طرز تهیه ساندویچ زبان با طعم و مزه بسیار عالی

طرز تهیه ساندویچ زبان بسیار ساده و خوشمزه می باشد و طرفدار زیادی پیدا کرده است که می توانید این غذای لذیذ را در خانه یا رستوران و فست فودی ها نوش جان کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه ساندویچ زبان با طعم و مزه بسیار عالی

طرز تهیه ساندویچ زبان علاوه بر سادگی یکی از خوش مزه ترین و لذیذترین ساندویچ ها محسوب می شود. که امروزه این ساندویچ خوشمزه و خوش طعم طرفدار زیادی پیدا کرده است و در بسیاری از رستوران ها و فست فودی ها می توان آن را سرو کرد. این غذا بسیار پرچرب و پرکالری می باشد بنابراین از خوردن زیاد آن خودداری کنید. اما از سوی دیگر گوشت زبان به دلیل آهنی که دارد بسیار مقوی می باشد که می تواند یک غذای کامل برای کودکان و نوجوانان باشد. ساندویچ زبان را همانند خوراک زبان می توانید از زبان گوساله یا گوسفند تهیه نمایید.

روش و دستور پخت ساندویج زبان

اگر طرفدار غذاهای گوشتی و ساندویچی هستید قطعا ساندویچ زبان می تواند یکی از لذیذترین غذاها برای ناهار و شام شما باشد. شما می توانید زبان را به صورت سوخاری هم آماده کنید همچنین ترکیب زبان با مغز به صورت ساندویچ بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد این ساندویچ خوشمزه تهیه شده از پنیر پیتزا، قارچ، گوجه و خیارشور و …می باشد حتی می توانید این غذای پرطرفدار و محبوب را هم در منزلتان به صورت کاملا بهداشتی برای اعضای خانواده تان تهیه و نوش جان کنید در ادامه دستور پخت ساندویچ زبان را به همراه نکات طلایی به شما کدبانوهای عزیز و گرامی آموزش می دهیم.

روش تهیه ساندویج زبان

مواد لازم برای ساندویج زبان

  •  زبان پخته شده                                             300 گرم
  •  قارچ خام                                                     400 گرم
  •  پنیر پیتزا                                                     200 گرم
  •  نان باگت لقمه ای                                         4 عدد
  •  سس مایونز                                                 2 الی 3 قاشق غذاخوری
  •  خیارشور،گوجه فرنگی، جعفری و پیاز                به مقدار لازم
  •  پودر فلفل قرمز                                            1/2 قاشق چایخوری
  •  کره                                                           40 گرم
  •  نمک                                                         به مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ زبان

طرز تهیه ساندویج زبان

برای درست کردن ساندویچ زبان، ابتدا گوشت زبان خود را در یک زودپز به همراه یک لیوان آب و دو سه عدد پیاز و چند حبه سیر بگذارید پخت شود و در ادامه با ریختن ادویه جات شامل فلفل، زنجبیل و زردچوبه را در زودپز خود اضافه کنید و اجازه دهید تا به خوبی بپزد. زمانی که آماده شد آن را با کمی روغن یا کره و فلفل قرمز و مقداری نمک در تابه ای به خوبی سرخ کنید تا خوشمزه شود. سپس قارچ ها را به صورت حلقه ای در آورده و خرد کنید و با کمی نمک و روغن مایع روی حرارت بگذارید تا بپزد و آب بیندازد. هنگامی که آب قارچ به خوبی خشک شد، پنیر پیتزا خود را اضافه کنید و اجازه دهید تا پنیر پیتزای شما ذوب شود بعد نان باگت را از وسط نصف کرده و کمی خمیر داخلش را خالی کنید و یک روی نان را با سس آغشته و بمالید سپس مقداری زبان سرخ شده و قارچ و پنیر آب شده را روی سس بگذارید و سپس دیگر مواد خود را نظیر خیار شور، گوجه فرنگی، جعفری و پیاز و … را هم اضافه کنید. سپس برای رویه نان باگت دیگر همین کار را انجام دهید. توجه داشته باشد و سعی کنید که تمام مراحل طرز تهیه ساندویچ زبان را باید پشت سرهم انجام دهید تا زبان و قارچ و پنیر به صورت داغ داغ نوش جان شود تا ساندویچی خوشمزه و لذیذتری داشته باشید .

درست کردن ساندویج زبان

امیدواریم که از طرز تهیه ساندویچ زبان نهایت استفاده و لذت را برده باشید و بتوانید ساندویچی خوشمزه و لذیذ برای خانواده تان درست کنید و لحظه ی خوب و شادی در کنار خانواده داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان