همکاری LG SIGNATURE با هنرمندان دیجیتال برای ارائه ترکیب تکنولوژی و هنر

LG SIGNATURE همکاری خود با هنرمندان پیشرو و خوش آتیه هنر دیجیتال را آغاز نموده و از آن‌ها خواسته تا زیبایی و ظرافت محصولات لوکس این برند را از طریق زبان بصری خارق‌العاده‌شان به تصویر کشند

همکاری LG SIGNATURE با هنرمندان دیجیتال برای ارائه ترکیب تکنولوژی و هنر

سه هنرمند دیجیتال مشهور با ارائه کارهایی جدید و انحصاری، ظرافت لوازم‌خانگی این برند فوق ممتاز را به تصویر کشیدند.

LG SIGNATURE همکاری خود با هنرمندان پیشرو و خوش آتیه هنر دیجیتال را آغاز نموده و از آن‌ها خواسته تا زیبایی و ظرافت محصولات لوکس این برند را از طریق زبان بصری خارق‌العاده‌شان به تصویر کشند. Santi Zoraidez، Peter Tarka و Andreas Wannerstedt هرکدام اثر هنری منحصربه‌فردی خلق کرده‌اند که نشان‌گر استفاده نوآورانه LG SIGNATURE از تکنولوژی و زبان طراحی برجسته خود و بیانگر فلسفه اصلی این برند است: «هنر الهام‌بخش تکنولوژی و تکنولوژی تکامل‌بخش هنر است».

Santi Zoraidez

برای خلق تصاویر تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K و یخچال LG SIGNATURE، این کارگردان هنری و طراح متولد آرژانتین سعی کرده تا با به بازی گرفتن مفاهیمی همچون داخل و بیرون و طبیعت و دست‌ساز، زیبایی مینیمالیست این محصولات را برجسته ساخته و به رخ بکشد. در این آثار هنری، تلویزیون به شکل یکپارچه‌ای با چشم‌انداز خیره‌کننده و بدیع بیرون خانه ادغام‌شده و یخچال هم آمیختگی روان و بی‌تکلفی با اتاق منظم و مرتب درون عکس دارد و بافت استیل پرداخت‌شده فوق‌العاده آن با نورهای کروی جلوه ویژه‌ای یافته است. برای به تصویر کشیدن تصفیه هوای LG SIGNATURE هم این دستگاه را با مجموعه‌ای از تنالیته رنگی آرامش‌بخش طبیعی محصور نموده تا احساس آسودگی و آرامش خاطر به تم اصلی این صحنه بدل شود. Zoraidez می‌گوید: «من سعی کردم تا سادگی و مینیمالیسم را در بی‌نقص‌ترین فرم ممکن کنار هم گرد آورم.»

Zoraidez یکی از هنرمندان خوش آتیه این نسل است که سالها است در مراکز هنری مهمی همچون کپنهاگ و برلین مشغول کار و ارائه آثار خود بوده و با شرکت‌های صاحب سبک در زمینه طراحی محصول، همچون IKEA و Nike همکاری داشته است.

Peter Tarka

این هنرمند که برای تصویرسازی‌های فراگیرش مشهور است، با محو خطوط میان واقعیت و خیال‌پردازی، ماشین لباسشویی، تلویزیون OLED 8K و دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE را به تصویر کشیده است.

با نمایش فریبندگی طراحی بدون دستگیره لباسشویی و تصفیه هوا و همچنین ظرافت و سادگی ناب تلویزیون، تصاویر متحرک Tarka فلسفه طراحی این برند را برجسته نموده و سرزندگی جاری در تمامی این محصولات حاصل خلاقیت‌های هنری را به تصویر کشیده است. هر قطعه هنری کوتاه سینمایی در اتاقی سورئال و فراواقعی رخ می‌دهد که با استفاده از رنگ‌های قدرتمند و استقرار ماهرانه عناصر دیجیتال، به مخاطب یادآوری می‌کند لوازم‌خانگی LG SIGNATURE چیزی فراتر از یک محصول عادی روزمره هستند. وی می‌گوید: «با قرار دادن محصولات LG SIGNATURE در مرکز توجه اثر، می‌خواستم فراتر از همه قالب‌ها و ابعاد، نگاه مخاطب را به سمت این آثار هنری سوق دهم.»

Tarka هنرمند بین‌المللی مشهوری است که تاکنون توانسته شیر نقره‌ای و برنزی جشنواره فیلم کن را از آن خود کند.

Andreas Wannerstedt

برای به تصویر کشیدن دو محفظه شستشوی ماشین لباسشویی LG SIGNATURE، این هنرمند دو حلقه چرخان دیجیتالی خلق نموده که یکی افقی و دیگری به‌صورت عمودی روی آن قرارگرفته‌ است.

این کارگردان هنری و هنرمند سه‌بعدی ساز مشهور ساکن استکهلم با کنار زدن ظواهر، لوازم‌خانگی را به مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده تقلیل داده تا ذات پیچیده ماشین لباسشویی را به نمایش گذارده و هم‌زمان طراحی ساده و مینیمالیست آن را به تصویر کشد. در اثر هنری دیگری Wannerstedt نوآوری انحصاری تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K را به تصویر کشیده و سعی دارد توجه را به سمت فرم تجسمی آن و توانایی‌اش در قدرت بخشیدن به فضای پیرامونی جلب کند؛ حتی اگر آن محیط تماماً حاصل چیدمان اشکال انتزاعی دیجیتالی باشد. این هنرمند با هیجان از فرصت همکاری با LG SIGNATURE می‌گوید: «من صمیمانه باور دارم پیگیری چنین همکاری‌های خلاقانه‌ای با هنرمندان معاصری مانند من، از ابتکارات خارق‌العاده‌ ال‌جی است.»

Wannerstedt صاحب مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری گوناگون است که نتیجه ده سال همکاری وی با برندهای لوکس، همچون Omega و Swarovski و برندهای مشهوری همچون Adidas و Red Bull است.

البته این نخستین باری نیست که LG SIGNATURE سعی دارد تا تکنولوژی و هنر را باهم گردآورد. این برند فوق ممتاز پیش‌ازاین هم مشارکت موفقی با Massimiliano Fuksas معمار مشهور ایتالیایی داشته که به برگزاری نمایشگاه منحصربه‌فردی با موضوع ابدیت در سال 2019 انجامید. همچنین در سال 2018 با اسطوره طراحی، Alessandro Mendini همکاری داشته است. علاوه بر این، LG SIGNATURE با همراهی هنرمند اینستالیشین معروف انگلیسی، Jason Bruges و استودیوی وی نمایشگاه‌های متعددی در سراسر جهان برگزار کرده است.

برای آشنایی بیشتر با همکاری‌های هنرمندانه LG SIGNATURE صفحات Santi Zoraidez و Peter Tarka و Andreas Wannerstedt را در سایت www.LGSIGNATURE.com دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان