طرز تهیه پیتزا بیکن لذیذ و خوشمزه

طرز تهیه پیتزا بیکن بسیار ساده می باشد و شما می توانید این پیتزا را در خانه و با ساده ترین مواد در دسترس تهیه کنید و از خوردن این غذای فست فودی لذت ببرید.

طرز تهیه پیتزا بیکن لذیذ و خوشمزه

پیتزا یکی از اصلی ترین غذا هایی می باشد که در ایتالیا می توانید آن را پیدا کنید و تاریخچه پیدایش این غذای خوشمزه و لذیذ به کشور ایتالیا باز می گردد. جالب است بدانید که پیتزا های اولیه با خمیر پیتزا و مقداری سس گوجه فرنگی و پنیر پیتزا طبخ می شد و با گذر زمان انواع مواد مختلفی را روی آن گذاشتند و اکنون بیش از چندین هزار مدل پیتزا وجود دارد که هر کدام دارای طعم و مزه به خصوصی هستند. در ادامه شما را با طرز تهیه پیتزا بیکن آشنا می کنیم.

نحوه تهیه پیتزا بیکن ایتالیایی

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

مواد لازم

  • آرد 330 گرم
  • آب گرم 200 میلی لیتر
  • مخمر فوری 5 گرم
  • روغن زیتون4 قاشق غذا خوی
  • شکر 1 قاشق چای خوری
  • نمک نصف قاشق چای خوری
  • سس گوجه فرنگی به میزان لازم
  • بیکن گوشت به مقدار لازم
  • پنیر پیتزا رنده شده به میزانی که روی پیتزا را کاملا بپوشاند.
  • پنیر موزارلا به مقدار نیاز
  • گوجه فرنگی و نمک و فلفل به مقدار لازم

نکته : موادی که میزان آن ها نوشته نشده است بدین معنا می باشد که شما می توانید با ذائقه ای که دارید میزان آن ها را کم و زیاد کنید و طعم های مختلفی را در این پیتزا ایجاد کنید.

طرز تهیه پیتزا بیکن

برای تهیه این پیتزا باید ابتدا خمیر آن را آماده کنید. برای این کار نیاز است تا یک کاسه بزرگ انتخاب کنید و مخمر را به همراه شکر و نمک به درون کاسه بریزید و آب را به آن ها اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا با یک دیگر ترکیب شوند. موادی که ترکیب شده اند را کنار می گذاریم تا کف کند.

زمانی که مواد کف کردند باید یک لیوان آرد به مواد کف کرده اضافه کرده و هم بزنید تا خوب مخلوط شود. این کار را تا جایی که آرد تمام شود ادامه می دهیم. بعد از این که آرد را به مواد اضافه کردید با ساتفاد9ه از دست خمیر را ورز دهید. در حین ورز دادن می توانید روغن زیتون را نیز اضافه کنید.

طرز تهیه پیتزا بیکن

بعد از 5 الی 10 دقیقه خمیر شما یکدست خواهد شد و شما می توانید روی آن را با استفاده از یک فویل بپوشانید و آن را در جایی گرم قرار دهید تا خمیرتان پف کند.

بعد از این که خمیر پف کرد می توانید آن را بر روی یک سطح صاف پهن کنید. بعد از این که میزان خمیر به اندازه دلخواه شما شد می توانید رب گوجه فرنگی را روی آن بمالید و بعد پنیر پیتزا رنده شده را به آن اضافه کنید. بهتر است در ریختن پنیر پیتزا صرفه جویی نکرده و این کار را با سخاوت بسیار زیادی انجام دهید.

تمامی مواد گفته شده را به دلخواه روی پنیر ها قرار دهید و بعد باز هم پنیر رنده شده را روی مواد بریزید. فر را روشن کنید و دمای آن را روی 220 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. بعد از این که فر داغ شد می توانید پیتزا را به دون آن انتقال دهید.

اجازه بدهید 15 الی 20 دقیقه مواد درون فر بماند و بعد از این مدت زمان اگر خمیر پیتزا آماده شده بود می توانید خمیر موزارلا را به آن اضافه کرده و اجازه بدهید 5 دقیقه بیش تر پیتزای شما درون فر بماند تا این پنیر گریل شود.

بعد از 25 دقیقه پیتزای شما آماده است و شما می توانید آن را به همراه انواع سس ها و مخلفات مختلف سرو کنید و از خوردن این پیتزای خانگی و خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

مواد لازم برای تهیه بیکن به صورت پیتزا

این پیتزا به دلیل این که چند مدل پنیر در آن به کار می رود پرکالری می باشد و برای افرادی که رژیم دارند این غذا اصلا پیشنهاد نمی شود. در ادامه می توانید با کلیک کردن بر روی لینک های داده شده طرز تهیه انواع پیتزا های مختلف را مانند طرز تهیه پیتزا ناچو و طرز تهیه پیتزا گوشت و اسفناج را مشاهده کنید و آخر هفته ها این غذا های فست فودی را در خانه تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان