طرز تهیه پیتزا مرغ خامه ای به سبک سرآشپزهای حرفه ای

پیتزا مرغ خامه ای یکی از پیتزاهای دوست داشتنی است که می تواند به عنوان انتخابی ایده آل از سوی معرفی گردد. در این مطلب طرز تهیه پیتزا مرغ خامه ای را اموزش می دهیم تا با استفاده از این رسپی آموزشی یک پیتزای لذیذ را در منزل تهیه کرده و طعمی نو و دلچسب را تجربه کنید.

طرز تهیه پیتزا مرغ خامه ای به سبک سرآشپزهای حرفه ای

پیتزای مرغ خامه ای یکی از انواع پیتزا است که طعمی دلچسب داشته و از مرغ گریل گردیده خامه ای آماده می گردد. در این رسپی از خمیر پیتزا با آرد سفید استفاده شده که با خمیر مایه به عمل آمده است. این پیتزا علاوه بر خوش طعم بودن، از شکل ظاهری زیبا و اشتها برانگیزی برخوردار می باشد. در این مطلب اختصاص داده شده به آموزش آشپزی شما را با طرز تهیه پیتزا مرغ خامه ای آشنا کنیم.

پیتزا از جمله غذاهای قدمت دار ایتالیایی می باشد که به سادگی با خمیر، پیتر پیتزا و سس گوجه فرنگی تهیه می شود. بسته به موادی که بر روی پیتزا افزوده می گردد، پیتزا اسامی مختلفی را شامل می شود. انتخاب ما در این مطلب برای آموزش، طرز تهیه پیتزا مرغ خامه ای است.

رسپی پیتزا مرغ خامه ای در چند مرحله

مواد مورد نیاز

  • دو عدد سینه مرغ
  • یک دوم پیمانه خامه
  • یک پیمانه آب گرم
  • یک عدد پیاز (رنده کرده)
  • دو با 1/2 پیمانه آرد سفید
  • یک قاشق چایخوری شکر
  • یک قاشق غذاخوری خمیرمایه
  • دو قاشق غذاخوری جعفری
  • دو قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • دو چایخوری نمک

مواد مورد نیاز سس

  • یک قاشق غذاخوری سس مایونز
  • یک قاشق غذاخوری خامه صبحانه
  • اندازه نیاز پودر سیر
  • اندازه نیاز پودر آویشن

طرز تهیه پیتزا مرغ خامه ای در چند مرحله در منزل

درون ظرفی مناسب شکر، خامه، آبگرم ریخته و خوب ترکیب نمایید، بعد بگذارید تا برای ده دقیقه استراحت نموده و عمل آید. سپس روغن زیتون، آرد سفید و نمک را به آن افزوده و ورز بدهید تا اینکه خمیر به طور کامل لطافت و نرمی اش را به دست بیاورد. بر روی آن سلفون بکشید و برای نیم ساعت بگذارید استراحت نماید. سینه های مرغ را مکعبی شکل ببرید.

به آن فلفل سیاه، پیاز رنده شده و نمک بزنید و برای یک ساعت استراحت بدهید تا طعم دار گردد. تابه را بی روغن بر روی شعله ملایم بگذارید و قطعات سینه مرغ را بر روی آن گریل نمایید. بعد جعفری هایی که خرد کرده اید را به آن بیفزایید.

در این مرحله قدری آن را برای یکدست و ترکیب شدن تفت بدهید و هم بزنید، پس از گریل گردیدن، کمی خامه رقیق بیفزایید تا خوب جذب گوشت شود. بعد حرارت را قطع کنید.

تهیه سس

ابتدا درون ظرفی، سس مایونز را همراه پودر سیر، خامه و کمی آویشن ترکیب نمایید تا سس به دست بیاید. بعد خمیر آماده شده را داخل ظرفی مناسب پهن نموده و با استفاده از سس سطح آن را بپوشانید و بر روی آن پنیز پیتزا بریزید.

در نهایت هم مخلوط گوشتی را بر روی آن پخش نمایید، بر روی آن پینز پیتزا و فلفل دلمه ای خرد گردیده بریزید و داخل فر برای نیم ساعت بگذارید تا پخته و روی آن به رنگ طلایی درآید. بهتر است فر کمی قبل تر با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده باشد.

دستور پخت پیتزا مرغ خامه ای خوش طعم

به طور کلی فست فودها امروزه بسیار محبوب هستند که جایگاه ویژه ای را برای خود در میان افراد با ذائقه مختلف به وجود آورده اند. از جمله فست فودهای پرطرفدار انواع پیتزا است که با یاد گرفتن دستور پخت آنها می توانید هر نوع پیتزایی را در آشپزخانه خود تهیه و طعم های دلچسب متنوعی را بچشید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان