مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۲۲ – بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کنیم.

مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2022 – بخش اول

برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی، سال 2022 میلادی، سال بسیار هیجان‌انگیزی به شمار می‌رود. با اینکه دنیای سینمایی مارول در سال 2021 با پخش نه اثر، بسیار برجسته بود اما سال 2022 را می‌توان سال دی‌سی دانست. با این حال، مارول نیز قرار است سه فیلم را اکران نماید.

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2022 میلادی را به شما معرفی کنیم.

فیلم سامری (Samaritan)

Samaritan

Samaritan

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) اخیرا در فیلم‌های ابرقهرمانی حضورهای کوتاهی داشته است. او نقشی کوچک در فیلم نگهبانان کهکشان بخش 2 (Guardians of the Galaxy vol. ) داشته بود و قرار است در سومین فیلم این مجموعه نیز این نقش خود را بازآفرینی نماید. علاوه بر این، او در فیلم جوخه انتخار (The Suicide Squad) نقش کینگ شارک را ایفا کرده بود.

با این حال، در سال جاری میلادی، سیلوستر استالونه در نقش اصلی فیلم سامری حضور پیدا خواهد کرد. این فیلم در مورد یک ابرقهرمان بازنشسته است که بیست سال قبل، ناپدید شده است. این فیلم قرار است برداشتی تاریک و تازه از این ژانر داشته باشد. این فیلم متعلق به هیچ دنیای سینمایی نیست اما می‌توان آغازگر یک دنیای سینمایی جدید باشد. استالونه علاوه بر این فیلم، در فیلم بی‌مصرف‌ها 4 (The Expendables 4) نیز حضور خواهد داشت.

فیلم موربیوس (Morbius)

Morbius

Morbius

اصلا مشخص نیست که کمپانی سونی چه برنامه‌هایی برای دنیای سینمایی مرد عنکبوتی خود دارد. این کمپانی در حال ساخت فیلم‌های متفاوت از لحاظ درون مایه است و سعی دارد تا آن‌ها را به یکدیگر مرتبط سازد. از جمله این برنامه‌های احتمالی می‌توان به ساخت فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 3 (The Amazing Spider-Man 3) اشاره کرد. در هر صورت، فیلم موربیوس، از جمله فیلم‌های جالب توجه آینده دنیای سینمایی مرد عنکبوتی کمپانی سونی محسوب می‌شود.

در تریلر منتشر شده برای این فیلم، گرافیتی‌هایی از مرد عنکبوتی در همه جا دیده می‌شده است و شخصیت ولچر نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. علاوه بر تمام این موارد، تایید شده که ونوم نیز حضوری کوتاه در این فیلم خواهد داشت. این فیلم در مورد یک دانشمند به نام دکتر مایکل موربیوس است که خودش را به یک خون‌آشام تبدیل می‌کند.

فیلم ستاد مخفی (Secret Headquarters)

Secret Headquarters

Secret Headquarters

فیلم ستاد مخفی، یک فیلم مستقل است که بخشی از هیچ دنیای سینمایی محسوب نمی‌شود و کاملا یک ایده ابتکاری و اصیل است. این فیلم بر اساس هیچ کمیک یا رمانی نیست. چیزی که باعث هیجان در مورد این فیلم می‌شود، این است که این فیلم تازه و جدید خواهد بود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این فیلم آشکار نشده است اما داستان این فیلم در مورد کودکی است که در زیرزمین خانه پدر خود، یک ستاد مخفی ابرقهرمانی پیدا می‌کند. همین منجر به این می‌شود که او و دوستانش فکر کنند که پدر او یک ابرقهرمان است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به اوون ویلسون (Owen Wilson) و مایکل پینا (Michael Pena) اشاره کرد. مطمئنا این فیلم با داستان اصیل خود به یک اثر خانوادگی بسیار عالی تبدیل خواهد شد.

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love And Thunder)

Thor: Love And Thunder

Thor: Love And Thunder

پس از دو فیلم تیره و تار از ثور که عمدتا به عنوان بدترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در نظر گرفته می‌شوند، سرانجام نویسنده و کارگردان تایکا وایتیتی (Taita Waititi) جان تازه‌ای به این مجموعه داده است. فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) یک اثر بسیار عالی و رنگارنگ محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که این کارگردان با فیلم ثور: عشق و تندر نیز این روند را ادامه خواهد داد.

بسیاری از بازیگران فیلم‌های قبلی در این فیلم حضور خواهند داشت و علاوه بر این، کاراکترهای جدید در این فیلم معرفی خواهند شد. در فیلم ثور: عشق و تندر، کریستین بیل (Christian Bale) نقش شخصیت منفی فیلم به نام گور، قصاب خدایان را بازی خواهد کرد. علاوه بر او، راسل کرو (Russell Crowe) نقش زئوس را به تصویر خواهد کشید.

فیلم بلک ادم (Black Adam)

Black Adam

Black Adam

فیلم بلک ادم، فیلم بسیار مهمی در دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود. این فیلم، شخصیت بلک ادم را به بینندگان و این دنیای سینمایی معرفی خواهد کرد. شخصیت بلک ادم، دشمن خونین شزم است. می‌توان انتظار داشت که در آینده دنیای سینمایی دی‌سی، سرانجام شاهد رویایی شزم و بلک ادم باشیم. از همین رو، انتظار می‌رود که این رویایی بهتر از رویایی بتمن و سوپرمن باشد.

فیلم بلک ادم، یکی از دو فیلم ابرقهرمانی سال 2022 است که در آن، دوئین جانسون (Dwayne Johnson) نقش‌آفرینی خواهد کرد. نکته جالب توجه این است که هر دوی این فیلم‌ها، فیلم‌های دنیای دی‌سی هستند. فیلم دوم، یک انیمیشن سینمایی و خارج از دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود. او در انیمیشن لیگ ابرحیوانات دی‌سی (DC League of Super-Pets) صداپیشه سگ سوپرمن به نام کریپتو خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان