طرح های هنر زیبا و جذاب ویترای روی شیشه

مجموعه ایی از بهترین طرح های خام ویترای و نقاشی روی شیشه را در این مطلب مشاهده نمایید و زیباترین طرح ویترای را انتخاب نموده و برای نقاشی بر روی شیشه های مختلف و ظروف شیشه ایی زیبا مورد استفاده قرار دهید.

طرح های هنر زیبا و جذاب ویترای روی شیشه

نقاشی ویترای روی شیشه یکی از سبک های نقاشی زیبا و خاص است که طرفداران بی شماری دارد. اولین اقدام برای شروع نقاشی روی شیشه انتخاب طرح ویترای مناسب با شیشه ایی است که در اختیار داریم، همانگونه که می دانید طرحهای خام ویترای دارای تنوع بسیار بالایی است و شما می توانید با مشاهده طرحهای مختلف بهترین گزینه را انتخاب و برای نقاشی خود مورد استفاده قرار دهید.

26 طرح ویترای روی شیشه زیبا و متفاوت :

نقاشی روی شیشه با رنگ های ویترای انجام می گیرد از این رو به آن نقاشی ویترای نیز گفته می شود، برای شروع این سبک نقاشی ابتدا شیشه ایی مناسب تهیه نموده و سپس مدل ویترای زیبا و متناسب را انتخاب نمایید و آن را روی شیشه انتقال داده و بعد شروع به رنگ آمیزی نمایید.

توجه داشته باشید که مدل خام ویترای دارای تنوع بسیار بالایی است و شما با توجه به نوع کاربرد شیشه مدنظر می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در ادامه نمونه هایی از مدل خام ویترای ساده و آسان را ملاحظه می فرمایید که این طرحها برای افراد مبتدی و کسانی که به تازگی شروع به یادگیری ویترای روی شیشه نموده اند، کاملا مناسب می باشند.

طرح ساده ویترایطرح برای ویترایطرح ویترای روی ظروف شیشه ایطرح خام برای ویترای طرح ویترای جدید روی شیشه طرح برگ برای ویترا طرح زیبای ویترایطرح های ویترای بر روی شیشه

در صورتی که قصد دارید از هنر ویترای برای کودکان استفاده نمایید و یا این سبک نقاشی را به بچه ها آموزش دهید، می توانید از طرح های کودکانه که در ادامه ارائه می دهیم استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ های شاد و جذاب برای این مدل ها مناسب تر می باشند و با استفاده از آنها می توان زیباترین نقاشی کودکان را روی شیشه انجام داد.

طرح ماهی برای ویترایطرح کودکانه برای نقاشی روی شیشه طرح کودکانه ویترا طرح برای نقاشی روی شیشه طرح پروانه برای ویترایطرح برای ویترایطرح کیتی برای نقاشی روی شیشهطرح خام ویترای جدید

حال که با انواع مدل نقاشی روی شیشه آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم به سراغ طرحهای متفاوت تر رفته و سعی کنید با کمی حوصله و دقت نقاشی های زیبا و جذابی داشته باشید. در ادامه چندین مدل برای ویترای روی شیشه و آینه را مشاهده می فرمایید که این طرحهای خام از زیبایی خاصی برخوردارند و شما می توانید برای نقاشی های خود از آنها استفاده نمایید.

طرح ویترایطرح برای ویترایطرح برای ویترای روی شیشهطرح ساده ویترایطرح زیبا برای نقاشی روی شیشهطرح برای ویترای جدیدطرح خام ویتراطرح خام نقاشی روی شیشه

مجموعه طرحهای ویترای دخترانه زیبا و جالب

هنر ویترای علاقمندان بسیار زیادی دارد که البته در کنار فراگیری این سبک از هنر می توان از آن نیز به خوبی کسب درآمد داشت و شاید به همین خاطر است که روز به روز بر طرفداران نقاشی روی شیشه افزوده می گردد. البته ویترای تنها مختص بر روی شیشه و یا سطوح شیشه ای نیست بلکه این هنر زیبا را می توان بر روی انواع وسایل همچون چوب، سفال و … نیز انجام داد که در مطالب گذشته با انواع مدل نقاشی روی سفال و نقاشی روی چوب آشنا شدید که البته لازمه انجام این سبک از نقاشی بر روی هر شی، در اختیار داشتن طرح خام و یا الگوی اولیه می باشد تا بتوان طرحهای متنوع و زیبایی را روی آن ها پیاده کرد.

یکی از طرحهای پرطرفدار و فوق العاده دوست داشتنی در هنر ویترای، طرحهای مربوط به چهره و یا ظاهر دختران می باشد که هنرمندان زیادی در این زمینه فعالیت دارند و همواره به دنبال ارائه طرحهای دخترانه جذاب تر می باشند. در این بخش نمونه های متنوع و منحصر به فرد از طرحهای ویترای دخترانه را به اشتراک گذاشته ایم که شما همراهان عزیز را به تماشای این طرحهای خام دختر برای نقاشی روی سطوح شیشه ای و غیره دعوت می نماییم.

جدیدترین طرح ویترای

طرحهای ویترای دخترانه جدید

طرحهای ویترای دخترانه متفاوت

طرحهای ویترای دخترانه ایده آل

طرحهای ویترای دخترانه دوست داشتنی

طرحهای ویترای دخترانه جالب

ساده ترین طرح ویترای

طرحهای ویترای دخترانه دوست داشتنی

طرحهای ویترای دخترانه تماشایی

طرحهای ویترای دخترانه فوق العاده

طرحهای ویترای دخترانه عالی

ویترای با طرحهای زیبای دخترانه

متفاوت ترین طرح ویترای

ویترای با طرحهای قشنگ دخترانه

ویترای با طرحهای ایده آل دخترانه

ویترای با طرحهای دوست داشتنی دخترانه

ویترای با طرحهای بی نظیر دخترانه

ویترای با طرحهای فوق العاده دخترانه

مناسب ترین طرح ویترای

ویترای با طرحهای عالی دخترانه

با جدیدترین مجموعه انواع مدل ویترای روی شیشه مدرن و زیبا آشنا شدید، امیدواریم با استفاده از این طرحهای خاص و جالب بتوانید زیباترین نقاشی روی شیشه را انجام دهید. همچنین شما دوستان هنرمند می توانید با مراجعه به بخش نقاشی از دیگر مدل های زیبا و جدید و آموزش های کامل و مرحله به مرحله در این زمینه دیدن فرمایید. موفق باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان