قوی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی دی‌‌سی

در ادامه همراه با ما باشید تا قوی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی دی‌سی را به شما معرفی کنیم.

قوی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی دی‌‌سی

دنیای سینمایی دی‌سی روز به روز در حال گسترده‌تر شدن است و کاراکترهای جدیدی به آن اضافه می‌شوند. با این حال، قدرت کاراکترها با یکدیگر متفاوت است و برخی از آن‌ها از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند.

در ادامه همراه با ما باشید تا قوی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی دی‌سی را به شما معرفی کنیم.

10. ال دیابلو

El Diablo

El Diablo

بدون شک در گروه تسک فورس ایکس در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)، شخصیت ال دیابلو قوی‌ترین عضو محسوب می‌شود. بر خلاف دیگر کاراکترهای این گروه، او سلاحی به همراه نداشت و تنها به قدرت‌های خود وابسته بود. کاراکتر ال دیابلو از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار بود و زمانی که قدرت خودش را آزاد می‌کرد، تقریبا همه چیز را به آتش می‌کشید. او توانست تا به این گروه قدرت ببخشد و در متوقف کردن نیروهای شیطانی بسیار کمک کند.

9. انچنترس

Enchantress

Enchantress

انچنترس در فیلم «جوخه انتحار» موجودی شیطانی بود که قدرت تسخیر افراد را داشت. او فناناپذیر بود و می‌توانست تا انسان‌ها را به ارتشی برای خودش تبدیل کند. تنها نقطه ضعف او نیز قلبش بود که در اختیار آماندا والر قرار داشت. انچنترس همچنین توانایی تلپاتی و انتقال از مکانی به مکان دیگر را داشت و می‌توانست تا به کنترل زیادی دست پیدا کند و اگر به خاطر نقطه ضعف بزرگش نبود، تقریبا متوقف کردن او غیرممکن می‌شد.

8. آریس

Ares

Ares

شخصیت آریس در دنیای سینمایی دی‌سی و در فیلم واندر وومن (Wonder Woman) معرفی شده بود. شخصیت آریس،‌ بسیار قدرتمند و جاه‌طلب بود و تنها کسی بود که توانست تا شاهزاده اوزاکس که بعدا به دارکساید تبدیل شد را شکست بدهد. او قدرتش را از جنگ می‌گیرد و زمانی که انسان‌ها به دنبال جنگ باشند، توانایی‌های او بیشتر می‌شوند. در نهایت، واندر وومن با استفاده از قدرت خود آریس توانست او را شکست بدهد.

7. ژنرال زاد

General Zod

General Zod

با اینکه در پایان فیلم مرد پولادین (Man of Steel) ژنرال زاد از سوپرمن شکست خورد اما او هرگز نتوانست تا تمام قدرت‌های خود را بدست بیاورد. در حقیقت او در کمترین زمان ممکن به قدرت‌های خود دست پیدا کرد و با این وجود، نبردی پایاپای با سوپرمن داشت، نبردی که به فضا کشیده شده بود. ژنرال زاد قادر نبود تا همانند سوپرمن پرواز کند اما با این وجود، قادر بود تا با استفاده از پرش‌های بزرگ و مخرب، او را به چالش بکشد. از سوی دیگر، او تا حد شکست دادن سوپرمن پیش رفت اما در نهایت، سوپرمن نشان داد که از او قدرتمندتر است.

6. شزم

Shazam

Shazam

بسیاری از افراد، فیلم شزم (Shazam) را یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی می‌دادند و رویکرد فیلم نسبت به شخصیت اصلی را بسیار ستایش کرده‌اند. با این حال، شخصیت شزم از جمله قدرتمندترین کاراکترهای دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که تقریبا تمام توانایی‌های کلی سوپرمن و چندین قدرت جادویی را دارد. احتمالا نقطه ضعف شزم نیز ذهن کودکانه بیلی بتسون است. شزم بسیار سریع و قدرتمند است و قدرت‌های الکتریکی‌اش نیز او را نسبت به دیگر کاراکترهای ابرقهرمانی متفاوت کرده است.

5. آکوامن

Aquaman

Aquaman

آکوامن تنها عضو گروه لیگ عدالت (Justice League) است که قادر به زنده ماندن در زیر دریا است و حتی یک بار جلوی غرق شدن این گروه را گرفته بود. در پایان فیلم آکوامن (Aquaman) او توانست تا به قدرت‌های کامل خود دست پیدا کند و موفق شد تا با شکست برادر ناتنی‌اش، نیزه سه‌شاخه را بدست بیاورد. آکوامن از قدرت و توانایی بسیار زیادی برخوردار است و نبرد پایاپایی با استپن‌ولف داشت. او قادر است در زیر دریا بسیار سریع حرکت کند. علاوه بر این، او توانایی کنترل آب را دارد که سلاح قدرتمندی برای او محسوب می‌شود. توانایی تکلم با ماهی‌ها و ساکنین دریا نیز از جمله قدرت‌های جالب‌توجه آکوامن به شمار می‌رود.

4. فلش

The Flash

The Flash

فلش با سرعت فوق‌العاده خود قادر است کارهای بسیار زیادی را انجام بدهد و تقریبا همه چیز را نابود سازد. با این حال، فلش در دنیای سینمایی دی‌سی همچنان بی‌تجربه است و به آن بلوغ ابرقهرمانی نرسیده است. سال‌ها است که طرفداران منتظر تماشای فیلم مستقل فلش (The Flash) هستند و امیدوارند که این فیلم بتواند توانایی‌های او را بهتر به نمایش بگذارد. قدرت بسیار سریع و توانایی خوب شدن از جمله فاکتورهای برجسته کاراکتر فلش محسوب می‌شود که او را در جایگاه چهارم فهرست قوی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی دی‌سی قرار داده است.

3. واندر وومن

Wonder Woman

Wonder Woman

اساسا واندر وومن همانند خدایان قدیمی قدرتمند است و سلاح‌های او همچنین طناب حقیقت نیز توانایی‌های او را دوچندان کرده‌اند. واندر وومن در مقابل دومزدی و سوپرمن ایستادگی کرد و آسیبی ندید و همین نشان می‌دهد که او قدرت زیادی دارد. او سریع و قوی است و همچنین قادر است با به هم زدن مچ دستانش نیروهای شدیدی از خودش ساطع کند. از سوی دیگر، واندر وومن در زمینه نبرد نیز از مهارت بسیار بالایی برخوردار است و همین سبب می‌شود او به همراه توانایی‌های ذاتی‌اش، فوق‌العاده قدرتمند باشد.

2. دومزدی

Doomsday

Doomsday

دومزدی نشان داد که کاراکتری بسیار قدرتمند و تقریبا شکست‌ناپذیر است. سوپرمن، واندروومن و بتمن همگی سعی در متوقف کردن او داشتند و تقریبا در این کار ناموفق بودند. کاراکتر دومزدی را می‌توان قدرتمندترین کاراکتر دنیای سینمایی دی‌سی دانست و تقریبا هیچ چیزی قادر نیست تا از پوست ضخیم او عبور کند و به او آسیب بزند. او همچنین قادر است تا به سرعت خوب شود و همین باعث می‌شود در صورتی که آسیبی نیز ببیند، به سرعت خوب شود. پس از نبردی سنگین و طاقت‌فرسا، دومزدی در حالی که توسط بتمن و واندروومن به دام افتاده بود، با استفاده از کریپتونایت کشته شد و در این راه، سوپرمن نیز جان خود را فدا کرده بود.

1. سوپرمن

Superman

Superman

سوپرمن قدرتمندترین کاراکتر دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود و بازگشت او از مرگ نیز توانایی‌های او را به همه ثابت کرد. او توانایی‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چشم‌های لیزری، نفس یخی، سرعت فوق‌العاده، درک فوق‌العاده از پیرامونش، قدرت زیاد، توانایی ترمیم و همچنین اراده‌ای تمام‌نشدنی اشاره کرد. سوپرمن نشان داد که او نسبت به دیگر کریپتونیایی‌ها قدرتمندتر است. از سوی دیگر، او در مقابل لیگ عدالت نیز توانست ایستادگی کند و همگی آن‌ها را به سادگی شکست بدهد. در هر صورت، سوپرمن اکنون به عنوان قدرتمندترین کاراکتر دنیای سینمایی دی‌سی شناخته می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان