بهترین فیلم‌ها مشابه فیلم Moonfall

از همین رو، در این مطلب قصد داریم تا به شما، بهترین فیلم‌های مشابه با فیلم «سقوط ماه» را معرفی کنیم. همراه با ما باشید.

بهترین فیلم‌ها مشابه فیلم Moonfall

فیلم سقوط ماه (Moonfall) یک فیلم فاجعه‌ای به کارگردانی رونالد امریش (Roland Emmerich) است. همانطور که از نامش پیدا است، در این فیلم، ماه در مسیر برخورد با زمین قرار دارد. با اینکه این فیلم نتوانست تا مورد توجه منتقدان قرار بگیرد اما صحنه‌های جالب توجه و برجسته‌ای دارد.

از همین رو، در این مطلب قصد داریم تا به شما، بهترین فیلم‌های مشابه با فیلم «سقوط ماه» را معرفی کنیم. همراه با ما باشید.

فیلم آفتاب

Sunshine (2007)

Sunshine (2007)

فیلم آفتاب (Sunshine) در سال 2007 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود. این فیلم داستان هشت نفر از اعضای یک خدمه فضایی را روایت می‌کند که آخرین امید بشریت برای احیای یک ستاره در حال مرگ هستند؛ آن‌ها در مسیر ماجراجویی خود با یک سفینه فضایی گمشده روبه‌رو می‌شوند اما در داخل این سفینه، اتفاقاتی رخ می‌دهد که ماموریت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. این فیلم همانند فیلم «سقوط ماه»، سفری فضایی برای نجات سیاره زمین را به تصویر می‌کشد.

فیلم پس فردا

The Day After Tomorrow (2004)

The Day After Tomorrow (2004)

فیلم پس فردا (The Day After Tomorrow) داستان یک دیرینه شناس به نام جک هال را دنبال می‌کند که به دولت در مورد وقوع عصر یخبندان بعدی هشدار می‌دهد. پس از آن، به زودی طوفان‌های شدیدی در شهر نیویورک رخ می‌دهند که پسر جک و دوستانش را گرفتار می‌کند. فیلم «پس فردا» با اینکه اثری جالب‌توجه است اما همانند فیلم «سقوط ماه» دارای اشتباهات علمی متعددی است. با این حال، از لحاظ جلوه‌های بصری علمی-تخیلی، این فیلم یک اثر برجسته و باارزش به شمار می‌رود.

فیلم تاثیر عمیق

Deep Impact

Deep Impact

فیلم تاثیر عمیق (Deep Impact) یک سیارک در مسیر برخورد با سیاره زمین قرار دارد که احتمالا منجربه یک فاجعه بسیار عظیم خواهد شد. بشریت در حال آماده شدن برای بدترین وضعیت است و در همین حین، تلاش دارند تا مسیر این سیارک را منحرف کنند. این فیلم از لحاظ داستانی، بسیار شبیه به فیلم «سقوط ماه» است و برخی از جنبه‌های این دو فیلم کاملا شبیه به هم هستند. فیلم «تاثیر عمیق» نیز همانند فیلم «سقوط ماه»، مشکلات علمی زیادی دارد اما بازیگران برجسته و درون مایه جالب آن، سبب شده تا اثری سرگرم‌کننده باشد.

فیلم آسمان نیمه شب

The Midnight Sky (2020)

The Midnight Sky (2020)

در فیلم آسمان نیمه شب (Midnight Sky)، یک دانشمند غمگین، یک دختر گمشده را پیدا می‌کند که در یک پایگاه شمالگان ساکن بوده است. آن‌ها یک فاجعه جهانی را تجربه می‌کنند که باعث زمستان‌های شدیدی شده که باعث غیرقابل سکونت سیاره زمین نیز شده است. آن‌ها بسیار تلاش می‌کنند تا در مورد این فاجعه آب و هوایی به بقیه هشدار بدهند. این فیلم داستانی مشابه با فیلم «سقوط ماه» دارد.

فیلم بالا را نگاه نکن

Don't Look Up (2021)

Don’t Look Up (2021)

در فیلم بالا را نگاه نکن (Don’t Look Up)، کارگردان آدام مک‌کی (Adam McKay) از مسئله نابود شدن زمین بر اثر برخورد یک سیارک استفاده کرده است تا بتواند به موضوعات اجتماعی بپردازد. او این کار را به شیوه‌ای طنزآمیز انجام داده است. در این فیلم، بازیگرانی برجسته و بااستعداد نقش‌آفرینی می‌کنند؛ این اثر کمدی و آخرالزمانی، رویکردی متفاوت نسبت به داستان فاجعه‌ای و آخرالزمانی خود دارد و آن را در تعادل با طنز نگه داشته است. این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

فیلم 2012

2012

2012

فیلم 2012 در مورد یک پیشگویی در مورد به پایان رسیدن جهان در تاریخ 21 دسامبر سال 2012 میلادی است. در این فیلم، رویدادهای طبیعی همچون زلزله و سومانی باعث نابودی جهان و بشریت می‌شوند. کارگردانی این اثر را همانند فیلم «سقوط ماه»، رونالد امریش در دست داشته است. هر دو فیلم از لحاظ جلوه‌های بصری و هیجان، جالب‌توجه هستند. این فیلم در سال 2009 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود.

فیلم گرینلند

Greenland (2020)

Greenland (2020)

فیلم گرینلند (Greenland) محصول سال 2020 میلادی است. در این فیلم، یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است و از همین رو، یک مهندس سازه به دنبال آن است تا خانواده‌اش را به یک مکان امن ببرد. با این حال، آن‌ها در مسیر رسیدن به پناهگاه خود با موانع زیادی روبه‌رو می‌شوند. فیلم گرینلند همانند فیلم «سقوط ماه»، داستان برخورد یک سیارک به زمین را به تصویر می‌کشد اما بر خلاف آن فیلم، در فیلم «گرینلند» خبری از بیگانه‌ها و ماموریت‌های فضایی نیست. فیلم «گرینلند» یکی از معدود فیلم‌های فاجعه‌ای است که داستان خود را با سکانس‌های اکشن خوبی به تصویر کشیده است.

فیلم طوفان جهانی

Geostorm (2017)

Geostorm (2017)

در فیلم طوفان جهانی (Geostorm)، بشریت یک شبکه ماهواره‌ای برای کنترل کردن آب‌وهوای روی زمین ساخته‌اند. با این حال، مشکلات باعث می‌شوند تا این سیستم به زمین حمله کند و سبب ایجاد تغییرات شدید آب‌وهوایی شود. فیلم «طوفان جهانی» همانند فیلم «سقوط ماه»، دارای داستان و ابعادی غیرمنطقی است. با این حال، فیلم «طوفان جهانی» یک فیلم فاجعه‌ای خوب و جالب‌توجه محسوب می‌شود.

فیلم آرماگدون

Armageddon (1997)

Armageddon (1997)

فیلم آرماگدون (Armageddon) محصول سال 1997 میلادی است و احتمالا یکی از شناخته‌شده‌ترین فیلم‌های فاجعه‌ای به شمار می‌رود. این فیلم، همان داستان همیشگی برخورد یک سیارک به زمین را به تصویر می‌کشد اما توانسته تا داستان را بهتر به نمایش در بیاورد. فیلم «آرماگدون» ساخته مایکل بی (Michael Bay) است و این اثر از بسیاری از جهات شبیه به فیلم «سقوط ماه» است.

فیلم روز استقلال

Independence Day (1996)

Independence Day (1996)

فیلم روز استقلال (Independence Day) محصول سال 1996 میلادی است. در این فیلم، یک سفینه فضایی باعث ایجاد هرج و مرج و نیروهای مرگبار در روی سیاره زمین شده است. این بیگانگان به دنبال حمله به زمین و نابود کردن بشریت هستند. داستان این فیلم بسیار شبیه به فیلم «سقوط ماه» است و بسیاری از سکانس‌های اکشن، درون مایه و قوس داستانی کاراکترهای فیلم «سقوط ماه» برگرفته شده از فیلم «روز استقلال» است. فیلم «روز استقلال» نیز اثری ساخته رونالد امریش است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر