضمن این دوستان به مهارت خاصی هم نیاز ندارند .

 تازه در سال حدود 40000 دلار هم می زنند به جیب.

تعیین کننده جنسیت جوجه

گااااد ، یعنی یه نفر تو این دنیا وجود داره که منتظره وقتی جوجه ها سر از تخم میارن بیرون بفهمه پسره یا دختر؟

 برای این کار اون ها حدود60000 دلار در سال هاپولی میکنند

عایا این بود عدالت ؟

بو کننده عطرها

شما فرض کن بدون مهارت خاصی  بشینی پشت میز برات یه عالمه عطر میارن بهت میگن تو فقط بو کن و بهترین بو رو برای توسعه محصولمون پیدا کن ما هم برای اینکار در سال بهت 19000 تا 52000 دلار در سال  می دیم .

اگه خواستی می تونی یکی دوتا پیس پیس هم به لباسات بزنی فقط قول بده عطر رو خالی نکنی .

 بغل کننده حرفه ای

عایا بی بغل هستید ؟

عایا شکست عشقی خورده و دلتان میخواهد 3 ساعت در بغل یکی زار بزنید ؟

دیگر نگران نباشید چون یه سری آدم وجود دارند که می تونند شما رو ساعت ها بغل کنند بدون اینکه خسته بشند یا غر بزنند .

اگه شما بلدید دوستاتون رو خوب بغل کنید و مهربون و با توجه هستید و شخصیت گرم و صمیمی دارید ، می تونید به عنوان یه بغل کننده حرفه ای با حقوق 100000 در سال  استخدام بشید .

خب کی میاد روش استعدادم رو تست کنم ؟

 

 مدل بخش های بدن

 

 شما می تونید اشیاء ای مثل ساعت، گردنبند، کرم دست ،کفش ، کیف و… رو تبلیغ کنید و با 75000 دلار در سال حالش رو ببرید. فقط کافیه دست و پاهای خوشگلی داشته باشید نه مثل من که مچ دستم شبیه دسته بیله .

 خب گایز های بیکار و بی عار من.

 خلاصه بزنید تو این کار ها، هم درآمدش خوبه هم دقیقا این شغل ها برای ما ایرانی ها ساخته شده ، می تونیم لش کنیم یه گوشه و آخر ماه هم کلی پول بگیریم.

  من که عاشق این خارجکیام از بس خلاقیت دارند و به فکر جوون های بیکار کشورشون هستند . آخه بغل کننده حرفه ای داداچ ؟

 البته داستان شغل های عجیب غریب ادامه خواهد داشت به شرطی که ازش استقبال کنید .

 خوشتون اومد ؟

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان