عکس ؛ شاسی بلند جدید و اسپرت چری در راه روسیه و ایران

دیجیاتو نوشت: چری اومودا C۵ محصول جدید شرکت چری است که اکنون به بازارهای صادراتی این برند عرضه می شود. چری اومودا C۵ یک کراس‌اوور اسپرت است.

عکس ؛ شاسی بلند جدید و اسپرت چری در راه روسیه و ایران

امسال بسیاری از برندهای اروپایی بازار خودروی روسیه را ترک کردند. بر اثر خروج شرکت‌های اروپایی، بخش قابل توجهی از تقاضای بازار روسیه بی‌پاسخ ماند . شرکت‌های چینی بهترین بهره را از این شرایط بردند. بسیاری از آن‌ها دامنه محصولات خود را گسترش دادند و حتی برخی از آن‌ها شروع به معرفی زیربرندهای جدیدی برای روسیه کردند. برای مثال کراس‌اوور چری اومودا C5 در حال آماده‌سازی برای عرضه در روسیه است و به تازگی سایت پیکربندی رسمی آن در این کشور فعال شده است. به نظر می رسد که عرضه این مدل در بازار ایران نیز دور از تصور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

این سایت تقریباً تمام امکانات و ویژگی‌های چری اومودا C5 را فهرست کرده است. البته این شرکت چند هفته پیش اکثر این اطلاعات را منتشر کرده بود، ولی یکی از نکات جدید در این سایت رنگ‌های بدنه قابل سفارش برای این کراس‌اوور است. نسخه روسی با این رنگ‌های بدنه در دسترس خواهد بود: خاکستری، سفید، سبز، نقره‌ای، آبی روشن و آبی تیره. احتمالاً امکان انتخاب سایر رنگ‌های دلخواه نیز برای مشتریان وجود داشته باشد.

عکس ؛ شاسی بلند جدید و اسپرت چری در راه روسیه و ایران

این کراس‌اوور دارای یک موتور توربوشارژ با حداکثر توان 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر است. شتاب صفر تا 100 این مدل 9.9 ثانیه است. پیشرانه نصب شده روی چری اومودا C5 با بسیاری دیگر از خودروهای چری مشترک است. به طور مثال این پیشرانه در تیگو 7، آریزو 5 توربوشارژر، تیگو 7 پرو، آریزو 6 و تیگو 8 کلاسیک نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی این مدل شایسته توجه ویژه‌ای است و در آن جزئیات جالبی دیده می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به خطوط بدنه اشاره کرد که در برخی نقاط برجسته‌تر شده‌اند. همچنین جلوپنجره این کراس‌اوور از تعداد زیادی شکاف لوزی‌شکل کوچک تشکیل شده است. چری اومودا C5 هم‌اکنون در راه بازارهای صادراتی است و احتمال دارد تا به زودی در کشورمان نیز عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان