ماهان شبکه ایرانیان

تمام فیلم و سریال‌های در حال ساخت بر اساس بازی‌های ویدیویی – بخش دوم

درسال ۲۰۲۰ میلادی، فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) روی پرده سینماها اکران شد و به پر فروش‌ترین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیو در تاریخ سینما در داخل آمریکا تبدیل شد. فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) نیز سال قبل از آن اکران شده بود و موفقیت بسیار بزرگی در گیشه بدست آورده بود.

تمام فیلم و سریال‌های در حال ساخت بر اساس بازی‌های ویدیویی – بخش دوم

در این مطلب قرار است به معرفی تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی بپردازیم که بر اساس بازی‌های ویدیویی در حال ساخت هستند. بازی‌های ویدیویی در حال بدست آوردن نیروی تازه‌ای هستند و کمپانی‌ها نیز اعتماد کافی از عملکرد آثار خود بدست آورده‌اند.

درسال 2020 میلادی، فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) روی پرده سینماها اکران شد و به پر فروش‌ترین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیو در تاریخ سینما در داخل آمریکا تبدیل شد. فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) نیز سال قبل از آن اکران شده بود و موفقیت بسیار بزرگی در گیشه بدست آورده بود.

مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل (Resident Evil) نیز همچنان با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهند و در ماه نوامبر سال 2021 میلادی، جدیدترین اثر این مجموعه تحت عنوان رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) روی پرده سینماها اکران گردید.

در همان ماه، کمپانی نتفلیکس سریال انیمیشنی آرکین (Arcane) را عرضه کرده بود که بسیار مورد تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان قرار گرفته بود. این سریال در حال حاضر امتیاز 100 درصد را از منتقدان در وب سایت راتن تومیتوز کسب نموده است که آن را به یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی سال 2021 میلادی تبدیل کرده است.

در ادامه همراه با ما باشید تا فیلم و سریال‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی که در حال توسعه هستند را به شما معرفی کنیم. برخی از این آثار دارای تاریخ مشخصی نیستند ولی توسعه آن‌ها همچنان در جریان است.

فیلم بوردرلندز 

(Borderlands)

(Borderlands)

با اینکه در حال حاضر هیچ تاریخی برای اکران فیلم بوردرلندز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که این فیلم در آینده‌ای نزدیک روی پرده سینماها دیده شود. این فیلم توسط الی راث (Eli Roth) کارگردانی شده است که از جمله افراد شناخته شده در ژانر وحشت به شمار می‌رود. او به همراه خالق سریال چرنوبیل (Chernobyl) یعنی کریگ مازین (Craig Mazin) فیلم‌نامه این فیلم را قلم زده است.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش لیلیث، کوین هارت (Kevin Hart) در نقش رولند، جک بلک (Jack Black) در نقش کلپترپ و جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) در نقش دکتر تنیس را نام برد. فیلمبرداری این فیلم در ماه ژوئن سال 2021 میلادی به پایان رسیده و از همین رو، انتظار می‌رود این فیلم در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران گردد.

انیمه سریالی سایبرپانک: ادج‌رانرز 

(Cyberpunk: Edgerunners)

(Cyberpunk: Edgerunners)

علاوه بر تمام سریال‌های برجسته نتفلیکس در سال 2022 میلادی، قرار است یک انیمه سریالی بر اساس بازی سایبرپانک 2077 ساخته شود و این انیمه در سال 2022 میلادی روی این سرویس آنلاین عرضه خواهد شد. با این وجود، تاریخ دقیق پخش این انیمه سریالی هنوز مشخص نشده است.

بنابر گزارش‌های رسمی در سال 2020، این انیمه سریالی تحت عنوان سایبرپانک: اج‌رانرز خواهد بود و اتفاقات آن در شهر نایت رخ خواهند دارد اما کاراکترها و داستان‌های جدیدی را دنبال خواهد کرد. انتظارات و هیجان بسیاری برای بازی سایبرپانک 2077 وجود داشته است اما مشکلات موجود در این بازی، طرفداران را ناامید کرده بود. با این حال، یک انیمه سریالی بر اساس این بازی، اثری است که حتما باید آن را مشاهده نمود.

فیلم متال گیر سالید 

(Metal Gear Solid)

(Metal Gear Solid)

همانند فیلم آنچارتد، فیلم متال گیر سالید از دهه 2000 میلادی در حال توسعه بوده است. مجموعه بازی‌های متال گیر حدود بیست و چهار سال پیش توسط هیدئو کوجیما خلق شده‌اند. از جمله آثار دیگر هیدئو کوجیما می‌توان دث استرندینگ (Death Stranding) و مجموعه بازی سایلنت هیل (Silent Hill) را نام برد که او را به شخص بسیار مشهوری در صنعت بازی تبدیل کرده است. فیلم متال گیر سالید از جمله فیلم‌های مورد انتظار است که در آن، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) قرار است نقش سالید اسنیک را به تصویر بکشد.

فیلم مهاجم مقبره: ابسیدین 

(Tomb Raider: Obsidian)

(Tomb Raider: Obsidian)

خبرها در مورد فیلم مهاجم مقبره: ابسیدین توجهات بسیاری را به خود جذب کرده است. این فیلم، دنباله‌ای برای فیلم مهاجم مقبره سال 2018 میلادی خواهد بود. آلیشیا ویکاندر (Alicia Vikander) بار دیگر نقشش به عنوان لارا کرافت را بازآفرینی خواهد کرد. گسترش ویروس کرونا تاثیری منفی روی توسعه این فیلم گذاشته است اما ویکاندر ساخت این فیلم را تایید کرده است. البته باید توجه داشت که هنوز کمپانی سازنده به ساخت این فیلم چراغ سبز نشان نداده است.

میشا گرین (Misha Green) که برای سریال‌های لاوکرفت کانتری (Lovecraft Country) و فرزندان آشوب (Sons of Anarchy) شناخته می‌شود، اخیرا سکان نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده گرفته است. بنابر گزارش‌ها، میشا گرین برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم ارتباطات نزدیکی با آلیشیا ویکاندر داشته است.

دیگر فیلم و سریال‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

سریال کیش آدمکش (Assassin’s Creed)

فیلم ندای وظیفه (Call of Duty)

فیلم و سریال انیمیشنی کارمن سندیگو (Carmen Sandiego) – این فیلم با بازی جینا رودریگز (Gina Rodriguez) خواهد بود.

فیلم دیویژن (The Division)

سریال فال‌اوت (Fallout)

فیلم پنج شب در کنار فردی (Five Nights at Freddy’s) – توسعه این فیلم بسیار طولانی شده اما هنوز خبری از ساخته نشدن آن منتشر نشده است.

فیلم گیرز آف وار (Gears of War)

فیلم ارواح سوشیما (Ghosts of Tsushima) – کارگردان فیلم‌های جان ویک (John Wick)، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) در حال توسعه این فیلم است.

فیلم جاست کاز (Just Cause)

فیلم جاست دنس (Just Dance)

فیلم مگا من (Mega Man)

فیلم ماینکرفت (Minecraft) – این فیلم قرار بوده تا در ماه مارس سال 2022 میلادی اکران گردد اما ویروس کرونا اکران آن را به تاریخ نامشخص موکول کرده است. پیتر سولت (Peter Sollett) کارگردان این فیلم و آلیسون اسکرودر (Allison Schroeder) فیلم‌نامه نویس آن خواهد بود.

فیلم ربیدز یا خرگوش‌ها (Rabbids)

سریال رزیدنت اویل (Resident Evil)

فیلم مهاجمان فضایی (Space Invaders)

سریال انمیشنی مهاجم مقبره (Tomb Raider)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان