علی توانافر مدیر و مالک شرکت تولید و طراحی میز و مبلمان اداری و خانگی

صنایع چوبی توانافر در سال ۱۳۹۷در زمینی به مساحت ۲۵۶۰متر مربع و در دو بخش اداری و کارگاه تولیدی  شروع به کار کرد.

شرکت تولیدات چوبی علی توانافر

در این بخش می خواهیم با تولیدات صنایع چوبی با برند معروف و با کیفیت ایرانی و خارجی علی توانافر که واقع در اسلام شهر  4راه ادران هست. مطالب خیلی مهمی را با شما به اشتراک بگذاریم.

صنایع چوبی توانافر در سال 1397در زمینی به مساحت 2560متر مربع و در دو بخش اداری و کارگاه تولیدی  شروع به کار کرد. عمده فعالیت این واحد تولیدی در طراحی و آموزش مبلمان و کابینت های اداری و خانگی بود. این طراحی ها بوسیله مهندسین و گرافیست های شرکت انجام میشد.

و در قالب دی وی دی های آموزشی به تمام نقاط کشور و حتی بعضی از کشورهای اروپایی مانند نروژ، هلند و آلمان و ترکیه و روسیه ارسال میشد.

با توجه به استقبال گسترده شرکت های صنایع چوبی سراسر دنیا از نحوه آموزش و طراحی این تولیدات. در جلسه هیئت مدیره که با ریاست آقای علی توانافر در مورخه 12/06/1399 در محل کارگاه شرکت و با حضور 19نفر از پرسنل این واحد تولیدی برگزار شد.

قرار بر این شد که با حضور مهندسین ناظر و کلیه مهندسین طراح خود این شرکت اقدام به تولید مستقیم طراحی های منحصر به فرد با آرم و لوگوی توانافر کند.کیفیت  قطعات و لوازم جانبی به کار برده شده در تولیدات توانافر باعث تمایز ارزشمند این واحد تولیدی در میان سایر رقبا و تولید کنندگان محترم شده است.

آیا  شرکت  علی توانافر فروشگاه آنلاین دارد؟

خیر در حال حاضر این مجموعه فروش بصورت اینترنتی و آنلاین ندارد. فعالیت این مجموعه بصورت قبول سفارش از سازمانها و شرکت های بزرگ خصوصی و یا دولتی و نیمه خصوصی است. ابتدا  با کسی که سمت حقوقی مشخصی در سازمان خودش را دارد وارد مذاکره و قرارداد ساخت و تولید کابینت و یا مبلمان و وسایل اداری می شویم.

سپس بر اساس متن توافق و قراردادی که به امضاء و رضایت طرفین رسیده است. در تاریخ مشخصی تولیدات خود را آغاز و در موعد مشخصی هم کار وپروژه را تحویل کارفرما خواهیم داد.

نحوه تسویه حساب چگونه است؟

بعد از اینکه با سازمان و یا شرکتی در مورد تولید و یا اجراحی دکوراسیون داخلی به توافق رسیدیم . و مبلغ نهایی قرارداد آماده و مشخص شد. قرارداد بصورت محضری و در یکی از دفاتر مورد توافق طرفین ( دفتر خانه ثبت رسمی ) قرارداد محضری و تعهد محضری در بین طرفین امضاء خواهد شد.

معمولا طبق توافق یک سوم مبلغ قرارداد را بصورت نقد یا چک بین بانکی از طرف قرارداد دریافت می شود. و ما بقی هم در وسط کار و قبل از اتمام واجرای پروژه نقدا دریافت می شود.

از صفر تا صد آغاز و شروع پروژه ساخت و طراحی و اجرا فیلمبرداری شده و بصورت انلاین و زنده در اختیار طرف مذاکره یا قرارداد قرارداده می شود.

مهمترین چوب هایی که در صنایع چوب  علی توانافر مورد استفاده قرار می گیرند.

صنایع چوبی علی توانافر

  • چوب راش : این چوب به رنگ صورتی مایل به قهوه ای ( گُلی روشن ) و دارای دوک های ظریف ( بارانک یا چشمک ) و لکه های قهوه ای رنگ ( پر مگس ) است.
  • چوب توسکا : رنگ این چوب در هنگام قطع درخت صورتی روشن ( قرمز ) است که پس از خشک شدن کم کم به رنگ نارنجی در می آید.
  • چوب ملچ : چوبی به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است و گاهی اوقات رگه های سبز رنگی در آن دیده می شود.
  • چوب افرا : چوبی سفید رنگ مایل به کرم ، ریزبافت و دارای تلالو صدفی خاصی است .
  • چوب گردو : چوبی ریز بافت ، به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای تا قهوه ای تیره و دارای نقوش زیبا و نسبتا بادوام است .
  • چوب چنار : چوبی به رنگ سفید روشن تا قرمز مایل به قهوه ای است که لکه های قهوه ای صدفی مانند دارد.
  • چوب بلوط : چوبی به رنگ قهوه ای روشن تا تیره ، درشت بافت و بادوام است.
  • چوب ممرز : چوبی ریزبافت ، به رنگ سفید تا سفید مایل به کرم و سخت و نیمه سنگین است.
  • چوب تبریزی :این چوب به رنگ سفید تا کرم روشن است و اغلب لکه های سیاه رنگ و یا قهوه ای دارد.
  • چوب کاج ایرانی : چوبی درشت بافت ، به رنگ سفید تا سفید مایل به کرم است که دارای روزنه ها ، کانال های صمغی و گره های زیادی است.

چوب های وارداتی که در صنایع چوب کاربرد دارند

  • چوب آکاژو ( ساپلی ) : چوبی است به رنگ قرمز روشن تا قرمز مایل به قهوه ای ، نیمه سخت و نیمه سنگین که دارای رگه های موازی و پهن است.
  • چوب ماهاگونی : چوبی است به رنگ خاکستری ، نیمه سخت و نیمه سبک که دارای تلالو صدفی خاصی است.
  • چوب اکومه ( گابن ) : چوبی است به رنگ صورتی کم رنگ تا پر رنگ ، سبک ، نرم ، ریز بافت و کم دوام که به خوبی ورقه ، ورقه می شود.
  • چوب ساج ( تیک ) : چوبی است به رنگ قهوه ای طلایی تا قهوه ای پررنگ با خط هایی سیاه که بسیار سنگین ، سخت و بادوام است.
  • چوب نراد : چوبی به رنگ سفید تا سفید مایل به کرم تا قهوه ای مایل به صورتی ، راست تار و دارای نقوش زیبایی است.

 

دستگاه های مورد استفاده در صنایع چوبی علی توانافر

 صنایع چوبی علی توانافر

شرکت صنایع چوبی توانافر شرکتی است که در زمینه تولید و طراحی کابینت و مبلمان اداری و خانگی فعالیت دارد.

تمام تولیدات این شرکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه برش  و دستگاه لبه چسبان (format4) و دستگاه سوراخ زن ( holze-her) در تمام تولیدات خود استفاده میکند. تمام کارمندان دستگاه و واحد های اداری دارای مدارک معتبر از مراکز علمی و فنی و حرفه ای کشور می باشد.

حداقل سابقه این کارمندان 5سال است. و ما در مجموعه تولیدی خود کارمندی نداریم که پایین تر از 5سال سابقه کار و یا فعالیت داشته باشد.

چطور می توانم محصولات صنایع چوبی علی توانافر را خریداری کنیم؟

صنایع چوبی علی توانافراین واحد تولیدی محصول آماده ای برای فروش ندارد. نمونه کارها با بهترین کیفیت در محیط کارگاه برای بازدید عموم گذاشته شده است. که علاقه مندان می توانند با بازدید از نمونه کارها برای ثبت سفارش به قسمت فروش این شرکت در بخش اداری کارگاه مراجعه کنند.

همچنانکه در بالا اشاره شد عمده فعالیت ما در زمینه تولید کابینت های چوبی و تولید میز و صندلی اداری است. و این نیاز به زمان و انرژی و تولیدات فراوانی دارد.

این شرکت حداقل هر سه ماه میتواند نهایتا با دو شرکت یا سازمان خصوصی یا دولتی وارد مذاکره برای تولید و اجرا شود.

دکوراسیون چوبی

دکوراسیون چوبی در ساختمان ، چوب یکی از با دوام ترین مصالح ساختمانی موجود است ، با شواهدی که نشان می دهد خانه هایی که بیش از 10 هزار سال پیش ساخته شده اند از چوب به عنوان منبع اصلی مصالح ساختمانی استفاده می کردند. 

از آن زمان ، کشف عناصر مختلف مانند برنز و فولاد باعث تغییر و بهبود روش استفاده از چوب در ساخت و ساز ساختمان شده است. استفاده از چوب برای ایجاد هر دو بنای متوسط ​​مانند کابین چوبی ، و سازه های چشمگیر مانند معابد چینی همچنان ادامه دارد.

چوب با داشتن ویژگی های سازگار با محیط زیست ، تجدید پذیر و بسیار با دوام ، همچنان یک انتخاب بسیار محبوب برای ساختمان ها و اثاثیه است

فعالیت های شرکت علی توانافر

شرکت صنایع چوبی علی توانافر در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبلمان، درب و پنجره، کابینت و محصولات چوبی دیگر در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته، به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی های خلاقانه می‌پردازد.

همچنین، شرکت صنایع چوبی با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست، به کاهش آلودگی هوا و حفظ جنگل‌ها می‌پردازد. این شرکت با استفاده از مواد اولیه با منشأ پایدار و با استفاده از تکنولوژی های مدرن و پایدار، سعی در کاهش آثار منفی برای محیط زیست دارد.

جمع بندی مطالب:

 شرکت صنایع چوبی توانافر واقع در اسلامشهر 4راه آدران بلوار باهنر کوچه یاس 6واقع در شهرک صنعتی و تولیدی آدران اسلامشهر واقع شده است. ما خیلی خوشحال می شویم که تولیدات خود را با همکاری شرکت ها و سازمانهای خصوصی و دولتی به سایر نقاط دنیا صادر کنیم.

بهترین تولیدات از بهترین کیفیت چوب با بهترین پرسنل در این شرکت صورت میگیرد. ما مفتخر هستیم که کلیه کارمندان و تولید کنندگان و طراحان شرکت صنایع چوبی علی توانافر دارا یمدرک معتبر علمی از داشنگاههای معتبر سراسر کشور هستند.

آماده عقد قرارداد جهت تولید و طراحی آخرین فناوری صنایع چوبی خود هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان