همه چیز درباره فیلم Inside با بازی ویلم دفو

فیلم درون (Inside) یک اثر مهیج روانشناختی به شمار می‌رود که داستان آن حول محور یک سارق آثار هنری به نام نِمو است

همه چیز درباره فیلم Inside با بازی ویلم دفو

فیلم درون (Inside) یک اثر مهیج روانشناختی به شمار می‌رود که داستان آن حول محور یک سارق آثار هنری به نام نِمو است. پس از اینکه یک سرقت اشتباه پیش می‌رود، نمو درون یک پنت‌هاوس بسیار مجلل در شهر نیویورک به دام می‌افتد. در پیرامون او نیز هیچ چیزی جز آثار هنری دیده نمی‌شود و این در حالی است که این خانه مجهز به یک سیستم امنیتی پیچیده و قدرتمند است. همین نیز باعث می‌شود تا او از منابع محدود و در دسترس خودش برای زنده ماندن استفاده کند. همانطور که نمو در حال تلاش برای فرار از این زندان مجلل است، شروع به ورود به حالت جنون و دیوانگی می‌کند.

فیلم «درون» با ترکیب تنش یک اتاق فرار با چیزی که احتمالا یک روایت شخصیت محور است، سعی دارد تا خودش را به عنوان اثری جذاب و مهیج به مخاطبان بشناساند، به خصوص به افرادی که به ژانر مهیج علاقه‌مند هستند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بیشتر عوامل سازنده، بازیگران، داستان و تاریخ اکران این اثر سینمایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Inside

فیلم «درون» به کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس است که بیشتر برای کارگردانی مستند موسیقی My Friend Larry Gus محصول سال 2016 میلادی شناخته می‌شود. این اثر تازه نیز دومین تجربه کارگردانی واسیلیس محسوب می‌شود و اولین پروژه داستانی او نیز هست. فیلم‌نامه فیلم «درون» را نیز بن هاپکینز قلم زده که بیشتر برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم کمدی فانتزی The Nine Lives of Tomas Katz شناخته می‌شود. او همچنین در سال 2021 میلادی مستند در جستجوی هیولاها (In Search of Monsters) را نوشته است. استیو انیس نیز فیلمبرداری فیلم «درون» را برعهده دارد که قبلا در فیلم‌های علمی تخیلی Color Out of Space و I Am Mother کار کرده است.

داستان فیلم Inside

فیلم «درون» داستان یک مجرمی به نام نمو را دنبال می‌کند که مدت بسیار زیادی در این حرفه بوده و گفته می‌شود که بزرگترین و بهترین سارق آثار هنری است. سرقت‌های او نیز آثاری بسیار نادر و خارق‌العاده هستند که ارزش مالی بسیار زیادی دارند. با این وجود، او به داخل یک پنت‌هاوس بسیار مجلل در شهر نیویورک وارد می‌شود، پنت‌هاوسی که در نزدیکی میدان تایمز واقع شده است.

در میانه سرقت، سیستم امنیتی پیشرفته آپارتمان نیز فعال شده و همه درب‌ها را قفل می‌کند و نمو را در داخل این ساختمان محبوس می‌کند و حالا او هیچ راه فراری ندارد. پیرامون او را فقط آثار هنری گران قیمت فرا گرفته‌اند و سیستمی امنیتی که به دنبال از پا در آوردن نمو است و این در حالی است که نمو نه تنها باید از اینجا باید بگریزد بلکه باید جان سالم نیز به در ببرد.

بازیگران فیلم Inside

تاکنون تنها چهار بازیگر حضورشان در فیلم «درون» تایید شده و با توجه به فرض داستانی آن نیز کاملا منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، بیشتر فیلم بر محوریت شخصیت نمو و نبرد روانشناختی او برای بقاء است و همین نیز باعث شده تا بیشتر فشار بازیگری روی نقش اول این اثر یعنی ویلم دفو قرار داشته باشد.

ویلم دفو که چندی پیش در فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse) نقش‌آفرینی کرده بود، نقش شخصیت نمو را در فیلم «درون» ایفا می‌کند. در کنار او نیز جین برووتس نقش مالک مرموز آپارتمان را به تصویر می‌کشد. الیزا استایک در نقش یاسمین و جوسیا کروگ در نقش جک نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.

تاریخ اکران فیلم Inside

فیلمبرداری فیلم «درون» در ماه ژوئن سال 2021 میلادی به پایان رسیده بود و از آن زمان نیز اعلام شده بود که این اثر افتتاحیه جهانی خودش را در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در فوریه سال 2023 میلادی تجربه خواهد کرد. با این حال، این فیلم در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 26 اسفند 1401) به روی پرده سینماها می‌آید و در دسترس افراد بیشتری قرار خواهد گرفت. با این حال، هنوز مشخص نشده که این اثر در چه تاریخی به صورت دیجیتالی یا بلوری عرضه می‌شود اما به احتمال فراوان پس از سپری کردن مدت اکرانش روی سرویس آنلاین پیکاک عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان