پنل اس ام اس، برقراری ارتباطی راحت با مشتریان

مهم نیست محصولات شما چقدر خوب و کاربردی باشند یا کارکنان شما چقدر در فروش مهارت دارند، چیزی که مشتریان به یاد می آورند نحوه ی تعامل شما با آن ها است. بنابراین نحوه برقراری ارتباط با مشتریان یکی از دغدغه های هر کسب و کاری است. یکی از روش های موثر و در دسترس برای ارتباط با مشتریان ارسال پیامک به آن ها است.

پنل اس ام اس، برقراری ارتباطی راحت با مشتریان

مهم نیست محصولات شما چقدر خوب و کاربردی باشند یا کارکنان شما چقدر در فروش مهارت دارند، چیزی که مشتریان به یاد می آورند نحوه ی تعامل شما با آن ها است. بنابراین نحوه برقراری ارتباط با مشتریان یکی از دغدغه های هر کسب و کاری است. یکی از روش های موثر و در دسترس برای ارتباط با مشتریان ارسال پیامک به آن ها است.

اگر دنبال فرصتی برای بهبود ارتباط با مشتریان و جلو زدن از سایر رقبای خود هستید، در ادامه بهترین کانال ارتباطی را به شما معرفی میکنیم.

مزایای ارسال پیامک

استفاده گسترده ی تمامی افراد از تلفن های همراه آن را به یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مشتریان تبدیل کرده است. با توجه به سرعت ارسال پیامک نسبت به سایر کانال ها، پیامک و بازاریابی به واسطه آن یک روش موثر برای تمامی کسب و کارها است.هزینه ارسال پایین ، امکان دریافت گزارش، نداشتن محدودیت زمانی و مکانی، ارسال به طیف گسترده ای از افراد از دیگر مزایای ارسال پیامک به مشتریان است.

برای ارسال پیامک به مشتریان به هیچ عنوان نباید از تلفن های شخصی خود پیامک ارسال کنید شما برای برقراری یک ارتباط حرفه ای نیازمند ابزاری حرفه ای هستید. برای ارسال پیامک های کسب و کارتان به مشتریان به پنل sms نیاز دارید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس پلتفرمی در بستر اینترنت است که امکان ارسال دریافت و مدیریت پیام های کسب و کار شما را فراهم می کند. از پنل اس ام اس میتوان برای ارسال پیام های انبوه تبلیغاتی، اتصال وب سایت شما به پیامک، کاهش نیروی انسانی با ارسال پیامک و اطلاع رسانی اشاره کرد.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

جداسازی مخاطبان یکی از مهم ترین قابلیت های ارسال پیامک برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان است.

با شناسایی بازار هدف به راحتی می توانید مخاطبان خود را برای تبلیغات بر اساس شهر و استان، سن و جنسیت، گروه شغلی، کدپستی و… تفکیک کنید.

یکی دیگر از مزایا جداسازی مخاطبان امکان ارسال پیامک با متن های متنوع و بر اساس پرسونای مخاطب است.

با  ایجاد تنوع در متن می توانید مشتریان خود را بر اساس شخصیت، کسب و کار، گروه سنی و ….  در متن تبلیغاتی برای جذب مشتری مورد هدف قرار دهید.

سامانه پیامکی مدیانا

با دانستن مزایای بازاریابی پیامکی اگر به دنبال یک سامانه حرفه ای برای ارسال پیامک به مشتریان خود هستید قصد داریم تا یکی از  حرفه ای ترین سامانه های پیامکی در کشور را به شما معرفی کنیم.

مدیانا تخصصی ترین و قدیمی ترین سامانه پیامکی در کشور است که کنار خدمات پیامکی خود سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند پیام صوتی، تلفن ابری و … را به منظور دسترسی راحت تر در یک پلتفرم عرضه می کند.

این سامانه پیامکی فعالیت خود را در حوزه ی اس ام اس از سال 91 آغاز کرده است و مشتریان و نمایندگان زیادی را در سرا سر کشور دارد. 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ این سامانه تخصصی را برای دریافت خدمات و محصولات خود انتخاب کرده اند.

از مزایای این سرویس پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل پیامکی
  • وب سرویس تخصصی
  • بالاترین سرعت ارسال
  • بانک شماره جامع و به روز
  • پشتیبانی تخصصی 24 ساعته

حفظ ارتباط با مشتریان

برقراری ارتباط یک روی سکه و حفظ برقراری روی دیگر آن است این دو عنصر جدا نشدنی هستند که با حضور یکدیگر معنی پیدا می کنند.

یکی از مهم ترین دستاوردهای حفظ ارتباط با مشتریان بازگرداندن آن ها برای دریافت مجدد خدمات و محصولات است.

با ارائه تخفیفات از طریق پنل اس ام اس، برگزاری مسابقات پیامکی، یادآوری، اطلاع رسانی از محصولات جدید و… می توان مشتریان را ترغیب به دریافت مجدد محصولات و خدمات کرد.

وب سرویس پیامکی

تعامل با مشتریان برای هر کسب و کاری به ویژه کسب و کارهای آنلاین بسیار ضروری است. سایت ها به دلیل مجازی بودن نوع ارتباط خود با مشتریان باید بیشترین تعامل را با مشتریان برقرار کنند و تجربه کاربری خوبی را برای آن ها رقم بزنند.

ارسال نام کاربری، رمز یکبار مصرف، اطلاع رسانی، ارائه تخفیفات، پیگیری سفارشات و …. راهکارهایی برای تعامل با مشتریان از طریق سایت و اپلیکیشن هستند.

مدیانا یکی از تخصصی ترین وب سرویس های پیامکی را ارائه می دهد و شما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید در کسری از ثانیه کسب و کار خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

جمع بندی

در این مقاله با مزیت های بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای برقراری ارتباط با مشتریان پرداختیم. در ادامه شما را با تخصصی ترین سامانه پیامکی در کشور یعنی مدیانا  آ شنا کردیم.

برای برقراری ارتباط با مشتریان شما می توانید از یکی از سرویس ها مدیانا یعنی پنل اس ام اس، پیام صوتی، تلفن ابری و … استفاده کنید. برای انتخاب مناسبت ترین ابزار ارتباط با مشتریان و استفاده از مشاوره رایگان وارد سایت مدیانا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان