سریال‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۲ – بخش دوم

علاوه بر سریال‌هایی که پخش آن‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی تایید شده است، سریال‌هایی هستند که عنوز تاریخ پخش آن‌ها مشخص نشده است. در این مطلب قرار است به معرفی سریال‌های دی‌سی بپردازیم که در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهند شد. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال‌های دی‌سی در سال 2022 – بخش دوم

کمپانی دی‌سی برای سال 2022، چندین سریال جدید را پخش خواهد کرد. این سریال‎‌ها شامل سریال‌هایی از دنیای ارو و همچنین چندین سریال جدید و چندین سریال انیمیشنی است. یکی از این سریال‌ها حتی از دنیای سینمایی گسترده دی‌سی است.

علاوه بر سریال‌هایی که پخش آن‌ها در سال 2022 میلادی تایید شده است، سریال‌هایی هستند که عنوز تاریخ پخش آن‌ها مشخص نشده است. در این مطلب قرار است به معرفی سریال‌های دی‌سی بپردازیم که در سال 2022 میلادی پخش خواهند شد. در ادامه همراه با ما باشید.

فصل چهارم سریال انیمیشنی عدالت‌جویان جوان: فانتوم‌ها (Young Justice: Phantoms)

Young Justice: Phantoms

Young Justice: Phantoms

سریال انیمیشنی عدالت‌جویان جوان در سال 2010 میلادی شروع شد. این سریال از کارتون نتورک پخش می‌شده و مورد تحسین منتقدان قرار داشته است اما پس از پخش دو فصل از آن، کنسل شده بود. پس از درخواست بسیار طرفداران برای احیای این سریال، فصل سوم سریال انیمیشنی عدالت‌جویان جوان در سال 2019 میلادی پخش گردید. پخش فصل چهارم این سریال انیمیشنی تحت عنوان عدالت‌جویان جوان: فانتوم‌ها در پاییز سال 2021 میلادی شروع شده است و انتظار می‌رود که پخش ادامه فصل آن در سال 2022 میلادی باشد.

فصل دوم سریال انیمیشنی دختران ابرقهرمان دی‌سی (DC Super Hero Girls)

DC Super Hero Girls Season 2

DC Super Hero Girls Season 2

پخش فصل دوم سریال انیمیشنی دختران ابرقهرمانی دی‌سی، از ماه ژوئن سال 2021 میلادی شروع شده بود اما در ماه اکتبر، پخش آن متوقف شده است و انتظار می‌رود که پخش این فصل سریال از سال 2022 میلادی ادامه پیدا کند. این سریال انیمیشنی، داستان‌های تازه از ابرقهرمان نوجوان و تازه به بلوغ رسیده را بازگو می‌کند. از آنجا که فصل اول این سریال انیمیشنی شامل پنجاه قسمت بوده، پس انتظار می‌رود که فصل دوم آن نیز همین تعداد قسمت داشته باشد.

فصل هفتم سریال انیمیشنی تایتان‌های نوجوان به پیش (Teen Titans Go)

Teen Titans Go! Season 7

Teen Titans Go! Season 7

این سریال انیمیشنی، سبک انیمیشن سازی مشابه به سریال انیمیشنی مشهور تایتان‌های نوجوان سال 2003 میلادی دارد. این سریال جدید حتی همان صداپیشگان قبلی را به خدمت گرفته است. سریال انیمیشنی تایتان‌های نوجوان به پیش، همانند سریال انیمیشنی دختران ابرقهرمان دی‌سی، هر فصلش شامل پنجاه و دو قسمت است و از همین رو، انتظار می‌رود که پخش فصل هفتم این سریال در سال 2022 میلادی ادامه پیدا کند.

فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کوئین (Harley Quinn)

Harley Quinn Season 3

Harley Quinn Season 3

سریال انیمیشنی هارلی کوئین، اثری کمدی و انیمیشنی دیگر از دی‌سی که مخاطبان بزرگسال را هدف قرار داده است. این سریال انیمیشنی، داستان هارلی کوئین پس از قطع رابطه‌اش با جوکر را بازگو می‎‌کند و حالا، او سعی دارد تا شهرتی برای خودش در دنیای جنایتکارانه گاتهام دست و پا کند. او همچنین یک رابطه عاشقانه با بهترین دوست خود یعنی پویزن آیوی شکل داده است. انیمیشن‌سازی این سریال و همچنین طنز آن به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و برای فصل سوم تمدید شده است. گرچه هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل سوم آن اعلام نشده اما انتظار می‌رود که طرفداران بتوانند در سال 2022 میلادی، شاهد فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کوئین باشند.

سریال انیمیشنی بت ویلز (Batwheels)

Batwheels

Batwheels

سریال انیمیشنی بت ویلز به داستان وسیله نقلیه مشهور بتمن یعنی بت‌موبیل خواهد پرداخت. در این سریال انیمیشنی، بت‌موبیل همچون بتمن، یک مبارزه علیه جرم و جنایت است. پخش فصل اول سریال انیمیشنی بت ویلز از سال 2022 میلادی شروع خواهد شد. هنوز از تاریخ دقیق پخش آن خبری منتشر نشده است.

سریال نائومی (Naomi)

Naomi

Naomi

سریال نائومی بر اساس مجموعه کمیکی به همین نام نوشته برایان مایکل بندیس (Brian Michael Bendis) است. این سریال قرار است از شبکه سی‌دبلیو پخش گردد و جدیدترین سریالی است که به مجموعه سریال‌های ارو ورس اضافه خواهد شد. شخصیت اصلی این سریال، نائومی مک‌دافی ملقب به پاورهاوس است که با بازی کاسی والفال (Kaci Walfall) خواهد بود. پخش فصل اول سریال نائومی از تاریخ 11 ژانویه سال 2022 میلادی شروع خواهد شد.

فصل دوم سریال دندان شیرین (Sweet Tooth)

Sweet Tooth Season 2

Sweet Tooth Season 2

سریال دندان شیرین، سریالی درام و پسا آخرالزمانی است. فصل اول این سریال در ماه ژوئن سال 2021 میلادی روی سرویس نتفلیکس عرضه شده بود. این سریال با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و منتقدان و همچنین مخاطبان، بازیگری و موضوعات این سریال را ستایش نمودند. از همین رو، تمدید آن برای فصل دوم اصلا جای تعجب نداشت. هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم سریال دندان شیرین منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در اواخر سال 2022 میلادی پخش گردد.

سریال پیسمیکر (Peacemaker)

Peacemaker

Peacemaker

جان سینا (John Cena)، نقش‌آفرینی قابل قبولی در فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) داشت. او در این فیلم، نقش شخصیت کریستوفر اسمیت ملقب به پیس‌میکر را به تصویر کشیده بود. حالا، او قرار است بار دیگر این نقش را در سریال پیس‌میکر برای سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس بازآفرینی کند. این سریال قرار است داستان پس‎‌زمینه و حتی خاستگاه این شخصیت را بررسی نماید. این سریال احتمالا به توضیح رفتار ابلهانه و رابطه خسته‌کننده او با خانواده و متحدانش خواهد پرداخت. سریال پیس‌میکر، تنها سریال از کمپانی دی‌سی به شمار می‌رود که بخشی از دنیای سینمایی گسترده دی‌سی به شمار می‌رود. پخش فصل اول سریال پیس‌میکر از تاریخ 13 ژانویه سال 2022 میلادی شروع خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان