انتقاد وحید شمسایی از گرانی‌های آزاردهنده: حق مردم ما این نیست!

اطلاعات آنلاین نوشت: سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند، این گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست!

انتقاد وحید شمسایی از گرانی‌های آزاردهنده: حق مردم ما این نیست!

برای «وحید شمسایی»، 1401 سالی پر فراز و نشیب بود اما در عین حال وقتی از او می پرسیم که اتفاقی خاص در این سال برایش رخ داده است، فورا می گوید:« هیچ اتفاق خاطره انگیزی را تجربه نکردم!» او در قامت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، وظیفه اجتماعی خود می داند که در گفتگو با رسانه‌ها به مشکلات مردم اشاره کند. به همین دلیل است که انتظار خود از مسئولان را در یک جمله خلاصه می کند:« حق این مردم نیست که گرانی ها آزارشان دهد.»

«وحید شمسایی» در گفتگویی در خصوص سالی که گذشت گفت: «باید بگویم سال 1401 دو بخش داشت. بخش اول آن به زندگی ورزشی من و مسئولیتم در تیم ملی فوتسال بر می گردد که خوشبختانه توانستم باقیات الصالحاتی از خود بگذارم و با دعوت از بازیکنان جوان به تیم ملی کاری کنم که آنها دیده شوند. این را برای خودم موفقیت می دانم اما بخش دیگر به مسایل مردم کشور بویژه موضوعات اقتصادی بر می گردد. در این سال آدم هایی را از نزدیک دیدم که ضربه خوردند و تحت فشارهای شدیدی قرار گرفتند. هر چه فکر می‌کنم می بینم اتفاق خاطره انگیزی در سال 1401 نداشته ام و به خاطر فشاری که مردم تحمل کردند، کلا این سال برای من سال جذابی نبود.»

او در عین حال افزود: «در این سال و در تیم ملی فوتسال به همه خواسته هایم نرسیدم. اما اگر بحث نتیجه گیری را در نظر نگیریم در زمینه ساختار سازی تا حدودی به اهدافم نزدیک شدم. اگر بخواهم از 10 نمره به خودم یک عدد را بدهم، می گویم 6. »

شمسایی درباره تیم ملی و حواشی تیم در سالی که گذشت، نیز تصریح کرد: «همیشه‌ گفته‌ام شخص وحید شمسایی مهم نیست، بلکه فوتسال اهمیت دارد. امیدوارم بتوانیم کارهای درستی را انجام دهیم تا به نفع آینده فوتسال باشد. تا روزی که باشم همین مسیر را می روم و هرگز هم تیم ملی را ارث پدری خودم نمی دانم.»

او افزود: «برخی حرف ها را در این سال شنیدم که انصاف در آنها رعایت نشده بود اما سعی کردم کار خودم، همان کاری که به آن اعتقاد دارم و فکر می کنم درست است را انجام دهم. دیگران می توانند هر طور که می خواهند مرا قضاوت کنند اما نمی توانند در کارم خلل ایجاد کنند. »

سرمربی تیم ملی فوتسال، اضافه کرد: «اگر واقعا بخواهم از ته دل یک آرزو برای سال جدید داشته باشم باید بگویم گشایش اقتصادی برای مردم؛ مردمی که لایق بهترین ها هستند.»

شمسایی ادامه داد: «همیشه سعی کردم از شعار دادن فرار کنم اما این حقیقت را نمی توان نادیده گرفت که ما مردم خوبی داریم که همیشه حامی کشورشان بوده اند. این مردم در سیل و زلزله و همه مشکلات کشور، از جان مایه گذاشته‌اند و حق شان این نیست که این حجم از مشکلات اقتصادی و گرانی را تحمل کنند.»

, همچنین از مسئولان کشور خواست کاری کنند که آرامش در زندگی مردم حاکم شود، «شان مردم ما خیلی بالا است. امیدوارم نگاه ویژه ای به مردم شود. عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند.»

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان