ماهان شبکه ایرانیان

همه چیز درباره فصل سوم سریال The Mandalorian

به دنبال اتفاقات احساسی و مهیج فصل دوم سریال مندلورین (The Mandalorian) و همچنین پایان فصل اول سریال کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) هیجان و اشتیاق طرفداران برای دیدن فصل سوم سریال «مندلورین» از دنیای جنگ ستارگان بسیار زیاد است

همه چیز درباره فصل سوم سریال The Mandalorian

به دنبال اتفاقات احساسی و مهیج فصل دوم سریال مندلورین (The Mandalorian) و همچنین پایان فصل اول سریال کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) هیجان و اشتیاق طرفداران برای دیدن فصل سوم سریال «مندلورین» از دنیای جنگ ستارگان بسیار زیاد است. با اینکه انتظار برای فصل سوم بیش از اندازه طولانی بوده اما باید گفت که زمان زیادی تا پخش این اثر باقی نمانده و مطمئنا انتظار برای آن کاملا ارزشش را دارد. در ادامه همراه با ما باشید.

اولین فصل از سریال «مندلورین» در سال 2019 میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شده بود و داستان دین جارین با بازی پدرو پاسکال را دنبال می‌کند که شکارچی جایزه‌بگیر مندلورینی است. او در یکی از ماموریت‌های خودش بچه‌ای به نام گروگو را پیدا می‌کند که طرفداران بیشتر او را با نام بیبی یودا می‌شناسند. آن‌ها در طی اتفاقات دو فصل گذشته، با جنایتکاران، هیولاهاها و دیگر نیروهای شیطانی امپراتوری روبه‌رو شدند و حالا در فصل سوم قرار است ماجراجویی تازه‌ای را پشت سر بگذرانند.

عوامل سازنده فصل سوم سریال The Mandalorian

فصل سوم سریال «مندلورین» هشت قسمت خواهد داشت و از جمله کارگردان‌هایی که سکان هدایت قسمت‌های این فصل را برعهده داشتند می‌توان به ریک فاموییوا، ریچل موریسون، لی آیزاک چونگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایاس دالاس هاوارد اشاره کرد. این سریال از دنیای جنگ ستارگان توسط جان فاورو ساخته شده که نویسنده و تهیه‌کننده‌ اجرایی آن است. موسیقی متن سریال نیز توسط لودویگ گورانسون ساخته شده است.

داستان فصل سوم سریال The Mandalorian

فصل سوم سریال «مندلورین» بیشتر بر محوریت شمشیر دارک‌سیبر خواهد بود، سلاحی افسانه‌ای از مندلورین‌ها که نمادی از قدرت است و کسانی که آن را در دست داشته باشد، حاکم برحق سیاره مندلور محسوب می‌شود. این سلاح در اختیار موف گیدئون قرار داشت تا اینکه دین جارین توانست آن را در نبردی برنده شود.

در ادامه، دین جارین این سلاح را به بو کاتان پیشنهاد داد اما او از پذیرفتن آن امتناع کرد. ظاهرا تنها راه برای اینکه بو کاتان بتواند سلاح را بگیرد و تاج و تخت مندلور را از آن خود کند، شکست دادن دین جارین در نبرد است. این در حالی است که دین جارین هیچ علاقه‌ای برای تبدیل شدن به حاکم مندلور ندارد اما نمی‌تواند به راحتی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.

از آنجا که دین و گروگو در سفر به سمت مندلور قرار دارند، بیننده‌ها سرانجام سیاره وطن مندلورین‌ها را خواهند دید. این سیاره توسط حمله امپراتوری معروف به پاکسازی بزرگ نابوده شده است و اکثر مردم کهکشان این سیاره را دنیایی نفرین شده می‌دانند. با این حال،‌ بو کاتان به دنبال آن است تا این سیاره را باز پس بگیرد و بار دیگر آن را به سکونتگاهی برای مندلورین‌ها تبدیل کند.

ارتباط فصل سوم سریال The Mandalorian با سریال کتاب بوبا فت چیست؟

همانطور که طرفداران آگاه هستند، پنجمین قسمت از سریال «بوبا فت» با عنوان Chapter 5: Return of the Mandalorian بازگشت مندلورین را رقم زد و این قسمت به جای اینکه بیشتر مربوط به بوبا فت باشد، بیشتر بر محوریت مندلورین بود. در هر صورت، حضور دین جارین در سه قسمت پایانی سریال «بوبا فت» سبب شد تا برخی از خطوط داستانی حل‌نشده پایان فصل دوم سریال «مندلورین» به نقطه پایانی خوب برسند.

در حقیقت، سریال «کتاب بوبا فت» و به خصوص قسمت‌های پایانی آن، اطلاعات بیشتری از مندو، سفینه جدیدش، تاریخچه دارک‌سیبر و همچنین تجدید دیدار او با گروگو را ارائه می‌کند و همین نیز باعث شده تا این سریال به گونه‌ای زمینه‌سازی برای اتفاقات فصل سوم سریال «مندلورین» باشند.

بازیگران فصل سوم سریال The Mandalorian

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از بازیگران فصل سوم سریال «مندلورین» آشکار نشده و همانند دو فصل قبلی، سازندگان قصد دارند تا با حضور بازیگران مهمان برجسته بیننده‌ها را شگفت‌زده کنند. پدرو پاسکال که در دو فصل قبلی نقش اصلی سریال به نام دین جارین را ایفا کرده بود، در فصل سوم نیز بار دیگر در این نقش حاضر خواهد بود.

جیانکارلو اسپوزیتو که در دو فصل ابتدایی سریال «مندلورین» نقش شخصیت شرور اصلی به نام موف گیدئون را به تصویر کشیده بود، قرار است در فصل سوم سریال نیز حضور داشته باشد. کارل ویترز نیز قرار است بار دیگر نقش دوست مندو به نام گریف کارگا را به نمایش بگذارد. این در حالی است که علاوه بر او،‌کتی ساکهوف قرار است نقش شخصیت بسیار محبوب بو کاتان کرایز را ایفا کند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که دو ستاره سریال «کتاب بوبا فت» یعنی تموئرا موریسون در نقش بوبا فت و رزاریو داسون در نقش آسوکا تانو در فصل سوم سریال «مندلورین» حضور خواهند داشت یا خیر. در صورت حضور کاراکتر بوبا فت، بیننده‌ها به احتمال بسیار زیاد شاهد حضور کاراکتر فنک شند با بازی مینگ نا ون نیز خواهند بود. از جمله بازیگران تازه فصل سوم سریال «مندلورین» می‌توان به کریستوفر لوید و تیم میدوز در نقش‌هایی نامشخص اشاره کرد.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Mandalorian

پخش فصل سوم سریال «مندلورین» قرار است از تاریخ 1 مارس سال 2023 میلادی (چهارشنبه 10 اسفند 1401) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان