آنچه از سریال The Santa Clauses باید بدانید

فیلم‌های مرتبط با کریسمس بابا نوئل (The Santa Clause) در اواخر هر سال از شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین مختلف پخش می‌شوند و دلیل آن نیز کاملا مشخص است

آنچه از سریال The Santa Clauses باید بدانید

فیلم‌های مرتبط با کریسمس بابا نوئل (The Santa Clause) در اواخر هر سال از شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین مختلف پخش می‌شوند و دلیل آن نیز کاملا مشخص است. بیننده‌ها از تماشای این گونه آثار بسیار لذت می‌برند و در سال جاری میلادی نیز برداشتی تازه از این فرنچایز تحت عنوان سریال بابا نوئل‌ها (The Santa Clauses) ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

عوامل سازنده سریال The Santa Clauses

تیم الن (Tim Allen) علاوه بر اینکه در سریال «بابا نوئل‌ها» نقش‌آفرینی می‌کند، قرار است تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز باشد. کارگردانی این پروژه را جیسون وینر (Jason Winer) در دست دارد و جک بوردیت (Jack Burditt) نیز مسئول نوشتن داستان این سریال است. جیسون وینر و جک بوردیت هر دو قبلا در سریال برنده جایزه امی خانواده مدرن (Modern Family) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

کارگردان هنری هانتر براون (Hunter Brown)، طراح صحنه میلی کاسارا (Maile Cassara)، طراح تولید ملانی جونز (Melanie Jones) و مسئول انتخاب بازیگر بانی زین (Bonnie Zane) از جمله دیگر عوامل سازنده سریال «بابا نوئل‌ها» به شمار می‌رود.

داستان سریال The Santa Clauses

این فرنچایز غیرمنتظره و جذاب با فیلم The Santa Clause در سال 1994 میلادی شروع شد و از آن زمان نیز شخصیت اسکات کالوین سعی دارد در کریسمس به تمام بچه‌های دنیا هدیه بدهد. این به معنای آن است که اسکات برای نزدیک به سی سال بابا نوئل بوده و این احتمال می‌رود که او اندکی از این کار خسته شده باشد.

اسکات یا همان بابا نوئل که تقریبا 65 سال سن دارد، در نهایت تصمیم می‌گیرد تا بازنشسته شود و جانشینی را برای خودش پیدا کند. او برای این کار نیز سفری از قطب شمال به سمت جنوب را شروع می‌کند. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «بابا نوئل‌ها» بدین شرح است:

«اسکات کالوین در حال ورود به 65 سالگی است و متوجه می‌شود که او نمی‌تواند همیشه بابا نوئل باشد و تصمیم می‌گیرد تا جایگزینی برای خودش پیدا کند و همین نیز باعث می‌شود تا او خانواده‌اش را برای سفر و ماجراجویی‌ای تازه به سمت جنوب قطب شمال آماده کند.»

بازیگران سریال The Santa Clauses

همانطور که در بالا ذکر شده بود، تیم الن قرار است بار دیگر نقشش به عنوان اسکات کالوین را بازآفرینی کند، کسی که این فرصت را بدست آورده تا به بابا نوئل تبدیل شود. الن تنها بازیگر از این فرنچایز نیست که قرار است در سریال «بابا نوئل‌ها» حضور داشته باشد. در کنار او نیز الیزابت میچل (Elizabeth Mitchell) در نقش خانم نوئل، دیوید کرومهولتز (David Krumholtz) در نقش الف شماره یک و اریک للوید (Eric Lloyd) در نقش پسر بابا نوئل به نام چارلی در سریال «بابا نوئل‌ها» حضور خواهند داشت.

در طی این مدت نیز اشاره شده که قرار است بازیگران و چهره‌های آشنای دیگر از فیلم‌های «بابا نوئل» در این سریال حضور داشته باشند اما فعلا این افراد مشخص نشده‌اند و این احتمال می‌رود که مارتین شورت (Martin Short) و جاج راینهولد (Judge Reinhold) بار دیگر نقش‌های خود را در این سریال بازآفرینی کنند.

کل پن (Kal Penn)، ماتیلدا لاولر (Matilda Lawler)، دوین برایت (Devin Bright)، روپالی رد (Rupali Redd)، لورا سن جیاکومو (Laura San Giacomo)، آستین کین (Austin Kane) و الیزابت الن دیک (Elizabeth Allen-Dick) از جمله دیگر بازیگران تازه‌وارد در سریال «بابا نوئل‌ها» به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که الیزابت الن دیک دختر خود تیم الن است که با سریال «بابا نوئل‌ها» حرفه بازیگری خودش را شروع می‌کند.

آیا فصل دوم سریال The Santa Clauses ساخته می‌شود؟

در حال حاضر سرویس آنلاین دیزنی پلاس سریال «بابا نوئل‌ها» را برای فصل دوم تمدید نکرده است. این سریال فعلا به عنوان یک مینی سریال معرفی شده و روی بازنشستگی بابا نوئل تمرکز دارد و همین نیز باعث شده تا ساخت فصل دوم آن دور از انتظار به نظر برسد. با این حال، سرویس دیزنی پلاس قبلا نیز مینی سریال‌های مختلفی را برای فصل دوم تمدید کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال لوکی (Loki) اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال The Santa Clauses

سریال «بابا نوئل‌ها» اثری مخصوص تعطیلات کریسمس امسال به شمار می‌رود که دو قسمت ابتدایی آن در تاریخ 16 نوامبر سال 2022 میلادی (جمعه 27 آبان 1401) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان