بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۱ – بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های اکشن سال 2021 – بخش اول

مشکلات ناشی از ویروس کرونا سبب شده بود تا بسیاری از فیلم‌هایی که قرار بود در سال 2020 اکران شوند، اکرانشان به سال 2021 میلادی موکول شود. فیلم‌های ژانر اکشن نیز بی‌تاثیر از این موضوع نبوده‌اند. با این وجود، در سال 2021 میلادی فیلم‌های اکشن خوبی روی پرده سینماها اکران شدند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های اکشن سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

فیلم ببرهای کاغذی (The Paper Tigers)

The Paper Tigers

The Paper Tigers

فیلم ببرهای کاغذی، اثری کمدی و مستقل ساخته بائو ترن (Bao Tran) بوده است. این فیلم توانسته تا توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. در این فیلم، آلن اوی (Alain Uy)، ران یوان (Ron Yuan) و مایکل شانون جنکینز (Mykel Shannon Jenkins) نقش سه دانش‌آموز کونگ‌فو را بازگو می‌کند که از هنرهای رزمی فاصله زیادی گرفته‌اند. فیلم ببرهای کاغذی، اثری خنده‌دار و در عین حال، دوست‌داشتنی است و توانسته تا داستانی کلاسیک را به شیوه‌ای مدرن بازگو نماید. مت پیج (Matt Page) نیز توانسته تا نقش‌آفرینی قابل قبول و سرگرم‌کننده‌ای در این فیلم داشته باشد. فیلم ببرهای کاغذی، یک ترکیب بسیار عالی از اکشن و کمدی است. این فیلم توانسته تا داستان هنرهای رزمی کلاسیک را به دوران امروزی بیاورد.

فیلم زندانیان سرزمین شبح (Prisoners Of The Ghostland)

Prisoners Of The Ghostland

Prisoners Of The Ghostland

در فیلم زندانیان سرزمین شبح، نیکولاس کیج (Nicolas Cage) نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند که به نام قهرمان شناخته می‌شود. او وظیفه یافته تا برنیس، یکی از نوادگان حاکم شهر سامورایی به نام گاورنر با بازی بیل مسلی (Bill Moseley) را پیدا کند. نقش برنیس را سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) بازی کرده است. او سه روز فرصت دارد تا این ماموریت را به سرانجام برساند وگرنه کشته خواهد شد. این فیلم، دارای داستانی است که بینندگان را به مکانی می‌آورد که نیمی از آن همانند دوره سامورایی ژاپن و نیمی دیگر از آن، همانند فیلم مد مکس: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) است. فیلم زندانیان سرزمین شبح، به بهترین شیوه‌های ممکن، داستان را به مرز جنون می‌رساند. بدون شک، این فیلم اثری سرگرم‌کننده است که نقش‌آفرینی نیکولاس کیج در آن، جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

No Time To Die

No Time To Die

فیلم زمانی برای مردن نیست، آخرین فیلم دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند بوده است. این فیلم در ماه اکتبر سال 2021 میلادی اکران شده و آخرین فیلم جیمز باند با حضور این بازیگر را رقم زده است. با وجود تاخیرهای فراوان برای اکران این فیلم، باید گفت که این اثر کاملا ارزش انتظار را داشته است. بدون شک، دنیل کریگ توانسته تا با حضور شگفت‌انگیز خود در نقش جیمز باند در این سال‌ها، نام خود را در تاریخ ثبت کند. سکانس‌های اکشن فیلم زمانی برای مردن نیست، از جمله بهترین سکانس‌های اکشن این مجموعه محسوب می‌شوند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیا سیدو (Léa Seydoux)، رامی مالک (Rami Malek) و لاشانا لینچ (Lashana Lynch) اشاره کرد. علاوه بر این، سازندگان موفق شدند تا صحنه‌های پایانی حضور دنیل کریگ در این فیلم را به ماندگارترین صحنه‌های او در این مجموعه تبدیل کنند. فیلم زمانی برای مردن نیست، اثری پر از احساسات و صحنه‌های اکشن است که خداحافظی بسیار خوبی برای دنیل کریگ به شمار می‌رود.

فیلم کیت (Kate)

Kate

Kate

فیلم کیت، اثری اکشن محور در مورد یک آدمکش است. این فیلم محصول سرویس نتفلیکس است و توانسته تا صحنه‌های اکشن و تیراندازی زیادی را ارائه نماید. مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در این فیلم نقش یک آدمکش بازنشسته را بازی می‌کند که به دنبال آن است تا از این کار بیرون بیاید. هر چند، او به سرعت متوجه می‌شود که با سمی مرگبار مسموم شده و به زودی خواهد مرد. مری الیزابت وینستد در این فیلم، به خوبی مهارت‌های اکشن خود را به نمایش در آورده است. نبردهای فیلم به خوبی کار شده‌اند و جلوه بصری و خونینی به داستان داده‌اند. این فیلم توانسته تا آنچه که از آن انتظار می‌رفته را برآورده سازد.

فیلم هیچکس (Nobody)

Nobody

Nobody

فیلم هیچکس یکی از شگفت‌انگیزترین فیلم‌های سال 2021 میلادی بوده است. باب اودنکیرک (Bob Odenkirk) در این فیلم نقش هاچ منسل را بازی می‌کند. او یک مرد خانواده‌دار است که دارای گذشته تاریکی است و باید بار دیگر از توانایی‌های خود به عنوان یک آدمکش بهره بگیرد تا دشمنانش را نابود سازد. اودنکیرک برای این نقش بیش از دو سال تمرین کرده است و توانسته تا به خوبی صحنه‌های اکشن فیلم را به نمایش در بیاورد. صحنه مبارزه در داخل اتوبوس، از جمله بهترین سکانس‎های اکشن سال 2021 محسوب می‌شود. فیلم هیچکس ثابت کرده که همچنان فیلم‌های در مورد آدمکش‌ها در بین مخاطبان محبوبیت دارند. این فیلم نشان داده که همچنان می‌توان این سبک داستان‌ها را به شیوه‌ای جالب و متفاوت بازگو نمود. فیلم هیچکس در پایان خود، توانسته تا زمینه‌سازی لازم برای فیلم بعدی را بکند. مطمئنا تماشای نقش‌آفرینی خیره‌کننده باب اودنکیرک و طنز تلخ این فیلم، از جمله دلایلی هستند که باید به تماشای آن نشست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان