طرز تهیه ساندویچ رست بیف با طعم و مزه معرکه

طرز تهیه ساندویچ رست بیف که حتما مورد علاقه بسیاری از شما کدبانوهای فوق العاده می باشد، چرا که می خواهید این ساندویچ بینظیر را سالم و خوشمزه در منزل تهیه نمایید، اما فکر می کنید که کار سختی بوده و یا به مهارت خاصی نیاز دارد، ما در این مقاله به آموزش آماده سازی این ساندویچ پرداخته ایم و به شما پیشنهاد می دهیم در اولین زمان امتحان نمایید.

طرز تهیه ساندویچ رست بیف با طعم و مزه معرکه

سادویچ گونه ای از غذا محسوب می شود، که شکل ساده ی آن از پنیر یا گوشت های برش زده، سیزیجات، و مواد غذایی دیگری میان دو نان آماده می گردد، ساندویچ ها به دلیل آسان تهیه شدن و همچنین قابلیت حمل و جابجایی راحت، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که به صورت های مختلف در تمام کشورها آماده می شود، ساندویچ در دو نوع گرم و سرد وجود دارد که دارای تنوع فراوانی می باشد، ساندویچ رست بیف یکی از ساندویچ های پر طرفدار در دنیا است.

ساندویچ های مختلفی از قبیل ساندویچ ماشروم برگر ، ساندویچ مرغ، ساندویچ ژامبون و ساندویچ رست بیف و … وجود دارد، ساندویچ رست بیف یکی از خوشمزه ترین و پر انرژی ترین ساندویچ های جهان است که طرفدارانش همه ی سنین اعم از بزرگسال و کودک را شامل می شود.

طرز تهیه ساندویچ رست بیف عالی و متنوع در طعم

ساندویچ رست بیف را می توان به عنوان یک وعده ی غذای اصلی میل نمود، این ساندویچ خوش طعم در غذای بین المللی محسوب می گردد که سابقه ی تهیه ی آن برای نخستین بار به کشور انگلستان باز می گردد، که با کمی تغییر به برنامه غذایی همه جا گسترش پیدا کرده است و صد البته که بسیار هم محبوب می باشد، در ادامه طرز تهیه ساندویچ رست بیف را آموزش می دهیم، همراه ما باشید.

مواد مورد نیاز

  • به مقدار کافی پنیر پیتزای ورقه ای
  • 300 گرم گوشت گوساله
  • 1 عدد فلفل دلمه ای
  • 2 عدد پیاز
  • 200 گرم قارچ
  • 2 قاشق غذاخوری سس
  • به مقدار کافی فلفل و نمک
  • به میزان دلخواه کاهو
  • چند عدد گوجه فرنگی
  •  چند عدد خیارشور

طرز تهیه ساندویچ رست بیف با طعمی منحصر به فر

 ابتدا در اولین مرحله گوشت را یک عدد پیاز را همراه با فلفل، نمک و ادویه های دیگر طبخ نمایید.
گوشت را با کمی آب بر روی حرارت قرار دهید تا خوب بپزد، پس از پختن گوشت را به صورت خلالی خرد نمایید.
قارچ ها را نیز را با سلیقه ی خود خرد کنید، درون تابه کمی کره بریزید و با حرارت ملایم زمان دهید تا داغ شود، قارچ های خرد شده را درون تابه ریخته و تفت دهید تا سرخ شود.
طرز تهیه ساندویچ رست بیف خوش طعم و با انرژی
یک عدد پیاز باقیمانده را نیز به همان صورت خلالی شکل خرد کرده و درون روغن تفت دهید، پس از مشاهده رنگ طلایی پیازها، گوشت تکه تکه شده و قارچ سرخ شده را به آن بیافزایید، مقداری فلفل و پودر آویشن را به همراه 2 قاشق آب گوشت را به مواد بیافزایید و پس از افزودن فلفل دلمه ای در آخر مخلوط به دست آمده را با یکدیگر بر روی حرارت تفت دهید، تا فلفل دلمه ای نرم شود و همه ی ترکیبات با یکدیگر به خوبی ادغام شده و طعم دار گردد.

کاهو و گوج فرنگی و خیارشور را به میزان لازم و البته کاملا سلیقه ای خرد نمایید، سپس از مواد ساندویچ درون نان باگت یا نان ساندویچی ریخته و کاهو، خیارشور و گوجه ریز شده را نیز بر روی آنها قرار دهید.

در آخرین مرحله از طرز تهیه ساندویچ رست بیف بر روی سطح مواد درون ساندویچ پنیر ورقه ای قرار دهید و ساندویچ را داخل مایکروفر و یا همان فر بگذارید، تا پنیر به خوبی ذوب شود، اما توجه داشته باشید نان ساندویچ نباید خشک گردد.
ساندویچ را از فر خارج ساخته و با سس(هر نوع سسی که دوست دارید) هنوز داغ است نوش جان کنید.
طرز پخت ساندویچ رست بیف عالی و بینظیر در طعم و ظاهر

چند نکته طلایی

  • می توانید از جعفری هم در این ساندویچ بهره ببرید که طعم ساندویچ را دوبرابر عالی می کند.
  • اگر مایل بودید می توانید گوشت را با کمی سیر رنده شده طعم دار نمایید.
  • می توانید گوشت استفاده شده در ساندویچ را به صورت چرخ کرده به کار ببرید.
  • این نوع ساندویچ به دلیل کالری بالا برای افرادی که دارای رژیم غذایی برای لاغری می باشند، زیاد مناسب نیست، بر عکس افراد لاغر و دارای بنیه ضعیف این ساندویچ خوشمزه خانگی را از دست ندهند.

روش تهیه ساندویچ رست بیف خوش طعم و خوشمزه

ساندویچ نوعی مواد غذایی است که اغلب برای میان وعده ها، در مدارس، محل کار، سفر و … سرو می شود، اما گاه برخی از ساندویچ ها را به دلیل کالری و انرژی بالایی که دارد می توانید برای وعده ی غذایی اصلی هم مورد استفاده قرار داد، ساندویچ رست بیف از این قبیل می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان